וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדו מהטובה ביותר: הבנות של גלית גוטמן בלוקים מעולים

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 7:47

בר רפאלי בשמלה אביבית שלבשה בעבר לאירוע חשוב, שלומית מלכה בז'קט קצרצר, יובל כספית בטרנד החם שבישרנו עליו והבנות של גלית גוטמן מצטיינות - מה לבשו הכוכבות השבוע?

שירה גוטמן

בתה הבכורה של גלית גוטמן הגיעה לאירוע של סופר פארם לרגל השקת הבושם החדש של קלואה בשמלת סליפ בצבע פנינה של המותג המקומי parlez de vous לרזילי, מעיל טרנץ' מדויק של ברברי, ותיק מטריף של מרני בירוק זית. הקשיבה בכל שיעור ושיעור של אימא. מצטיינת.

שירה גוטמן. רפי דלויה,
שיק שיק שיק. שירה גוטמן/רפי דלויה

אמה גוטמן

הבת הצעירה והיפהפייה של גוטמן המשיכה גם כן בלוק נקי ונעים עם ג'ינס לבן מ-vague et chanson בכפתור אלכסוני, טי-שירט לבנה ומעט שקפקפה מזארה, נעליים של axel arigato ותיק של YSL.

אמה גוטמן. רפי דלויה,
נקייה ויפה. אמה גוטמן/רפי דלויה

בר רפאלי

בר רפאלי שהנחתה את האירוע הגיעה בשמלה קלואה, אבל כזו עם סנטימנטים. מדובר בשמלת הכלה השנייה שלה, והאמת? אז זה כנראה היה יותר מרגש.

בר רפאלי. רפי דלויה,
בר רפאלי בשמלה של קלואה וסנדלים של ג'ימי צ'ו/רפי דלויה

שחר חיון

גיסתה לעתיד של רפאלי הגיעה בג'ינס גבוה וז'קט שחור עם צווארון סיני, שניהם מזארה, צמות בשיערה ותיק של זאדיג אנד וולטר. היה דרס קוד בהיר. רק אומרות.

שחר חיון. רפי דלויה,
שחר חיון בזארה/רפי דלויה

שלומית מלכה

נוכחות מפתיעה באירוע הייתה של שלומית מלכה שהגיעה בג'ינס של סיטיזן אוף יומנטי, ז'קט קצר של זארה עם מפתח עמוק ממנו נגלתה גם שרשרת בטן, סניקרס של גולדן גוס ותיק פרוותי מניו יורק. וולקאם בק.

שלומית מלכה. רפי דלויה,
לוק כיפי. שלומית מלכה/רפי דלויה

עוד בוואלה!

הליפסטיק, השמלה: משהו טוב עובר על דנית גרינברג

לכתבה המלאה

יובל כספית

אחרונת המשפיעניות לאמץ את טרנד הסרט בשיער שאנחנו כה חלוקות לגביו היא יובל כספית. הייתה גם חצאית פסים באורך מידי של זארה, עם בלייזר אוברסייז בצבע אבן, טופ מאורבן אאוטפיטרס, וכפכפי פלטפורמה מטרמינל איקס. התיק פראדה וינטג' וסך הכול לא רע.

יובל כספית. רפי דלויה,
מה יהיה עם הסרט? יובל כספית/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully