וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ביקיני בת 60: מסרבת לשבת בחושך בגלל הגיל שלי

30.3.2023 / 0:05

קטי ג'ייקובס הייתה דוגמנית בשנות ה-80 שלא הצליחה לפרוץ, אבל רגע לפני גיל 60 היא החליטה לתת לעצמה הזדמנות נוספת וכבשה את כל המגזינים הנחשבים. איך היא עשתה את זה ומה הסוד למראה שלה?

קייתי ג'ייקובס, דוגמנית בגדי ים בת 60, על מסלול התצוגה של ספורטט אילוסטרייטד/ageisbeauty

בטח כבר שמעתם שגיל 60 זה 40 החדש, ואם אתם צריכים הוכחה, תסתכלו על קטי ג'ייקובס. שחגגה לא מזמן את יום ההולדת ה-60 שלה, אבל היא בכושר הטוב שהיא הייתה בחיים שלה והיא גאה לדגמן בביקיני.

קטי, שנולדה בקליפורניה, תמיד חלמה להיות כוכבת בעולם הדוגמנות והחלה לעבוד בתעשייה במהלך שנות ה-80 של המאה הקודמת. אחרי שהתקשתה לפרוץ והקריירה שלה לא התקדמה היא פרשה, ולא חשבה שיגיע היום שהיא תוכל לבצע קאמבק. אבל כשקטי הייתה באמצע שנות ה-50 שלה, היא החליטה לנסות לעשות ניסיון אחרון - ולא הסתכלה מאז לאחור. מאז היא השתתפה בפרסומות כשהיא מדגמנת בביקיני למגזין הענק ספורטס אילוסטרייטד, ואפילו הופיעה בבגד ים חושפני בקליפ של להקת הרוק גרין דיי.

בראיון לאתר בורד פנדה היא סיפרה: "הייתי דוגמנית בניו יורק בשנות ה-80 ועשיתי כמה עבודות פה ושם בלוס אנג'לס. ויתרתי בשלב מסוים והתחלתי לעבוד בשכר מינימום בתור שוטפת רצפות בסלון יופי. החלטתי לתת לעצמי ניסיון אחרון לפני שנה וחצי. התחלתי לשלוח תמונות של עצמי לעבודות דוגמנות ומשחק, ולהפתעתי השגתי לא מעט מהן". קטי, שמככבת גם באינסטגרם שם יש לה מעל ל-200 אלף עוקבים, עובדת כיום במשרה מלאה כדוגמנית ושחקנית ויש לה סוכנת משלה שמשיגה לה הרבה מאוד קמפיינים ועבודות.

עוד דוגמניות מבוגרות

דוגמנית בת 51 מובילה קמפיין הלבשה תחתונה ל'אינטימה'

לא תאמינו מה גילה האמיתי של הדוגמנית הצרפתייה שכובשת את העולם

@ageisbeauty Bts from today's @victoriassecret inspired modeling challenge shoot with @Henry Jiménez Kerbox Makeup by: @emily harper Hair by: @Cherise Poole ♬ Boy's a liar Pt. 2 - PinkPantheress & Ice Spice

אבל איך הזוהר של בת ה-60 נשמר עשרות שנים לאחר מה שנחשב לשיא הקריירה הדוגמנית? בראיון היא הסבירה שהיא לא "מומחית בדיאטה", אבל שינתה את הרגלי התזונה שלה לפני שש שנים בגלל שגילו לה טרום סכרת. היא חתכה בצריכת הבשר ובסוכר בדיאטה שלה ואוכלת דגים כמה פעמים בשבוע. בכל הנוגע לפחמימות, היא לא אוהבת לחם, פסטה, אורז או תפוח אדמה לבן, ומעדיפה בטטה.

היא חשפה מה היא אוכלת ביום רגיל, אותו היא מתחילה עם ארוחת בוקר של שייק חלבון צמחי ונקניקיות טבעוניות, או ביצים עם גבינה ועגבניות. ארוחת הצהריים היא ארוחת הסלטים, שכוללים שעועית וגבינה כדי להוסיף חלבון, והממתק האהוב עליה הוא חטיף שוקולד צ'יפס ללא סוכר עם חמאת בוטנים. כדי לסיים את היום היא פונה לתחליף הפסטה - דלעת הספגטי, שהיא אוכלת עם פסטו או רוטב עגבניות. "אני גם שותה הרבה חלב שקדים, בגלל שאני שמה אותו בקפה שלי ובשייק בכל יום. אני אוכלת המון קרקרים מחיטת שקדים ומכינה מאפין שקדים שממתיקה אותו עם סטיביה או תחליפי סוכר אחרים".

בנוסף היא מתאמנת עד ארבע פעמים בשבוע, היא משתתפת בשיעורים במכון כושר ולוקחת חלק בשיעור של ריקודי בטן.

היא מעודדת נשים בגילה להיות גאות בגיל שלהן. היא כתבה לאחרונה בפוסט אינסטגרם "אני בלתי ניתנת לעצירה, לא בלתי נראית יותר. אני מסרבת להעלם באור או לשבת בחושך בגלל הגיל שלי ואתה לא יכול לומר לי להיעלם. כל אלה מאיתנו שמסרבות לחיות בחשיכה גורמות לאחרות למצוא את האור הפנימי שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully