וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט חוזרת - ויש הבטחה לשינוי

לאחר הפסקה של ארבע שנים המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט חוזרות למסלול - כנראה בלי כנפיים. סמנכ"ל הכספים מעוניין להחזיר את השואו לבמה אבל מבטיח שיהיו שינויים שיתאימו לרוח התקופה

בשנת 2019 בוטלה רשמית תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט, אחרי 25 שנים בהן חברת ההלבשה התחתונה סיפקה את השואו הטלוויזיוני האהוב ביותר. נקודת הציון הזו הייתה בעצם התחלה של שינוי למותג שספג ביקורת רבה בהחפצת נשים, רזון הקיצוני שנראה על המסלולים, עודף סקס על פני נוחות וגימיקים והשיא פרשיות של הטרדות מיניות, בהן גם זו שבה נקשר שמו של ג'פרי אפשטיין.

סמנכ"ל הכספים טימותי ג'ונסון הודיע ​​ש-VS מחזירה את המלאכיות אבל הפעם המראה והתחושה יהיו שונים - "זה יוביל אותנו למרחבים חדשים כמו החזרת אחד מנכסי השיווק והבידור הטובים ביותר שלנו עד כה ולהפוך אותו כדי לשקף את מי שאנחנו היום. אנחנו נרגשים לשתף עוד בהמשך השנה".

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט חוזרת, השאלה איך זה יראה/GettyImages

עכשיו השאלה כיצד יבוא לידי ביטוי האיזון? בכל זאת, מדובר בחברה להלבשה תחתונה, צריך למכור את המוצר, משמע - נשים יצעדו בתחתונים וחזייה. הספקולציות הן כי אולי יוותרו על הכנפיים, יציגו מגוון של מידות על המסלול וינסו למצוא את האיזון הסקסי באיך להעצים אישה מבלי שתהיה רק מושא הפנטזיה של הגבר.

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
כיצד יבוא לידי ביטוי האיזון?/GettyImages

ההחלטה לחזור עם השואו המדובר מגיעה לאחר כמה מהלכים אסטרטגיים שהתרחשו בשנים האחרונות. בשנת 2019 נבחרה ולנטינה סמפיו לככב בקמפיין המותג ובכך הפכה לדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה של ויקטוריה'ס סיקרט. בשנת 2022 לוהקה סופיה ג'רו, דוגמנית עם תסמונת דאון לקמפיין חזיות של המותג, הוצגו גם דוגמניות במידות פלאס סייז וגם היילי ביבר, הפנים של המותג בשנה האחרונה עוזרת להחזיר את החיבה למותג הסורר.

"אנחנו מאמינים שאנחנו שנתיים לתוך מסע של חמש שנים בתפנית של העסק שלנו, הוסיף סמנכ"ל הכספים ג'ונסון, "ויש לנו מפת דרכים ברורה להיות קמעונאית האופנה המובילה בעולם של ביגוד אינטימי".

עוד בוואלה!

לראשונה בויקטוריה'ס סיקרט: דוגמנית עם תסמונת דאון

לכתבה המלאה
מירנדה קר לובשת את חזיית הפנטזיה של ויקטוריה'ס סיקרט. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
שואפים להיות "קמעונאית האופנה המובילה בעולם של ביגוד אינטימי"/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully