וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסל החירות ומחווה למרילין מונרו: כל השמלות המטורפות מהמט גאלה

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 11:31

קים קרדשיאן עמדה בתחזיות ולבשה שמלה בשווי 5 מיליון דולר, בלייק לייבלי עשתה הומאז' לפסל החירות, קאיה גרבר הפציעה בתלתלים הכי יפים שראינו ואמילי רטאייקאוסקי בפיס וינטג' שמרגיש כמו קשקוש אחד גדול - מה לבשו הכוכבות לטקס המט גאלה הנוצץ?

הלילה שזכה לכינוי "הגדול ביותר באופנה" עלה אמש (שני) על בגדי חג והציג לתפארתו את המט גאלה 2022. הגאלה המתקיימת במוזיאון המטרופולין לאמנות בניו יורק, מגייסת מדי שנה כספים למכון התלבושות של המוזיאון, הפעם, בהמשך ישיר לקודמתה, נושא התערוכה הנבחר היה "באמריקה: אנתולוגיה של אופנה" המלווה בקוד לבוש לאורחים האקסקלוסיביים של גלאם זהוב. את רשימת האורחים דאג מגזין 'ווג" לשמור בסודיות מורטת עצבים, עד רגע לפני האירוע.

אנה וינטור, מט גאלה 2022. GettyImages
מנצחת על הקרקס - אנה וינטור/GettyImages

למרות שהמט תמיד מספקת הצהרות סטייל מטמטמות, הלילה קיבלנו נשף כפול ומוכפל לאחר ששנה שעברה התקיים אירוע אינטימי יחסית. המעצב טום פורד ואנה וינטור בתפקיד הקבוע של היו"רים השותפים לארגון ותחת כובע המארחים המכובד נכנסו השנה הלאבליז האהובים עלינו - בלייק לייבלי וריאן ריינולדס, זוכת האוסקר רג'ינה קינג, ונסה הדג'נס והשחקן והיוצר לין-מנואל מירנדה. אז מי אכזבה? למה קים קרדשיאן שברה את השיא של עצמה? ומי לעזאזל נתן אישור לכובעי הבייסבול להיכנס למתחם היוקרתי?

בלייק לייבלי, מט גאלה 2022. GettyImages
מארחים בסטייל - בלייק לייבלי וראיין ריינולדס/GettyImages

בלייק לייבלי

הזוג המלכותי שלקח חלק באירוח נתן את הופעת חייו - אולי ובעיקר בזכות האישה שגורמת לכל דבר להיראות וואו. משולבת בזרועות בעלול המקסים בטוקסידו, בלייק הצליחה ליצור לוק "ביג אפלי" שייזכר לדורות. השמלה הסוחפת בחסות ורסצ'ה קושטה (יותר מדי לטעמנו) בקריסטלים והציגה ארכיטקטורת ארט דקו מבניין האמפייר סטייט על גופה. הכפפות, מעטפת השמלה בגוון הכחלחל יחד עם הכתר על ראש שהורכב משבעה חלקים, היו מחווה מהממת לפסל החירות שמונה שבע קרניים והיה גם רגע נחמד על השטיח בו עטיפת המתנה נפתחה לשובל ארוך. זו האישה ולא הבגד, כמו תמיד.

בלייק לייבלי, מט גאלה 2022. GettyImages
והופ, תראו מה קרה לעטיפת המתנה - בלייק לייבלי בוורסצ'ה/GettyImages

קים קרדשיאן

יהלומים הם אכן חבריהם הטובים של האישה וגם קימי לא יוצאת דופן. הקרדשיאן הראשית הוכיחה את מסירותה לגלאם האמריקאי כשהגיעה בבלונד מולבן, בעודה לובשת את השמלה ההיסטורית של מרילין מונרו בדיוק לפי התחזיות. אפילו ז'ן לואי, המעצב הצרפתי שיצר את השמלה המקורית, תודות לסקיצה של בוב מאקי, לא תיאר לעצמו בימי חייו, שהיא תימצא על אייקון על זמני נוסף. התהיות האם תבחר בשמלה מהביצוע האייקוני של "יום הולדת שמח, מיסטר פרסידנט" ב-1962, הועלו בימים האחרונים לאחר ביקורה של קים במוזיאון ריפלי בו נמצאת השמלה, בסוף אפריל, ששווה כחמישה מיליון דולר (!). סקופ לוהט מהרד קרפט: ירדה 7 קילו בשלושה שבועות כדי להשחיל את עצמה לפיס המטורף והחליפה לרפליקה מיד כשסיימה לצעוד. כרגיל, אוהבת להגזים.

קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
עמדה בכל ההדלפות - קים קרדשיאן בשמלה האייקונית של מרילין מונרו/GettyImages
קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
אנחנו עדיין מתקשות לעכל את הזוגיות הזו. קים ופיט עושים את המט/GettyImages

קנדל וקיילי ג'נר

מפגן המשפחה אכן הורגש השנה, אך מי שעלתה על כל הציפיות כהרגלה, הייתה הפאשניסטה האמיתית שם. קנדל למדה דבר או שניים על איך לסבב ראשים והיא הצליחה לשמר את הקו המפואר של האירוע עם סט שחור מבית פראדה. בחלק עליון מרושת בגזרת גופיה עם חצאית מקסי מלאה ודרמטית. השיער נשאר ומה שבלט היו בעיקר הגבות שחומצנו שינו באופן מוקצן את הלוק היומיומי של הטופ מודל. מטריפה.

קנדל ג'נר, מט גאלה 2022. GettyImages
מטריפה את החושים - קנדל ג'נר בפראדה/GettyImages

מנגד קיילי, הסיס הצעירה בשמלה לבנה מוצלחת עם כובע מצחייה הפוך. במקור, וירג'יל המנוח והג'נרית היו אמורים לצעוד על השטיח כשהיא לבושה בשמלת המלמלות של אוף וויט. אותנו הכי מעניין אם הוא היה מאשר את תוספת הכובע.

קיילי ג'נר, מט גאלה 2022. GettyImages
עושה כבוד לוירג'יל אבלו - קיילי ג'נר באוף וויט/GettyImages

קלואי קרדשיאן

אנה וינטור קיבלה את ההחלטה להזמין השנה את כל שש נשות קרדשיאן-ג'נר. קלואי וקורטני בהופעות בכורה, כשקלואי בוחרת בשמלת מוסקינו מוזהבת באמצעות חרוזים קטנטנים, כזו שמבליטה את הבאדי בצורת שעון החול. מעליה שולבה שכמייה שחורה שהתחברה ישירות לכפפות שחורות.

קלואי קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
פעם ראשונה באירוע. קלואי קרדשיאן זהובה במוסקינו/GettyImages

קורטני קרדשיאן וטרוויס בארקר

השניים הציגו לוק זוגי של חצאיות בסגנון משלהם, ספק מחויט ספק פאנק-רוקשל טום בראון. קורטני בקרופ טופ עם צווארון דמוי מכופתרת לבנה עם חצאית שחורה-בז' ועקבים מחודדים והוא מצידו בחליפה שחורה ומחמיאה פלאס החצאית.

קורטני קרדשיאן, טרוויס ברקר, מט גאלה 2022. GettyImages
לדעתנו? פעם ראשונה ואחרונה. קורטני וטראוויס בטום בראון/GettyImages
קנדל ג'נר, קיילי ג'נר, מט גאלה 2022. GettyImages
פעם ראשונה של הכנופייה ביחד בטקס, קימי כמובן לא טרחה להיכנס לפריים/GettyImages

היילי ביבר

הלוק הלבן המהמם של היילי לגאלה השנה הוא תכלס - כל מה שחשוב. הביברית הגיעה סולו לשטיח האדום (ג'סטין בסבב הופעות אז סלחנו), ושידרה שיא נשיות באפס מאמץ. בשמלת סאטן לבנה של סן לורן עם מעטפת גימורי נוצות, תחתה גרביונים שחורים שצצו להם בעקבות שסע גבוה. אין כזאת.

היילי ביבר. GettyImages
קלאסית ורותחת - היילי ביבר בסן לורן/GettyImages

שרה ג'סיקה פרקר

אם יש מישהי שיודעת להתאים לבוש לנושא מסוים, זו כנראה תהיה פרקר המחושבת. הכוכבת אימצה השנה מראה בלאק אנד וויט מבית כריסטופר ג'ון רוג'רס, בהומאז' למעצבת ותופרת שחורה שיצרה את בגדיה של מרי טוד לינקולן בתקופתה. היצירה כללה כפתורים במורד המחוך וחצאית מלאה, כשהיא מסיימת את הלוק עם הד פיס ברבורי במיוחד מעוטר יהלומים עם פרח פוקסיה במרכזו, של פיליפ טרייסי הלונדוני.

שרה ג'סיקה פרקר, מט גאלה 2022. GettyImages
אף פעם לא מוותרת על הד פיס - שרה ג'סיקה פרקר בכריסטופר ג'ון רוג'רס/GettyImages

דקוטה ג'ונסון

אחרי כמה שנים הרחק משטיח המט גאלה ג'ונסון שבה לאירוע המוזהב של הערב. בתכשיטים ובבחירה, איך לא, בבית גוצ'י - המותג המלווה אותה כבר זמן מה. אוברול חצי שקוף בסגנון האלמנט ה"מטפטף", זוג עגילים ארוכים התואמים לפריטי האוברול ולרגעים שילבה חלוק בורדו דמוי זמש. היו לה מוצלחים בהרבה.

דקוטה ג'ונסון, מט גאלה 2022. GettyImages
דקוטה ג'ונסון בגוצ'י, אלא מה?/GettyImages

ג'יג'י חדיד

מה נגיד מה נספר, גם הלוקים הנבחרים אמש לא ממש פעלו לטובת האחיות חדיד. ג'יג'י הגיעה בטוטאל לוק של ורסצ'ה עם מכנסי עור בורדו צמודים בשילוב מחוך מודגש פלוס מגפי עקב שפיצים ופינאלה של מעיל גרנדיוזי שנשפך אחריה על גרם המדרגות, שאותו דווקא חיבבנו.

ג'יג'י חדיד, מט גאלה 2022. GettyImages
המעיל מעניין. ג'יג'י חדיד בטוטאל לוק ורסצ'ה/GettyImages

אמילי רטאייקאוסקי

הטופ מודל התרוצצה על השטיח האדום בפריט וינטג' משנות ה-90 של ורסצ'ה ואנחנו כאן כדי להגיד - לקרקס שלום. הפרשנות לגלאם זהוב קיבל טון אחר, עם לוק באדיבות מחוך עמוס חרוזים בצבעים לא כיפיים בכלל. החצאית בגזרה נמוכה מלאת קשקושיאדה במימד אחר לא הצילה את אמילי ואנחנו? התאכזבנו מאוד.

אמילי רטאייקאוסקי, מט גאלה 2022. GettyImages
לא כל וינטג' זה מגניב. תזכרו לכן. אמילי בוורסצ'ה/GettyImages

קאיה גרבר

במקרה של קאיה גרבר היא הצליחה להפיל לסתות לא באמצעות השמלה המתכתית והקסומה של אלכסנדר מקווין שנבחרה עבורה. גרבר הציבה רף גבוה למשתתפות האחרות, בזכות רעמת תלתלים מוברשת ומטריפה שהעניקה ללוק וייב של נשות אצלוה משנות ה-20. הפרונט הוחזק באמצעות שתי סיכות יהלומים בכל צד, שמסגרו את פניה העדינות.

קאיה גרבר, מט גאלה 2022. GettyImages
וואו! קאיה גרבר באלכסנדר מקווין/GettyImages
קאיה גרבר, מט גאלה 2022. GettyImages
מעניין אם חפפה בפיפי החדש של עדן פינס. קאיה גרבר ורעמת התלתלים המושלמת/GettyImages

סימון אשלי

למרות ההברזה של רירי וזנדאיה קיבלנו השנה ביקור ראשון מסוג אחר, של יהלום העונה. סימון אשלי, כוכבת ברידג'רטון פתחה את המט הראשון שלה עם טוטאל לוק של מוסקינו. מאופקת אך לא פחות ממהפנטת בטופ ברונזה ועליו שכמייה שחורה, בתיאום מושלם עם חצאית מקסי. המראה המינימלי והמעט גותי סיפק מנת אלגנטיות מתוחכמת, שהעניק פיניש אחרון עם טרנד השיער הרטוב.

סימון אשלי, מט גאלה 2022. GettyImages
הופעת בכורה - סימון אשלי במוסקינו/GettyImages

בילי אייליש

זה כאילו הכי לא מתבקש, אך זו הפעם השנייה שביילי דורכת על שטיחי המט גאלה ולגמרי מפתיעה. שנה שעברה הוכתרה כאחת המתלבשות הטובות ביותר וגם הפעם נרשמה יציאה. בשמלת סאטן משי של גוצ'י, בירוק בהיר ושמנת התייצב לו מחוך, חצאית מקסי חלקה וצ'וקר שחור מעוטר יהלומים. היא בהחלט ענתה להגדרה של 'צעירה ומרדנית' שנקטפה מהקאסט של ברידג'רטון. אבל למה הפרצוף הדכאוני?

בילי אייליש, מט גאלה 2022. GettyImages
לא משחררת מהמחוך. בילי אייליש בגוצ'י/GettyImages

הילרי קלינטון

לאחר 21 שנה גברת קלינטון הופיעה בקאמבק חגיגי. בשמלה של המעצב ג'וזף אלטוזארה שהותאמה לה אישית, היא עשתה כבוד לנשים המהוות השראה. שמלה בורדו בכתפיים חצי חשופות, כשהטופ כולל 60 שמות רשומים של נשים שונות. ביניהם רוזה פארקס, ליידי בירד ג'ונסון ועוד רבות וטובות. מקורית.

הילרי קלינטון, מט גאלה 2022. GettyImages
נוכחות מפתיעה - הילרי קלינטון בשמלה של ג'וזף אלטוזארה/GettyImages

קארה דלווין

וייב הילדה הרעה מלא הבטחון הורגש גם כאן. דלווין הלכה ללא היסוס עם הפרשנות המילולית לדרס קוד המוזהב. בחליפה מחויטת של דיור, שכללה מכנסיים בגזרה ישרה ובלייזר תואם. ההפתעה לא איחרה להגיע - תחת הטופ, היא צבעה את פלג גופה העליון והעירום בזהב מנצנץ, והשאירה כיסויי פטמות זעירות.

קארה דלווין, מט גאלה 2022. GettyImages
נמרחה בזהב - קארה דלווין בדיור/GettyImages

גוון סטפני

נראה שלא כולם הבינו את הקונספט המוזהב. מלבד ההתלהבות במשך האירוע על העובדה שהתאפרה לבד, גוון סטפני יצרה מראה צהוב ניאון. הסט הקומפלט של ורה וונג כלל חצאית מנופחת עם פרחים בחלקה העליון, קרופ טופ בגימור חד וכפפות ארוכות.

גוון סטפני, מט גאלה 2022. GettyImages
לא קיבלת את ההנחיות? גוון סטפני בצהוב ניאון של ורה וונג/GettyImages

ונסה הדג'נס

בשמלה שחורה ומאוד, אבל מאוד שקופה ודרמטית - כזו שחשפה את תחתוני התחרה הזעירים והעגיל הכסוף בטבור פתחה את השטיח האדום ונסה הדג'נס, אחת המארחות השנה. המראה הדרמטי מבית מוסקינו לא היה בעקבות חשיפת היתר, יותר בזכות הגולגול ושובל התחרה שהתנוסס אחריה.

ונסה הדג'נס, מט גאלה 2022. GettyImages
מארחת, לא בדיסקרטיות. ונסה הדג'נס במוסקינו/GettyImages

ג'ארד לטו

את הסקסיות הלא מוסברת של השחקן לא ניתן לתאר וככל שהוא מתחפש, הוא מעלה את רמתה. הוא הגיע עם טווין, לצידו של אלסנדרו מיקלה המנהל הקריאייטיבי של גוצ'י בחליפות ניוד עם זרי פרחים רקומים, פפיון אדום וכפפות שחורות. לטו והמעצב מאובזרים במשקפי שמש, כשקצה שיערם מונח על קליפ צדדי ופרחוני.

ג'ארד לטו, מט גאלה 2022. GettyImages
טווינז. ג'ארד לטו ואלסנדרו מיקלה בגוצ'י/GettyImages

ניקי מינאז'

הראפרית בשמלת סטרפלס מלאת נוצות וריקומי עור בצבע שחור מבית ברברי. מראה הנוצות הטרנדי כלל מעין חגורת חזה עם אבזם אוברסייז במרכזה ואת האובססיה לכובע בייסבול, שוב, לא הבנו.

ניקי מינאז', מט גאלה 2022. GettyImages
ניקי מינאז' בנוצות של ברברי וכובע בייסבול/GettyImages

עוד בוואלה!

מט-טמטם: מה לבשו הכוכבות לאירוע הגדול של השנה?

לכתבה המלאה

סופי טרנר

נציגת ההריוניות הציגה לוק רגוע עם קריצה גותית מבית לואי ויטון. לצידו של ג'ו ג'ונאס, השחקנית לבשה שמלת שרוולים ארוכים, עם דוגמאות כסופות משובצות על חלקה העליון שיצרו צורה גיאומטרית. השמלה שולבה עם זוג סנדלי פלטפורמה שחורים, כשהיא מתהדרת בגוון אדום בוהק על השפתיים בתיאום מדויק לשיער הגולש והגלי.

סופי טרנר, מט גאלה 2022. GettyImages
נראית מעולה. סופי טרנר בלואי ויטון/GettyImages

ליזו

המעצב האמריקני טום בראון דאג שליזו תראה כציור מפוסל ומרשים מתוקפת הרנסנס. עם בסיס שחור של שמלה צמודה ועליה מעיל נגרר רקום זהב. אקססוריז שכללו צ'וקר מוזהב ומניקור על ציפורניים חדות, שהחזיקו בחליל צד (וואט?) איתו גם נתנה ביצוע לצלמים. כרגיל, אחראית על הפאן.

ליזו, מט גאלה 2022. GettyImages
החלילנית מהמלין. ליזו בטום בראון/GettyImages

ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם

הנשואים הטריים הגיעו לסיבוב הפוזה השנתי, ניקולה מצידה בפייט רציני לברבי גלאמית בשמלה ורודה של ולנטינו, שכללה שרוולי שכמייה וגזרת וי עמוקה ועגולה. בקהאם הצעיר נמנע מהטוקסידו השחור המסורתי והגיע מוש ברמות בטוטאל לוק ניוד נעים.

ניקולה פלץ, ברוקלין בקהאם, מט גאלה 2022. GettyImages
כמה יפים. ניקולה פלץ בוולנטינו/GettyImages

ג'ייקוב אלורדי

כוכב "אופוריה" הגיע יפיוף כהרגלו עם חליפת טוקסידו קלאסית, עם טוויסט משדרג. החליפה של ברברי, הייתה מלאת עיטורים מחולקים של פאייטים שחורים ומבריקים שיצרו את לוגו המותג. לטוטאל לוק התווספה עניבה מכבדת וסט טבעות על פלטת הכסוף-שחור.

ג'ייקוב אלרודי, מט גאלה 2022. GettyImages
אין גבר מחשמל כזה. נקודה. ג'ייקוב אלרודי בברברי/GettyImages

ג'אנל מונה

נוצצת במראה מהפנט שהגדירה על השטיח כ'גלאם עתידני מוזהב' של ראלף לורן - הלוק של מונה כלל שמלה שחורה נטולת שרוולים, גב חשוף ושובל ארוך. השוס - כיסוי ראש מותאם בפסים כסופים בהמשך ישיר לעיצוב השמלה, בהשלמת אקססוריז של צמידים שחורים ועבים. מ-ש-ג-ע-ת.

ג'אנל מונה, מט גאלה 2022. GettyImages
תמיד מהמוצלחות. ג'אנל מונה יפהפייה בראלף לורן/GettyImages

ג'סיקה צ'סטיין

זוכת האוסקר הטרייה הגיעה באווירת מגדת עתידות, בשמלת בורדו מנצנצת של גוצ'י. עיצוב הפאייטים ששולב עם נגיעות כסופות מטאליות, כלל פתח צר וקדמי באזור החזה, ומעל שיערה הג'ינג'י הונח כיסוי ראש מלא ותואם עם עיטורים מפותלים במרכזו.

צ'סיקה צ'סטיין, מט גאלה 2022. GettyImages
אווירת מגדת עתידות. ג'סיקה צ'סטיין מוצלחת בגוצ'י/GettyImages

קארדי בי

מעטות אלו שהצליחו לקלוע למוד הזהב. הראפרית בחרה בעיצוב של ורסצ'ה בשמלת שרשראות זהב מכף רגל ועד ראש. השמלה שחבקה כל חלק בגופה המפותל, כללה דיטלס של צ'וקר עמוס חרוזים עם תליון המדוזה של המותג והשלמה של כפפות תואמות עשויות (ניחוש קל) - גם הן בעוד ועוד שרשראות.

קארדי בי, מט גאלה 2022. GettyImages
קארדי בי ודונטלה נוצצות בוורסצ'ה/GettyImages

שון מנדז

רק לפני שנה הגיע יחד עם האקסית קמילה קביו והשנה הגיח לשטיח בהופעות סולו כשהיא בצד השני של האולם. כוכב הפופ ואליל הטינאייג'ריות המתקתק לבש טוטאל לוק של טומי הילפיגר שבעתיד יגיע גם לחנויות פקטורי 54 בישראל. חליפה בצבע כחול עמוק עם כפתור צד זהוב ומעיל מחמיא בגזרה ארוכה, בשילוב בורדו.

שון מנדז, מט גאלה 2022. GettyImages
לוהט. שון מנדז בטומי הילפיגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully