וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבץ נא: קייט מידלטון במעיל צמר שקשה לפספס

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 12:13

קייט מילדטון הגיעה למשחק רוגבי אליו לבשה מעיל משבצות שכבר נראה עליה בעבר בזמן ההיריון עם הנסיך לואי. אז איך היא סגננה את הלוק הפעם ואיפה המחווה לנסיכה דיאנה המנוחה?

הנסיכה מווילס, אשפית המיחזורים, הגיעה למשחק רוגבי לצד הנסיך וויליאם בשבת האחרונה במעיל צמר שקשה מאוד לפספס - משובץ כולו בצבעוניות של אדום-לבן עם כפתורים אדומים מלאי נוכחות. מי שבקיא בארונה של קייט מידלטון הבחין מיד כי הוא כבר ראה את המעיל הזה בעבר ולא בסתם הזדמנות. במהלך הריונה עם הנסיך לואי כשסיירה בסקנדינביה בשנת 2018 לבשה קייט את אותו המעיל, אז סגננה אותו עם גרביונים חומים ונעלי סירה בצבע יין שתאמו גם לתיק הקטן שאחזה.

קייט מידלטון. GettyImages
זה לגיטימי לגמרי ללבוש אותו מעיל מ-2018. מידלטון/GettyImages

פאסט פורוורד חמש שנים קדימה, איווררה קייט את המעיל והפעם הלכה על גרסה חורפית יותר. גולף שחור שבצבצץ מהמעיל, גרביונים שחורים ומגפונים שגם אותם שלפה מאיזשהו ארכיון שבאמת לא מתכתבים עם שום מגמה שקורית היום (אקווטליה ב-295 פאונד). נרשם גם תיק לבן ויפה של מולברי ב-675 פאונד ועגילי יהלומים נופלים מפין אנד ווב ב-3,750 פאונד.

מידלטון היא לא היחידה שמחבבת את המותג הבריטי קת'רין וולש וגם הנסיכה דיאנה המנוחה נראתה בעבר עם לוק דומה מאוד להטבלה של הנסיכה יוג'יני - חצאית משבצות בשחור לבן וז'קט משבצות אדום מעל גולף שחור. כאן היה זה הכובע שעשה את כל ההבדל.

עוד בוואלה!

הנסיכה המפליקה: קייט מידלטון כובשת את השטיח האדום

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון במעיל של קת'רין ווקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully