וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 56 הדוגמנית הצטלמה לראשונה לספורטס אילוסטרייטד

4.8.2020 / 0:03

כמעט 30 שנה אחרי שכיכבה על שערי מגזינים, ואחרי שכבר עבדה בטאטוא שיער במספרות והפכה לאימא - הדוגמנית קייטי ג'ייקובס זכתה בתחרות של מגזין בגדי הים של ספורסט אילוסטרייטד והוכיחה שליופי אין גיל

הדוגמנית קייטי ג'ייקובס שמככבת בביקיני במגזין ספורטסט אילוסטרייטרטד - בגיל 56 מבצעת גרסה משלה לשיר "9 to 5" של דולי פרטון/ageisbeauty

לפני כמעט שלושה עשורים הייתה קייטי ג'ייקובס דוגמנית צעירה, נאיבית וקטנטונת (בסך הכל 1.60 מ') בסוכנות הדוגמנות פורד, שבשיאה זכתה להופיע על שער מגזין "עולם האישה". אחרי שנים של דוגמנות בניו יורק היא זנחה את התחום, אבל כעת, בגיל 56, כשכבר עברה לקריירה באפייה וייצור עצמי של מוצרי ביוטי - היא ממציאה את עצמה מחדש. לראשונה בחייה היא מדגמנת בביקיני למגזין בגדי הים היוקרתי ספורטס אילוסטרייטד, שייצא לאור ב-21.7.

ג'ייקובס, ילידת טקסס וכיום תושבת קלבסאס בקליפורניה, הגיעה לאחד מ-6 המקומות הראשונים בתחרות הפתוחה של המגזין, מבין האלפים שהגישו מועמדות להצטלם בו בבגדי ים. "אני חושבת שזה די מגניב שאחזור לדגמן שוב", אמרה ג'ייקובס בהתרגשות למגזין "פיפל" לאחר שקיבלה את ההודעה שהיא השיגה מקום נחשק במגזין שמכונה "התנ"ך של הביקיני". המסקנה שלה? "אף פעם אל תוותרי על עצמך". בשנה האחרונה היא גם השתתפה בקמפיין של רשת ההלבשה התחתונה Thirdlove יחד עם בתה אביגייל, הצטלמה לקליפ של מיילי סיירוס והפכה למובילת דעת קהל ברשת שמקדמת את הרעיון של "יופי בכל גיל".

לדבריה, במשך עשרות שנים של שיאים ושפל בקריירה, היא חייתה לפי המנטרה הזו. "המצאתי את עצמי מחדש כל כך הרבה פעמים", אמרה ג'ייקובס לניו יורק פוסט. "הייתי בתוכנית הבוקר "Today" ואפיתי עם רייצ'ל ריי ועשיתי עבודות יד", ג'ייקובס גם הופיעה בפרק משנת 2017 בתחרות "Funderdome" של סטיב הארווי ליזמים, כשהוא מציגה שם את ליין מוצרי טיפוח העור בבעלותה. היא גם עבדה לדבריה בעבודות פשוטות בשכר מינימום, כולל טיאטוא שיער במספרות. לאחרונה היא סבלה מבעיות בריאותיות, כשלפני שלוש שנים, היא גילתה שהיא במצב של טרום-סוכרת. "הרופאים אמרו לי, 'זה מוזר מכיוון שאת לא סובלת מעודף משקל. זה היה תורשתי", סיפרה ג'ייקובס, שאמה סבלה מלחץ דם גבוה ועברה מספר התקפי לב, מה שגרם לה לדמנציה. החדשות הללו גרמו לה לחשוב מחדש על הדיאטה שלה: "אני לא אוכלת לחם, פסטה, תפוחי אדמה לבנים, אורז או בשר. אני אוכלת דגים ולא נוגעת בסוכר".

אבל הנחישות שלה זכתה לגמול - ועוד איך. בפברואר, קצת לפני התפרצות נגיף הקורונה, היא וחמשת המועמדות האחרות של Swim Search טסו לאיי טרקס וקייקוס לצילומים שם היא "דיגמנה יותר ביקיני מכפי שיכלה לספור" לדבריה והרגישה מלאת ביטחון. "אני חושבת שאני נראית טוב יותר בביקיני מאשר בבגד-ים שלם", אמרה.

עוד באותו נושא

שינוי אידיאל היופי? אלו דוגמניות השער של ספורטס אילוסטרייטד

לכתבה המלאה

ככה זה נראה בצילומים

כשמדובר בטיפוח, ג'ייקובס אומרת שהיא משתמשת רק במוצרי טיפוח העור שלה, המיוצרים מחומרים ידידותיים לקולגן כמו אנזים דלעת, ויטמין C ותאי גזע של פרחי סחלב. היא מתאמנת ארבע פעמים בשבוע ונשארת מחוץ לשמש. ג'ייקובס - שרק שלחה לא מזמן את בתה ללימודים בבית הספר לרפואה בניו יורק - מודה שהיא התנסתה ב"חיזוקים דרמטולוגיים," כולל בוטוקס במצח ומילוי השפתיים. "נשברתי ועשיתי את זה לאחרונה. רציתי להיראות הכי טוב שאני יכולה. אם ילדים בני 20 עושים את זה, מדוע יש סטיגמה נגד זה למישהו בגילי? אני רוצה להיות שקופה לאנשים. אני לא רוצה להיות כמו הנשים בגילי שאומרות שזה רק בזכות הדיאטה שלהן וזה שהן שותות הרבה מים - כשברור שהן עשו עוד משהו".

ברור שגיל לא מהווה פקטור עבורה ולא מעכב אותה. ליפייפיה כסופת השיער יש קרוב ל-100 אלף עוקבים באינסטגרם, שם היא נהנית משיתופי פעולה בתשלום עם מותגים שמעודדים מודעות בריאה לגוף כמו חזיות הספורט של Shefit. בימים אלה, 29 שנה אחרי שהייתה על השער של מגזין "עולם האישה", היא זכתה להופיע עליו שוב - הפעם כשהיא מציגה גוף מעורר קנאה בביקיני. כמו כוכבות נוספות שהצטלמו לאחרונה לספורטס אילוסטרייטד, טיירה בנקס בגיל 46 וכריסטי ברינקלי בגיל 66 - ג'ייקובס מקווה להראות ליפהפיות מזדקנות אחרות שהן יכולות להשיג כל דבר.

הנה היא על השער ב-1991

והיום עם בתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully