וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה המפליקה: קייט מידלטון כובשת את השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 10:51

קייט מידלטון והנסיך וויליאם הביאו זוהר מלכותי אל טקס פרסי הבאפט"א כשהציגו לוקים מתואמים, פלוס גילויי חיבה שובבים, ולחלוטין כבשו את השטיח האדום. גללו לכל הפרטים

אל השטיח האדום של טקס פרסי האקדמיה הבריטית, ה-BAFTA, לשנת 2023, אשר נערך באולם אלברט המלכותי בלונדון, התקבצו אמש (ראשון) כל צמרת הסלבריטאים מהממלכה המאוחדת ומחוצה לה. אבל זוג מלכותי אחד גנב את ההצגה. בהתאמה מושלמת ומתוחכמת, הנסיכה מוויילס והפרינס צ'ארמינג שלה התאימו הופעות בשחור-לבן עם נגיעות של קטיפה. ושלא כהרגלם, בני הזוג נצפו זוהרים, קלילים ומחויכים מתמיד ואף הפגינו גילויי חיבה על השטיח האדום, עת אחזו ידיים, צחקקו, ואם לא תמצמצו סרטון קצר מציג את קייט טופחת בשובבות על ישבנו של הנסיך. נפלא לגלות שבני המלוכה הם בדיוק כמונו (כמעט).

קייט מידלטון. GettyImages
משתובבים - קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages

קייט מידלטון (41) המשיכה את המגמה הנהדרת, בה היא דבקה, של מחזור פיסים מהמלתחה האישית ואפילו לקחה את זה צעד אחד קדימה (או אחורה) כשהלכה על אפסייקלינג, קרי: שימוש מחדש בבגד שעובר שדרוג. הנסיכה מוויילס לבשה שמלת כתף אחת מרהיבה בעיצוב אישי של בית האופנה אלכסנדר מקווין, שהיא למעשה אפסייקל של השמלה הלבנה שלבשה לאותו הטקס בשנת 2019, רק שהפעם התווסף לכתף האחת אבנט עם שובל מדורג באורך הרצפה.

קייט מידלטון. GettyImages
שדרגה את השמלה של אלכסנדר מקווין/GettyImages

אך היא לא עצרה שם, הנסיכה שילבה גם כפפות אופרה אלגנטיות מקטיפה שחורה של קורנליה ג'יימס, שהתאימו לבלייזר של וויליאם. לסגירת ההופעה היפהפייה שלה, קייט אחזה בתיק קלאץ' שחור מקטיפה של ג'ימי צ'ו, עלתה על סטילטו מוזהבות של אקווזורה (השניים כבר כיכבו אצלה בעבר), וכמו תמיד תיבלה את הלוק בפריט סופר נגיש וזול - הפעם היו אלה עגילי דרופ עם מוטיבים פרחוניים של זארה.

טפיחה קלה על הישבן

כמו היין ליאנג שלה, הנסיך ויליאם (40) החמיא עד מאוד להופעתה של קייט. הוא לבש חליפת טוקסידו קלאסית אבל עם טוויסט, הודות לבלייזר קטיפה ברכיסה כפולה של טום פורד. וויליאם נראה אלגנטי ועדכני מתמיד (ההפך הגמור ממה שאנחנו רגילים לקבל ממנו בהופעות פומביות), ואת הבלייזר המשגע ציוות למכנסיים מחוייטים קלאסיים וחולצה לבנה מכופתרת רשמית עם עניבת פרפר. הנסיך וויליאם הוא נשיא האקדמיה הבריטית לאמנויות הקולנוע והטלוויזיה מאז 2010, ובני הזוג השתתפו בעבר בטקס, אם כי זו הפעם הראשונה שלהם על השטיח האדום בתור הנסיך והנסיכה מוויילס, ואין עוררין על כך כי ניכר שהם הגיעו מכווני מטרה לזהור למרחקים וכן, גם ליהנות.

עוד בוואלה!

סלמה הייק דפקה מחשוף קטלני - אבל זה לא הציל את המצב

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
מערבבת גבוה עם נמוך - העגילים מזארה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • באפט"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully