וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניאון און: היילי ביבר בביקיני לוהט

בזמן שתעשיית הבידור והאופנה בנהירה המונית לפריז היילי ביבר נופשת במקסיקו בביקיני ירקרק ומעולה של חברה טובה שכולכם מכירים ובבגד חוף מטריף. כל הפרטים על הלוק

מתקפת הניאון זנחה את מחוזותינו די מזמן, אבל נראה כי מדי פעם יש איזה פריט שמצליח לעבור את אחוז החסימה. זה לרוב מגיע כש'האישה הנכונה' לובשת אותו ופתאום - התעוררות מחדש בגזרה.

אחת היפות והנכונות היא היילי בולדווין ביבר שכמעט כל מה שהיא לובשת הופך לדבר החם הבא. בימים אלו היא נופשת בסן קאבו שבמקסיקו ופסחה באופן מפתיע על התצוגה של מותג הבית שלה סן לורן בשבוע האופנה בפריז.

לחופשה החמימה ארזה בגד-ים בירוק זרחני של האחות של הבסטי - סקימס ביי קים קרדשיאן. חזיית משולשים קלאסית ב-38 דולר עם תחתונים בגזרה גבוהה וסקסית ב-36 דולר, מחר נגיש למותג שרלוונטי לכולן. על זה בין קפיצה לבריכה לשייק מצנן הוסיפה מכנסונים שקופים באותו הגוון אבל הבגד השווה באמת הגיע אחר כך אותו לבשה מעל בגד הים.

חליפת סריג אוורירית של אקנה סטודיוס, מחוררת כולה כמובן לתת דרור לבגד הים. החולצה חושפת כתפיים (650 דולר) עם נגיעות מסולסלות בסיומת ומכנסיים ארוכים (580 דולר) ונרשם גם כובע בייסבול של הינקיס בצבע אדום. ג'סטין ביבר למשל לא נראה באיזור, וחבל, פספס.

עוד בוואלה!

ילדות רעות: קיילי ג'נר והיילי ביבר צחקו על סלינה גומז והרשת סוערת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully