וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לקים קיי או מרילין מונרו? ג'ניפר אניסטון זוהרת מתמיד

ג'ניפר אניסטון הגיעה להשקת סרטה החדש בפרימיירה בפריז בלוק נוצץ שהזכיר את השמלה האייקונית של מרילין מונרו, או שבכלל מדובר במחווה לקים קיי מהמט גאלה?

למט גאלה האחרון, ביוני 2022, הגיעה קים קרדשיאן עם פיט דווידסון (אירוע מכונן בפני עצמו) ובשמלה האייקונית של מרילין מונרו משנת 1962 לחגיגות יום ההולדת של הנשיא קנדי. הכינה רפליקה, איתה תוכל קימי להיכנס לאירוע, נערכו אינספור מדידות והתאמות והיו כאלה שטענו שהקרדשיאנית אף הרסה נכס היסטורי. אבל האספקט הצורם ביותר של האירוע הוא המשקל בו נאלצה קימי להיאבק כדי להיכנס לשמלה - 7 קילוגרמים לייתר דיוק בשלושה שבועות בכדי שתוכל ללבוש את שמלת הקריסטלים של מרילין.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
זוהרת על השטיח האדום. ג'ניפר אניסטון/GettyImages

ג'ניפר אניסטון היא כולה באדי, מיינד אנד סול, עם פיגורה מעוררת קנאה כבר שנים, אבל ניכר כי לגמרי בצד ה'בריא' של הסקאלה. השחקנית גם כן אימצה את לוק מרילין לפרימיירת הסרט החדש שלה "תעלומת רצח 2" לצד אדם סנדלר והגיעה בשמלה נוצצת להשקה בפריז.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
מרילין מונרו או קים קיי? ג'ניפר אניסטון בסלין/GettyImages

אניסטון בת ה-54 לבשה שמלת ערב אלגנטית משובצת כולה קריסטלים של סלין בשילוב כתפיות ספגטי סקסיות ומפתח מרובע. לא היה צורך בתכשיטים דומיננטיים שכן מעל השמלה לבשה עליונית פרווה לבנה, בדיוק כמו זו של מרילין, אותה הורידה כשהגיע להצטלם על השטיח, וחבל.

אבל הזוהר האמיתי של אניסטון הוא בגוונים, מלאכת מחשבת אליה כל בלונדינית לא טבעית חולמת להגיע. כריס מקמילן הוא מעצב השיער הצמוד כבר שנים שדואג לכימיה המושלמת על ראשה של השחקנית ונותן לה את דירוג רייצ'ל מ"חברים" שהפך כל אייקוני.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
גוונים שהם גאונות/GettyImages

עוד בוואלה!

ג'ניפר אניסטון: "ניסיתי להיכנס להריון במשך שנים, מצטערת שלא הקפאתי ביציות"

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
יד ביד לאורך כך הדרך. ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully