וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת החוטיני: האם קניה ווסט מנסה להפוך את הגירלפרנד לקים קרדשיאן הבאה?

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 8:24

אחרי זוגיות (לכאורה) עם הטופ מודל אירינה שייק, קניה ווסט משיק צמודה חדשה - השחקנית ג'וליה פוקס. על המהפך האדיר של הגרושה קים קרדשיאן כל העולם כבר יודע שהראפר אחראי, אך האם הוא מצא את הפרויקט החדש שלו? מה שבטוח - טובי המוחות יצטרכו לתת פה עבודה

קניה ווסט, ג'וליה פוקס. splash
הופך אותה לקימי? הצמודה החדשה של קניה - ג'וליה והחוטיני המבצבץ/splash

למרות ההפצרות הפומביות (והדי פתטיות יש לציין) של קניה ווסט להשיב לחיקו את הגרושה האולטימטיבית הלוא היא קים קרדשיאן, נראה שהגחמה עברה לו די מהר. מאז ערב השנה החדשה נראה הראפר המצליח עם צמודה חדשה ברחבי מיאמי ומשם העבירו את ניצני הרומנטיקה החדשה לביג אפל.

השחקנית האיטלקייה-אמריקנית ג'וליה פוקס (31), נכנסה לטו דו ליסט של ווסט (אחרי אירינה שייק) ומסתמן שהוא מצידו החל במשחקי פלסטלינה על מנת לעצב את דמותה של פוקס בצל הסטייל שקים רכשה בשנים האחרונות. לזכותו של קניה ייאמר, שהוא שזה שחולל את המהפכה האמיתית בסטיילינג של קימי, כזו שהובילה את הפרופיל הציבורי שלה מפליטת ריאליטי לאייקון אופנה מוצהר.

קים קרדשיאן קניה ווסט תצוגת אופנה שבוע האופנה פריז לואי ויטון. GettyImages
היו ימים שהוא תקתק לה את המלתחה. קימי וקניה/GettyImages

רק לפני חודש זכתה בפרס אייקון האופנה בטקס בחירת הקהל, שם הודתה נרגשת ובפה מלא לאקס שתרם והכיר לה את עולם האופנה. אבל עכשיו נראה שג'וליה היא המוזה החדשה שמצא כדי לסגנן ולבנות מחדש (ואכן דרוש פה מנוף). למרות שלשניים עדיין אין היסטוריה ארוכה, אפשר להמר על כך שהשחקנית כבר קיבלה כמה הערות שמובילות אותה לשינוי מהיר במלתחה - שדי מזכירה את זו של קים.

ממעקב שלנו בפיד של פוקס נראה שחוץ מתמונות הריון מלפני מספר חודשים, יש מנה גדושה של תמונות עירום לא אומנותיות ולוקים ש"טוב טעם" מקרי שם בהחלט. אי אפשר שלא לתהות איך לעזאזל קיבלה באורח פלא קמפיין למותג היוקרה טיפאני אנד קו, כי בכל זאת - גם גל גדות שגרירה, ואין קווים משיקים בין השתיים. סורי.

תמונות ההריון

מפתיעה בקמפיין לטיפאני אנד קו

בימים האחרונים נצפתה פוקס בכמה אאוטפיטים עם יותר מדי דימיון משותף לאלה של מנהיגת הקרדשיאן. הטון הצורם ביותר, הוא לפתע השימוש המופרז במותג בלנסיאגה, מותג הבית של קים, אותו היא מפרסמת יותר מכל מותג השנה - מט גאלה, קבלת פרס אייקון, הופעות של קניה ומה לא. רק לפני שבוע נראתה פוקס מתהלכת עם טוטאל לוק של המותג, שכלל בין היתר את תיק העור הקלאסי והמוכר שלא ניתן לפספס במראית העין.

קניה ווסט, ג'וליה פוקס. splash
חוטיני מבצבץ ותיק של בלנסיאגה/splash

השיא היה במהלך אחד הדייטים הראשונים, כשהצמודה החדשה לבשה מכנסיים בגזרה נמוכה עם שתי רצועות עור בדמויי חוטיני מובנה, מבית Miaou (265$). המכנסיים היו בקו דימיון בולט ללוקים קודמים של קים. כמי שמבינה ויודעת להתעלות בקלות על אחרות, קים בזמנו הלכה על החוטיני המבצבץ עם פריט וינטג' של גוצ'י (1500$) ובמקרה אחר הלכה על טריק החוטיני בצבע אדום שמציץ בגסות מתוך שמלת מקסי שחורה של ז'יבנשי.

קימי בחוטיני של ז'יבנשי

טרנד החוטיני שכרגע לא ברור במיוחד, מתגלה כסממן בטוח לטאץ' של קניה בארון הבגדים של פוקס. מעבר לכך, גם בגזרת הקאברים יש רמיזות עבות להעתקה האלגנטית שנעשתה מתחת לאף של קים. מעיל עור אוברסייז בצבע שחור שמעלה בעשר דרגות את רמת הסטייל ובפעם אחרת מעיל פרווה מבית המותג Sies Marjan בסוג של הדפס מנומר וכחלחל (נמכר בסייל ב-472$). אנחנו לא באמת יודעות כמה הקשר הזה יחזיק, אבל מה שבטוח שגם אם מדובר בריבאונד נוסף של קניה, כל הקודמת זוכה - לא בגלל האופי הלא יציב, אבל לגמרי בגלל נגיעת הקסם והיכולת לחולל מהפכים.

קניה ווסט, ג'וליה פוקס. splash
המגפיים שלו, המעיל שלה. ג'וליה פוקס ב-Sies Marjan/splash

עוד בוואלה!

השודדת מקלבסס: קים קרדשיאן רעולת פנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully