וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם יומיומי: זו המסקרה הכי מדוברת עכשיו

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 9:32

עוד קאמבק בחסות הטיקטוק, והפעם, במקום המסקרה השחורה והסטנדרטית שנמצאת בכל תיק איפור -מסקרה חומה בדיוק כמו שהיינו עושות בניינטיז

המסקרה החומה חוזרת? אם תהיו בזירת הטיקטוק זה כבר לגמרי קורה וכמובן שיש לקאמבק האשטג brownmascara# עם כבר מעל 26 מיליון צפיות, אם בא לכן להצטרף לסטטיסטיקה. מוצרים בגוון שוקולד הפכו לאהובים ביותר בזירת הביוטי בשנה האחרונה מאודמים על כל גווניהם, צלליות שהיו שם מאז ומתמיד, תוחמים וכעת גם מסקרה חומה שמאיימת להחליפת את השחורה הקלאסית. לפחות לאפיזודה קצרה.

נראה כי אחד המותגים האהובים ביותר - שרלוט טילבורי, הוא זה שאחראי לתחילתה של המגמה עם מסקרת 'דרים פופ' שמעניקה ריסים מלאים וארוכים במיוחד בגוון חום עוצמתי. לא כזה שמתמזג עם הריסים אלא ממש צובע אותם באפקט מלא. גם למותג טו פייסד יש מסקרה חומה, אך מעט מעודנת יותר בפיגמנט העונה לשם better than sex. לא בטוח שהיינו מרחיקות לכת ככה עם התיאור, אבל שיהיה.

התחושה המתקבלת היא בעצם - איפור ללא איפור, שהרי המסקרה החומה היא מעודנת יותר ולא נותנת קונטרסט כמו השחורה. בעלות עיניים חומות יבינו עד כמה המסקרה הזו היא בשבילן, כי יש בה משהו שבעצם מעט מבהיר את צבע העיניים והופך אותו עמוק יותר. לכל מי שבהירה בגבות ובריסים זו גם אופציה נהדרת שכן המסקרה החומה 'נעימה יותר' ומעניקה גלאם יומיומי רך.

עוד בוואלה!

דרמו קוסמטיקה: מה זה הדבר הזה בכלל?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully