וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחרדנו: ג'וליה פוקס עם רגלי מפלצת פרוותיות

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 10:06

בדיוק כשנדמה שאי אפשר לרדת נמוך יותר מהסטייל הפרובוקטיבי והמתאמץ (בקטע רע מאוד) של ג'וליה פוקס - נשבר שיא חדש. בין כל המראות המוגזמים שלבשה בשבועות האופנה האחרונים זהו ללא ספק המטריד ביותר

היא פרצה לחיינו כצמודה החדשה של קניה ווסט ומאז פשוט לא יורדת מהכותרת. האמת, אנחנו די המומות ואולי גם ראוי לפרגן למיס ג'וליה פוקס שמצליחה לתחזק את התדמית הכה מוגזמת שהיא בנתה. נראה כי המגזינים בעולם עדיין לא שבעו ממנה, ולמה בעצם? פוקס מצליחה להעלות את הרף כל פעם עוד קצת ולרענן בין אם זה להביא את בנה החמוד לתצוגת האופנה של דיזל במילאנו, לחשוף עור וטפחיים בשמלות מאתגרות, או להרעיד את רחובות פריז עם לוק מצמרר שנראה כאילו נלקח מהסרט "מפלצות בע"מ".

כשיערה האדמוני (הצבוע) מתבדר ברוח צולמה פוקס השבוע במעיל בומבר הגרסה המוקטנת, עמוס כולו בלולאות ובתחתוני סאדו-מאזו שחורים עם ריצ'רצ'ים איפה שרק תחפצו. ההטרלה הגיעה בגזרת המכנסיים-נעליים כשפוקס נעלה מגפי פרווה עצומים ואימתניים בשחור. לא ברור איך הולכים עם הדבר הזה, מה שבטוח - זה מחמם.

לנעליים, אם אפשר לקרוא להן ככה, היה גם תיק פרוותי תואם בצורת לב, שניהם של מותג הלנז'רי valerievi מילאנו, ממנו משתלשלות לולאות סאדו מאזו. מתברר כי מאחורי כל הלוק הביזארי הזה עומדת גם סטייליסטית בשם בריאנה אנדלור, ואולי זו בדיוק נורת האזהרה שהייתה צריכה פוקס - הגיע הזמן לחפש אשת מקצוע חדשה.

עוד בוואלה!

נקמת החוטיני: האם קניה ווסט מנסה להפוך את הגירלפרנד לקים קרדשיאן הבאה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully