וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני: רונה לי שמעון לוהטת בשמלה אדומה

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 12:32

רונה לי שמעון עובדת כבר חודשים מעבר לים ומגיעה לאירועים נחשקים בלוקים מצוינים. בטקס האחרון נראתה בשמלה אדומה סקסית עם כתף שמוטה, אותה כבר לבשה בעבר בפריים טיים

כבר חודשים שרונה לי שמעון עובדת מעבר לים. חיה על הקו כמו שאומרים. הצילומים לפאודה במרוקו, תפקיד נחשק נוסף בסרט הבינלאומי "Dirty Angels" בבימויו של מרטין קמפבל וכפי שנראה מהאינסטה של השחקנית - עוד הרבה בפרויקטים בינלאומיים בדרך.

אחרי מספר אירועים בחו"ל כמו האירוע של "נשים בסרטים", אליו הגיעה בחליפת אוברסייז אפורה, או לאירוע של ארמני אליו לבשה חליפת משבצות בתכלת ולבן של המותג, בסוף השבוע חזרה לשמלה אדומה סקסית אותה כבר לבשה בעבר - כי יש לוקים שחובה למחזר.

לטקס של paramount pixtures, אירוע נחשב לכל המי ומי שבתעשייה, לבשה שמעון (40) שמלת כתף אחת שמוטה באלגנטיות של גליה להב עם שסע עמוק בצידי הרגל ובצבע אדום עוצמתי. את הלוק השלימה עם אסוף מהודק ועגילי חישוק זהובים ונראתה מטריף, לא פחות מהפעם הראשונה אז חנכה את השמלה.

הסיבוב הראשון היה בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים", אז הפציצה השחקנית בסדרת לוקים מהפנטת, כשבאחת התוכניות לבשה את השמלה של להב, שם החליטה ללכת על שיער פזור שופע ובעגילי יהלומים של ה.שטרן.

עוד בוואלה!

חם, רותח, לוהט: רונה לי שמעון הציבה רף חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully