וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הג'ינס המעולה של קורל סימנוביץ' היא בול לעונה

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 14:52

קורל סימנוביץ' והבעל סרג'י נופשים בימים אלו בדובאי והפאשניסטה הרותחת, כמו תמיד - יודעת לארוז היטב. מיקרו בג יוקרתי בוורוד מטאלי ושתי שמלות מנצחות של אחד המותגים הנחשקים באופנת הריזורט

קורל סימנוביץ' נופשת בדובאי, ואם נדייק (נתקטנן ונקנא) במלון אטלנטיס החדש אליו טסו כל המי ומי לפני כמה חודשים לרגל הפתיחה הגרנדיוזית. הפאשניסטה המצטיינת, כהרגלה, ארזה בדיוק רב לחופשה המשפחתית, ושמנו לב כי בין הלוקים האחרונים קו מקשר.

תמונה ראשונה מהחופשה נפתחה בשמלת מיני בגזרת A של המותג האוסטרלי המעולה צימרמן, בעלת שרוולים 3/4 רחבים וצווארון מתוחכם עם נגיעה זהב במרכז. עלות שמלת הג'ינס - כ-2,000 שקלים, אותה השלים כובע באקט צהוב, של צימרמן גם כן, בעלות 1,260 שקלים ותיק הקש המדובר של פראדה מהקיץ שעבר.

ספוילר של מיקרו בג שקוף בצבע ורוד מטאלי מבית מיו מיו היה רק הקדמה ללוק המצוין הבא. סימנוביץ', שככל הנראה החלה בשיתוף פעולה חדש עם צימרמן, לבשה עוד שמלה קיצית עם פרינט הפייזלי שכה מזוהה עם המותג.

שמלת מיני מתנפנפת (2,500 שקלים) חושפת כתפיים עם שרוולים ארוכים שחלקה העליון בצבעוניות צהוב-כתום-לבן ומתערבב בהרמוניה מושלמת עם ירוק, סגול, ורוד ועוד, פלוס קשרים במרכז שחושפים מעט עור. נשמע עמוס, אבל עובד בהחלט. המשקפיים המנומרים של סן לורן, כפכפי הקיץ האולטימטיביים של הרמס בעור חום ועגילים זהובים עוגלים שבאו בול.

עוד בוואלה!

קורל כבר יודעת: סריג הנוצות הזה הוא פיס לא רגיל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully