וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי כלה: חן אמסלם יפהפייה בשמלה לבנה

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 15:59

אריאל טולדנו מציג את הכלה החדשה לשנת 2023 עם מגוון עיצובים יפים בסילואטות שונות כשהבולטת ביניהן היא 'הכלה המחויטת', וגם, הדור הבא של המעצבים הישראלים אשר הציגו 10 עיצובים ייחודיים - שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב, היום השני

אריאל טולדנו - שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב/יח"צ

אריאל טולדנו

כשהוא מסכם שבע שנות יצירה, טולדנו מציג את הכלה החדשה לשנת 2023: משחקי טקסטיל, נפחים ומחויטים. הקולקציה שהוצגה בחסות פרפמין, ביטאה בחירה חופשית וחתונה לכל אחת, בכל צבע, גיל או מגדר. כשהן סמוקות בוורוד ומעוטרות ספטומים ומטפסי אוזניים משובצים יהלומים בעיצוב ORD diamonds. הדוגמניות פסעו כפיות-שדות בינות מדשאות ופרחים על מסלול היער המכושף של טולדנו, והציגו עיצובים יפהפיים שבאמת מציעים מגוון רחב של סילואטות ודיגומים.

אריאל טולדנו, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
חן אמסלם כלה בתצוגה של אריאל טולדנו/haydon perrior

את התצוגה פתחה השחקנית חן אמסלם בשמלת מיני תחרה אדג'ית עם כתפיים חזקות. לצידה צעדו שרית פולק, גל רובין, מעין דורי, נטע ברזני ונוספות. הצועדות הציגו שמלות תחרה במשחקי נפחים ועיטורי פפיונים, שובלים מרהיבים רקומים בקריסטלים או נוצות שפורצות מהדקולטה, בעיצובים שנעו מקלאסיקה מהודרת במחוך מובנה וחצאית בטאפט בצבע פנינה, דרך שמלות קומבניזון צחורות מינימליסטיות ועד דגמים נשפכים ברוח בוהמיינית.

אריאל טולדנו, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
כלה מחויטת - נטע ברזני/haydon perrior

אבל הבשורה הבולטת של טולדנו הייתה: כלה מחויטת. אם זו שמלת בלייזר מיני שנלבשה מעל חצאית מקסי שקופה מעוטרת אבנים וכפפות תואמות, דגם שהוא חצי חצי - ספק בלייזר ספק שמלת שיפון, האנסמבל שהציגה נטע ברזני כשפסעה בשמלת סליפ מדויקת תחת מעיל תואם ארוך ונשפך ברכיסה כפולה, ואפילו חליפה בשלושה חלקים. הטיילורינג והפיט היו מוקפדים לעילא ולעילא.

אריאל טולדנו, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
שמלות קומבניזון משגעות על המסלול של אריאל טולדנו/haydon perrior

את הפינאלה חתמה מחווה א-לה קופרני, או אלכסנדר מקווין (מינוס הרובוטים), שבצידה גם מסר - שמלת לבנה עם רצועות בהצלב שיצרו מפתחים בטורסו, ומעליה גלימה עם ראפלס בשרוולים, שבסוף המסלול נשטפה בגווני פוקסיה וכחול דיו הודות לטכניקה מיוחדת. בדרכו האומנותית של המעצב, השמלה ביקשה לזעוק "דם נשים אינו הפקר". מופע הסיום, שביקש להיות ויראלי אומנם ניחן בכל האלמנטים המתבקשים, אך לא בטוח כי נסק לגבהים הנדרשים.

אריאל טולדנו, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
"דם נשים אינו הפקר" - מופע הסיום של אריאל טולדנו/haydon perrior
אריאל טולדנו, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
היו גם פפיונים ומחוכים בשילוב תחרות/haydon perrior

Upcoming Designers

הדור הבא של האופנה הישראלית הציג תחת הכותרת Upcoming Designers. חמישה מעצבים צעירים בראשית דרכם, אשר נבחרו אישית על ידי מוטי רייפ, היזם והמפיק של שבוע האופנה, חשפו 10 עיצובים ייחודיים. בתצוגת הקוטור שלה, סתיו אופמן (STAV OFMAN) הציגה איזון משגע בין עיצובים פומפוזיים בטול, פיתוחים ורקמות מעוטרות אבני חן, שרפרפו יוקרה ושפע בהשראת המאה ה-19, לבין התרבות הנועזת של העולם מודרני בדמות גזרות קולר, סילואטות סקסיות ושמלת קצפת מיקרו מיני בגווני הסגול. נאור אהרון אהרוניאן (MIRZA) חשף קולקציית אביב-קיץ אלגנטית שנשענה על שורשיו הפרסיים וכמחווה לסבו, אשר נעה בין המחויט אך נינוח בגווני אדמה עם נגיעות בלבן ושחור, לבין עיצובים נשפכים באורגנזה שזורה אבנים יקרות בהשראת הרוח והמדבר. בעוד סהר כהן (TIKI BRANDS) הציג קו יומיומי רענן ושמח שמשלב בין עולמות הסטריט לגלישה. המותג הצעיר שלו הוקם במטרה לתמוך בחולי ומחלימי סרטן, אשר גם צעדו על המסלול.

mirza של נאור אהרון, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
תמיר גרינברג לנאור אהרון אהרוניאן (MIRZA) - חיבור לשורשים הפרסיים/haydon perrior

השניים האחרונים בלטו מעל כל היתר. כשהוא בן 19 בלבד, וכבר מלביש תדיר כוכבות ענק כדוגמת נועה קירל, אגם בוחבוט ונטע ברזילי, גלעד קרשין (GK Gilad Krashin) חשף קולקציה בועטת ועכשווית על טהרת פרינט הטרטן, כפרשנות אישית ל- school girls תוך שימוש בשילובי צבעים מטריפים וגזרות המשלבות עולמות שונים - מחוכים סקסיים שצוותו למכנסי קרגו או חצאיות טניס נועזות ואולטרה קצרות, וסטים "צבאיים" עם רצועות משתלשלות וז'קטים חתוכים לכדי קרופ.

גלעד קרשין, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
גלעד קרשין על טהרת פרינט הטרטן/haydon perrior

את התצוגה חתמה ירדן חנוכה (JOR-D) שחשפה את קולקציית הגברים הראשונה שלה המחברת, בגבוה, בין אופנת הסטריט לבין עולם ההייטק. הטיפול בג'ינס היה מהמם, אצל חנוכה אוברסייז זה אוברסייז, פרינטים שמציגים סצנות ממשחקי מחשב על גבי סריגים משגעים, משחקי שכבות וקרעים, ואין ספק שהסטיילינג עשה את כל העבודה - מכובע הבלקלאבה (אותו 'כובע גנבים' הידוע לשמצה) שקיבל אינטרפרטציה מטמטמת עם אוזני ארנב, ועד מגפי הגומי הלבנים שלוכלכו בקפידה.

סתיו אופמן, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
סתיו סטרשקו לסתיו אופמן - יוקרה ושפע בהשראת המאה ה-19/haydon perrior
tiki brands, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
tiki brands - קו יומיומי רענן ושמח שמשלב בין עולמות הסטריט לגלישה/haydon perrior

עוד בוואלה!

מה לבשו הכוכבות לערב הגאלה של שבוע האופנה?

לכתבה המלאה
ירדן חנוכה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. haydon perrior,
קולקציית ג'ינסים אצל ירדן חנוכה/haydon perrior

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully