וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזייה החדשה של הטיקטוק: גבות ורודות

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 14:12

את הגבות המולבנות בבלונד פלטין כבר פגשנו לא פעם, בעיקר בצילומי אופנה ועל המסלולים, אבל בטיקטוק נרשמת חוויה חדשה - גבות ורודות, הכול תודות לזמרת ארגנטינאית שהצליחה להצית את הרשת

הצפה חדשה וביזארית נרשמת בטיקטוק - גבות צבועות בוורוד. למה זה טוב ומי חושב שזה נראה יפה, על זה אין לנו תשובה, אבל אנחנו כן מוכנות לעדכן שזה לגמרי קורה. המקור לתופעה היא הזמרת הארגנטינאית המצליחה טיני סטוסל, אחת ממלכות הרגאטון, שגם כיכבה בעבר בכמה סדרות דיסני מוכרות.

סטסול, בחורה יפה במיוחד, השיקה לאחרונה את אלבומה החדש ולצורך צילומי הקליפ התאימה את גבותיה ללוק בגוון פוקסיה תוסס. היא כאמור הלכה על כל התהליך של הלבנה באמצעות חמצן ואחר כך צבע, אבל בטיקטוק יש כבר פתרונות יצירתיים וזמניים יותר - למי שחושקת להטריל בפורים.

אז איך תעשו את זה? מתחילות בקונסילר בהיר במיוחד שנותן אטימה טובה. מורחים את הקונסילר על גבי מברשת גבות ומברישים עד שהגבות לגמרי מלאות במוצר. שלב שני, באמצעות מברשת קטנה להניח צללית על הגבות ולהמשיך להחדיר את החומר עד להגעה לפיגמנט הרצוי. אנחנו לגמרי היינו מסתפקות בפס ורוד נחמד בשיער לפורים, אבל היי, לא שופטות.

עוד בוואלה!

אלו העגילים שאתן צריכות להתארגן עליהם כרגע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully