וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא 'רק' נראה יקר: מייגן מרקל בטוטאל לוק מעולה

מייגן מרקל יצאה לארוחת צהריים עם חברות במלרוז והפציעה בטוטאל לוק שחור עם הנגיעות הנכונות. המותגים הגבוהים עדיין ממשיכים לככב, אבל עכשיו לפחות אין אף אחד שיתלונן על הבזבוזים המופרזים

הבילוי שהכי כיף לדפוק אליו הופעה הוא בראנץ'. מדוע? כי הוא בדיוק בין לבין. הוא על התפר שבין קליל ולזרוק חולצה גברית מעל, בקיצור - ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. מי שנישנשה בבארנץ' בסוף השבוע האחרון במלרוז שבלוס אנג'לס הייתה מייגן מרקל, שנהנתה מהפריבילגיות הרבות של לא להיות שייכת למשפחת המלוכה.

מרקל הלכה על לוק שחור נקי וקלאסי עם מכנסיים שחורים שבע שמיניות שבסיומם כפתורים עדינים, וסריג שחור דק בטקסטורת ריב שנתחב לתוך המכנסיים. מעל הגיע מעיל צמר גדול ויפה של מקס מארה עם חגורת קשירה במותן (5,000 דולר), אך מרקל העדיפה את הגרסה הפתוחה.

נגיעה של צבע, אבל גם זה באיפוק, הגיעה בגזרת הנעליים והתיק. תיק לבן עם תיפורים שחורים בולטים של שאנל (6,400 דולר) ונעלי מיולס לבנות של ולנטינו עם ניטים זהובים מקדימה (770 דולר). משקפי השמש היו של ולנטינו גם כן ושיערה נאסף בגולגול נמוך שהשאיר מקום לעגילים המוצלחים שלה. האקססוריז כמו תמיד קרטייה - מהשעון ועד הלאב ברייסלט.

היו ימים בהם הדוכסית מסאסקס עמדה בפני תלונות חוזרות ונשנות של משפחת המלוכה על פזרנות יתרה בכל הנוגע למלתחה שלה - כדוגמת 110 אלף פאונד בשלושה ימים במרוקו. סכומים מטורפים הושקעו בארונה של מרקל, שפחות הייתה בעניין המחזור כמו גיסתה קייט מידלטון. למזלה בימים אלו אין אף אחד שיתלונן על מצב העו"ש והיא הבעלים הבלעדיים של כיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully