וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות שעושות כסף ממכירת הבגדים המשומשים שלבשו

24.3.2023 / 0:26

יותר ויותר סלבריטאים מנצלים את אתר האופנה המקוון Depop כדי למכור את בגדי המעצבים המשומשים שלהם - ומרוויחים מהם סכומים יפים. חלקם מספרים שאת הרווחים הם תורמים לארגוני צדקה ואחרים השתמשו בכסף כדי לצאת מחובות. אלה הסלבס שתוכלו למצוא בגדים משומשים שלהם באתר

פרסומת לאתר מכירות בגדים יד שניה/depop

אם זה כשהם צועדים על השטיח האדום בטקסים מפוארים או מופיעים בקליפים או על הבמות הגדולות בעולם - סלבריטאים נבחנים כל הזמן על הלבוש שלהם. אולי אחד הדברים הזכורים ביותר בהופעה של ריהאנה בסופרבול השנה הוא הסרבל האדום שלה. רק דמיינו לעצמכם כמה כסף היא הייתה יכולה לעשות ממכירתו.

כעת מתברר שיש סלבריטאים רבים שמנצלים את הרגעים האייקונים האלה - כדי למכור בגדים משומשים שלהם. הבגדים הפחות אייקונים נמכרים במחירים נמוכים שנועדו עבור מעריצים שהיו שמחים לרכוש את הפריטים - רק מעצם העובדה שהמודל לחיקוי שלהם לבש אותם קודם. הם בטח גם לא יכבסו אותם לעולם.

אתר האופנה Depop פופולרי בקרב ידוענים המעוניינים למכור בגדים משומשים שלהם. לאתר הקניות המקוון יש למעלה מ-30 מיליון משתמשים ותמצאו שם קולקציות שנלבשו בידי דוגמנים, זמרים ופליטי ריאליטי. האתר פופולרי בקרב קהל צעיר, גם עבור אלה שלא מפורסמים ומחפשים למכור את בגדי הוינטג' שלהם ולקבל עליהם קצת כסף - כי פשוט חבל לזרוק.

עבור אותם פרצופים מוכרים שאוהבים להתעדכן בטרנדים האופנתיים האחרונים, למכור את המלתחה הישנה שלהם נשמע כמו צעד חכם. עובדה שיש כבר כמה שעשו מזה הרבה כסף.

כך למשל הדוגמנית מיה ריגן מוכרת באופן קבוע פריטים בפלטפורמה, עם מחירים הנעים בין 20 ל-165 ליש"ט. בסך הכל הדוגמנית הרוויחה עד כה 2,914 ליש"ט ממכירות באתר (כ-13 אלף שקלים).

הדוגמנית מיה רגן מכרה כמה פריטים מהמלתחה שלה באתר. mimimoocher/Depop, צילום מסך
הדוגמנית מיה רגן מכרה כמה פריטים מהמלתחה שלה באתר/צילום מסך, mimimoocher/Depop

הזמרת והיוצרת צ'ארלי XCX מוכרת שן סרבל חושפני של טיירי מוגלר, שלבשה באחד מהקליפים שלה, תמורת 2,500 ש"ח. בסך הכל, צ'רלי מכרה פריטים בשווי 42,000 ש"ח באתר.

גם הזמרת לילי אלן מכרה דרך האתר את אחד הז'קטים שלה ב-1,300 ש"ח, כמו גם עוד מאות בגדי מעצבים, נעליים ואביזרים יוקרתיים. נכון ל-2021 היא הרוויחה באתר סכום יפה של 115 אלף ש"ח ממכירה של כ-250 פריטים.

סנסציית "הייסקול מיוזיקל", אשלי טיסדייל, מכרה השנה דרך האתר תיק של שאנל ב9,000 ש"ח - לאחר שרכשה אותו במקור ב-2009.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הזמרת צ'ארלי XCX מכרה את הסרבל המפורסם שלה מהקליפ ב-700 דולר. itscharlixcxbaby/depop, צילום מסך
הזמרת צ'ארלי XCX מכרה את הסרבל המפורסם שלה מהקליפ ב-700 דולר/צילום מסך, itscharlixcxbaby/depop
הזמרת-יוצרת מכרה את הז'קט המהמם תמורת 300 ליש"ט. lilyallen/Depop, צילום מסך
הזמרת-יוצרת לילי אלן מכרה את הז'קט המהמם שלה תמורת 300 ליש"ט/צילום מסך, lilyallen/Depop

כוכבות בריטיות כמו מולי מיי ואמנדה הולדן סיפרו שהן תורמות את הרווחים ממכירות הבגדים שלהן לצדקה.

מולי-מיי, פליטת ריאליטי ואושיית רשת, שהצטרפה ל-Depop ב-2021, הודתה שקצת חששה ליצור את החשבון, אך עשתה זאת במטרה לתרום את הרווחים שתעשה. גם אמנדה הולדן, אחת מכוכבות הטלוויזיה המוכרות ביותר באנגליה, מכרה את השמלות, התיקים והנעליים הישנים שלה ב-10 ליש"ט בלבד לפריט, כשכל ההכנסות נתרמו לקרן צדקה לזכר בנה תיאו שמת בלידה. היא מכרה את כל המלתחה שלה - הכוללת מעילים, סוודרים, עקבים ותיקי קלאץ. רבים מהפריטים שלה נמכרו כמו לחמניות חמות, כולל הסטילטו האדומים של Public Desire.

אחד הפריטים שאמנדה הולדן מכרה. Heart Youtube, צילום מסך
אחד הפריטים שאמנדה הולדן מכרה באתר Depop/צילום מסך, Heart Youtube

דוגמנית העבר ואושיית הרשת, קייטי פרייס, נכנסה לחוב של 3.2 מיליון ליש"ט. היא הכריזה על פשיטת רגל ב-2019. כדי לנסות להחזיר את הכסף, כוכבת הריאליטי פנתה ל-Depop ומכרה שם כמה מנכסיה היקרים במחירים מוזלים. היא הצליחה למכור כמה מנעלי המעצבים שלה במחירים נאים, כמו גם פיג'מה משומשת ב-10 ליש"ט. היא כבר עוד כמה אלפי דולרים ממכירה של מספר פריטים על השבוע הראשון להצטרפותה.

אוליביה בואן מכרה באתר 1,391 פריטים משומשים (נכון ל-2021) והצליחה להניב סכום העומד על 182,000 שקלים.

אשת הטלוויזיה קייטי פרייס הרוויחה מ-Depop ע"י מכירת פריטים מהמלתחה שלה, כולל הסווטשירט הזה בעלות 8 ליש"ט. Katie Price/Depop, צילום מסך
אשת הטלוויזיה קייטי פרייס הרוויחה מ-Depop ע"י מכירת פריטים מהמלתחה שלה, כולל הסווטשירט הזה בעלות 8 ליש"ט/צילום מסך, Katie Price/Depop
Katie Price קייטי פרייס. GettyImages
הייתם קונים את זה ממנה?/GettyImages

הדוגמנית וויני הארלו מכרה כמה מהפריטים הנוסטלגיים שלה במחירים נמוכים. 70 הפריטים שמכרה דרך האתר הניבו לה רווחים של יותר מ-2,000 ליש"ט.

כוכבת הריאליטי ג'מה קולינס מכרה כמעט 4 אלף פריטים באתר וזכתה לדירוג של חמישה כוכבים. למרות שמכרה את הפריטים המשומשים שלה במחירים של 15 ליש"ט בלבד לפריט בממוצע, היא הרוויחה קרוב ל-250,000 שקלים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully