וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי בגבוה: קייט מידלטון בחליפת חצאית אלגנטית

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:34

חליפה מצוינת בכחול נייבי, עגילי הספיר האייקונים של הנסיכה דיאנה, רגע קטן של מרילין מונרו ויש לנו נוסחה מנצחת - קייט מידלטון לא מאכזבת

משפחת המלוכה מציינת את יום חבר העמים והרשימה המכובדת הגיעה לשאת תפילה בכנסיית ווסטמינסטר. רוחות קלות נשבו באוויר וכשקייט וויליאם יצאו ממכוניתם בלוקים מתואמים הנסיכה מווילס כמעט ורשמה רגע א-לה מרילין מונרו כשחצאיתה התעופפה באוויר. למזלה מדובר היה בחצאית מידי די ישרה בחלקה העליון, כך שגם החלק שהתעופף היה רחוק מליצור תאונה אופנתית מביכה.

מידלטון לבשה חליפת חצאית מצוינת של ארדם בכחול נייבי עם עיטורי פרחים בלבן. הבלייזר המחויט בגזרת הפפלום (2,490 דולר) החמיא לנסיכה במיוחד והגיע מעל חצאית מידי (1,695 דולר) שהבטנה שלה בקונטרסט מושלם לחלק החיצוני - רקע לבן עם עיטורי פרחים כחולים.

הלוק המונוכרומטי על טהרת הכחול המשיך גם בנעלי הסטילטו מקטיפה של ג'יאנביטו רוסי (630 יורו), תיק קלאץ' קטיפה בכחול תואם של אמי לונדון ב-350 פאונד וכובע רחב שוליים מבית פיליפ טרייסי. נרשמו גם כפפות אלגנטיות בתוספת פפיון אותן אחזה בידה, והיה גם משהו מושאל מארון התכשיטים היוקרתי ממנו שולפת מידלטון כל פעם אוצרות - עגילי ספיר ויהלומים מדהימים אשר היו שייכים לנסיכה דיאנה המנוחה, אותם נהגה לענוד בלא מעט אירועים בעבר.

קייט מידלטון. GettyImages
עגילי הספיר של דיאנה, חליפה מעולה של ארדם - קייט מידלטון/GettyImages

עוד בוואלה!

זה לא 'רק' נראה יקר: מייגן מרקל בטוטאל לוק מעולה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully