וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בויקטוריה'ס סיקרט: דוגמנית עם תסמונת דאון

23.2.2022 / 7:15

המהפך התדמיתי של ויקטוריה'ס סיקרט ממשיך והפעם הם מגייסים לשורותיהם דוגמנית פורטוריקנית עם תסמונת דאון לרגל קמפיין חזיות חדש. הכירו את סופיה ג'ירו - "פחד לא נמצא באוצר המילים שלי"

עד לפני שלוש שנים תמימות, לקבל את כנפיי המלאכית הרשמית של "ויקטוריה'ס סיקרט" היה כמו פנטזיה גסה לכל דוגמנית שרוצה להגשים את עצמה בתחום. להיות חלק מקאסט הדוגמניות המוקפד והבררני, הפך עם הזמן לטאבו כשהתצוגה השנתית והמפוארת ירדה מהפרק. יחד עם הירידה, עלו עדויות מחרידות של טופ מודלס על התעללות עצמית כדי להגיע לממדים הצנומים ה"סטנדרטים" של המותג.

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
הפורמט הישן של ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

בעקבות הביקורות החריפות, השכילו בעלי החברה שמודל היופי המסורתי השתנה ואולצו לעשות שינוי אינטנסיבי. לעדכן גרסה של עצמם לתקופה הנוכחית, לא להפסיד את אהבת הנשים למותג וכמובן את הרווחים - שמגיעים בעיקר מכיסם של גברים שחולמים על פנטזיית שווא, עקב המיתוג הפרובוקטיבי. זה המשיך בגיוס דוגמניות מקצועיות וחובבניות כאחד: מפלאס סייז כמו אלי טייט קאטלר ועד ולנטינה סמפיו כטרסג'נדרית ראשונה. עכשיו, העלו רמה וגייסו לשורותיה דוגמנית ראשונה בעלת תסמונת דאון.

הכירו את סופיה ג'ירו

הכירו את סופיה ג'ירו (24) הדוגמנית הפורטוריקנית שעושה היסטוריה ומתקבלת להיות הטופ מודל הבאה. היא מופיעה לצד 17 נשים נוספות, ביניהן היילי ביבר, כדי לקדם את קולקציית הקומפורט החדשה, כשהמסר הוא "לקבל ולחגוג את כל הנשים". זו לא עבודתה הראשונה של ג'ירו. היא החלה את הקריירה בשנת 2019 כשצעדה על המסלולים השונים (גם שבוע אופנה ניו יורק 2020) והקימה חנות בגדים אונליין על שמה.

בפוסט החשיפה ציינה שסוף סוף יכולה לגלות את הסוד הגדול ומודה לכולם על העזרה בהעברת המסר "מבפנים ומבחוץ אין גבולות". בפיד המותג, לצד תמונת הקמפיין הוסיפה: "זה חלום שמתגשם. אני שמחה להיות מסוגלת להראות לכולם שסופיה ג'ירו הולכת לזרוח מסביב לעולם. אני מרגישה בטוחה בגלל ש'פחד' לא נמצא באוצר המילים שלי".

סופיה מציגה מבנה גוף נוסף ומשותף לעוד המון נשים בממדיה. הגובה המדויק לא ידוע בשום פרמטר - היא אכן נמוכה יחסית, עקב התפתחות גופנית מאוחרת שמוכרת לאנשים עם נכויות דומות, אך נחשבת לגבוהה כשזה מגיע לאנשים עם תסמונת דאון. המראה הלטיני בהחלט קיים - הבלונד בשיער הגולש, השרירים הבולטים מוטעמים להם היטב ואת הקפיציות והשמחה שלא נגמרת לא ניתן לפספס.

עוד בוואלה!

"תשכחי את התחתונים": התחקיר שחושף הטרדות מיניות בויקטוריה'ס סיקרט

לכתבה המלאה

הקמפיין החדש והמגוון הוא חלק מהניסיונות המתמשכים של ויקטוריה סיקרט לשפץ את הדימוי הצר של "הסקסית האולטימטיבית" שטיפחה במשך עשרות שנים. אם בהתחלה המאמץ היה נראה כמגוחך ופתטי להמונים, דווקא היציאה לפנסיה של המלאכיות הוא מהלך הכרחי, כי הפעם, נראה שקורה פה משהו נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully