וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפלה אמיתית: החתונה המפוארת של נסיכת ירדן

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 13:30

האצולה הירדנית חגגה אמש בחתונתה של הנסיכה אימאן עם ג'מיל ת'רמיוטיס, מיליונר יווני שגדל בוונצואלה, באירוע מפואר שנערך בארמון שבעמאן. מה לבשה הכלה ולא פחות חשוב - מה לבשה המלכה האם?

בליווי דרבוקות וחלילים: בית המלוכה הירדני חוגג חתונה ראשונה/רויטרס

הנסיכה אימאן מירדן התחתנה אמש (ראשון) עם בחיר ליבה ג'מיל ת'רמיוטיס, מיליונר יווני שגדל בוונצואלה, באירוע מפואר שנערך בארמון שבעמאן. בכירת בנותיהם של המלך עבדאללה והמלכה ראניה בחרה בשמלת כלה בעלת מראה קלאסי מבית האופנה דיור בניצוחה של מריה גרציה צ'יורי. השמלה בגוון לבן הנוטה לשמנת עוצבה בסגנון שמרני ונראתה קצת כמו גרסה מזרח תיכונית מאופקת הממזגת בין שמלת הכלולות של קייט מידלטון לבין זו של מייגן.

הנסיכה בת ה-26 נראתה צנועה ומעודנת בזכות השילוב של טקסטיל צחור, נטול ברק או טקסטורה, ממנו נתפרה רוב השמלה, עם צללית סטרפלס נשית הכוללת שרוולים ארוכים. חלקה התחתון של השמלה הורכב מחצאית מקסי מתרחבת המסתיימת בשובל אחורי מהודר, ואת אזור המחשוף שנחתם בחצי גולף, כמו גם את סיום השרוולים, כיסתה תחרת קרושה רקומה בעיטור חרוזים. הלוק המלכותי הושלם באמצעות כתר יהלומים והינומת תחרה ארוכה, שישבו על סידור שיער אסוף "מרושל".

עוד בוואלה!

מזרח תיכון חדש: ראניה מלכת ירדן מדגימה סטריט סטייל מושלם

לכתבה המלאה

גם אם הכלה לבשה דיור לאירוע המשפחתי המרגש ובחרה בדגם מקולקציית הקוטור לעונת סתיו 2022. כמי שידועה בסטייל משובח, המלכה ראניה הלכה על שמלה בגוון בז' עם ברק קל שהציגה טקסטורת פליסה על זמנית ותיפורי מעויינים. גם פה בלט הפרוטוקול הממלכתי שמעניק פוקוס לנושא הצניעות, כולל איפוק סגנוני וגזרה שמרנית המעניקה כיסוי נרחב כמעט לכל הגוף.

את הקשר האופנתי בין האם לביתה ניתן היה למצוא גם בטקס החינה שנערך בשבוע שעבר, שם אימאן אימצה את חגורת הסטייטמנט משמלת הכלולות של ראנייה והתאימה אותה לשמלה רקומה בעיצוב רימה דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully