וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי ששחררו את הפטמה": אמילי רטאייקאוסקי חושפת

ההתלהבות הראשונית הייתה מהקארה החדשני והמרענן של הדוגמנית המצליחה - אבל אז הגיע פוסט באינסטגרם שטרף את הקלפים. אמילי רטאייקאוסקי יודעת לייצר כותרות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אמילי רטאייקאוסקי מדגמנת/LUISDA FILMS

למי ששכח - היו"ר הרשמית לשחרור הפטמה היא לא אחרת מהטופ מודל קנדל ג'נר. תמונות טופלס רבות תחת הסלוגן 'פרי דה ניפל' - ומאז נהרות של משפיעניות ודוגמניות שמשחררות בעקבותיה. האחרונה והנכונה היא אמילי רטאיקאוסקי (31) שפקדה את התצוגה של מארק ג'ייקובס בניו יורק עם טוטאל לוק חום חורפי ונהדר וקארה חדש שהיה אמור לתפוס את כל הכותרות - ואז הגיע הפוסט.

אמילי רטאייקאוסקי. splash
הדיבור מהר מאוד הוסט מהקארה החדש/splash

אמרטה שדרגה את קארה הבוב המדובר לבוב הגרסה הגלית בתוספת פוני והמראה הרטוב והתוצאה הסופית לא פחות ממשגעת. מגזינים מעבר לים אף טענו כי הלוק מרפרר לקארה האייקוני של אומה תורמן ב"ספרות זולה". מדובר במסגרת מגה שיקית לפנים של היפהפייה עם איפור שהיווה השלמה למעיל הבומבר החום בתוספת פרווה של ג'ייקובס.

אמילי רטאייקאוסקי. splash
מצניעה. לבינתיים/splash

מכנסי צמר גבוהים עם ריצ'רץ סקסי מקדימה ומעין סריג סמי שקוף באותה צבעוניות חומה אותו הסתירה היטב רטאייקאוסקי וחשפה רק בפוסט אינסטה שגרף מאות אלפי צפיות. "שמעתי ששחררו את הפטמה באינסטגרם, תודה", כתבה הדוגמנית המצליחה. אחרים יאמרו תודה לך, אבל לא נכנס לפינות.

"שמעתי ששחררו את הפטמה באינסטגרם"

עוד בוואלה!

סגנית מיס יוניברס מאילת נכנסה לנעליים גדולות

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי. splash
המעיל אבל מחרפן. אמילי רטאייקאוסקי במארק ג'ייקובס/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully