וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגן הבוטני: אמילי רטאייקאוסקי באחד הטופים המשוגעים שראינו

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 10:55

אמילי רטאייקאוסקי הגיעה לתצוגת האופנה של לואבה בשבוע האופנה בפריז בטופ פרחוני לא רגיל, והתגובות באינסטגרם משעשעות עד לכדי מטרידות. אמרטה מצידה הביאה יציאה מדויקת עם מכנסיים מחויטים שחורים וסנדלים מינימליסטים וכרגיל הייתה מסמר האירוע

האנטוריום הוא צמח נוי נפוץ ממשפחת הלופיים ומוצאו טרופי. במרכז הצמח גבעול שגובהו 15-60 סנטימטר ועליו תמיד מבריקים באופן מיוחד. חובבות הפרחים יודעות שזה פרח שמאוד לא קל להשיג, אבל הבונוס הוא שכמה שהוא יקר - הוא בין העמידים ויכול להחזיק אפילו שבועות עם כמות מים די דלה.

הרומן הבלתי פוסק של עולם האופנה עם עולם הפרחים עובר גלגולים מדי עונה ומפתיע לדעת כי עדיין אפשר לחדש מעבר לפרינטים משוגעים בשלל גוונים.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
מפתיעה. אמילי רטאייקאוסקי בתצוגה של לואבה בפריז/GettyImages

בית האופנה הספרדי לואבה הוא זה שאחראי על היצירה המסקרנת, שמגיעה בוורסיות נוספות של שמלות ושאר טופים לא קונבנציונלים, שהחליט דווקא לזנוח את הצבע האדום המקורי של הפרח וללכת על פרשנות בירוק-ורוד, לבן ועוד. רטאייקאוסקי ציוותה לטופ שהיה חשוף לגמרי בגב מכנסיים שחורים מחויטים בגזרה נמוכה ושילבה עם סנדלים מינימליסטיים. האיזון הנכון.

על אף היציאה, אמרטה היא לא הראשונה ללבוש את האנטוריום. זנדאיה פרחה בגרסה לבנה בספטמבר, וקנדל ג'נר דגמנה את הצ'וקר על שמלה שחורה - אופציה מאופקת וסקסית בהרבה.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
רטאייקאוסקי לובשת אנטוריום/GettyImages

הגולשים מצידם לא נשארו אדישים והתגובות נעו בין משעשעות ועד מזעזעות - "וואו, ממש נגמרו להם הרעיונות, הא?", "האם זו אופציה לוויברטור?", "זה נראה צ'יפ" וגם "זה נראה כמו דילדו שלובשים על החזה". שלל תגובות שנמצאות על גבול ההטרדה הציפו את הפיד של רטאייקאוסקי וניכר כי להרבה אנשים הטופ הזה עורר קונוטציות מיניות, ועדיין - לא לגיטימי.

עוד בוואלה!

"שמעתי ששחררו את הפטמה": אמילי רטאייקאוסקי חושפת

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
איזנה יפה עם המכנסיים המחויטים והסנדלים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully