וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוזה של ספרד": המלכה לטיסיה בשני לוקים משגעים - והעם עף על זה

שני לוקים מעולים - האחד שחור, יוקרתי וממוחזר (בפעם השלישית) והשני בסגול לילך במחיר נגיש. לטיסיה מלכת ספרד ממשיכה לסחרר בשמלות נהדרות, לתחזק את השיער המאפיר - וזוכה לתשואות מהקהל

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קשה להתעלות על שמלה שחורה מדויקת אבל בדיוק מה שהצליחה לעשות אמש (שני) קווין לטיסיה כשהגיעה עם בעלה המלך פיליפה השישי לגראן תיאטרו פאלה בקאדיז. הזוג המלכותי פקד את המקום לרגל חנוכת הקונגרס הבינלאומי התשיעי של השפה הספרדית ולטיסיה כהרגלה התלבשה באופן מוצלח למדי כשבחרה בשמלת מידי שחורה עם דיטייל מטריף שמצדיק הופעה פומבית שלישית (!) מבית האופנה הגרמני בוס. השמלה המחמיאה, מקולקציית אביב 2020 של המותג, מעוצבת בצללית טי-שירט אשר חלקה העליון עשוי רשת שחורה בעלת עיטור פרנזים, מציגה את המיזוג המושלם בין לוק קלאסי לבין אמירה אופנתית נועזת.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
פעם שלישית גלידה - המלכה לטיסיה/GettyImages

להשמלת האאוטפיט נבחרו נעלי פאמפס מעודנות בזמש שחור של אקווזורה, תיק קלאץ' של הלייבל הספרדי מגריט ועגילים ארוכים של TOUS. הלוק הנבחר אמנם אינו מציג שילוב מותגים עממיים, כפי שהמלכה נוהגת להקפיד, אך מהדהד מסרים אחרים ולא פחות חשובים: בגד הוא לא משהו חד פעמי (השמלה נלבשה ב- 2019 וב-2021) ואישה בת 50 עם שיער מאפיר עדיין יכולה להיראות סקסית להחריד.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
ממחזרת שמלת פרנזים מעולה של בוס/GettyImages

אבל אל דאגה, עדיין לא ניתן לצאת בהצהרות שלטיסיה זנחה את הסטייל הנגיש (יחסית) שעל הדרך מקדם מעצבים מייד אין ספיין. מוקדם יותר אתמול היא עשתה וי על כל הסעיפים החסרים מהאאוטפיט של הערב כשהגיעה לאירוע רשמי נוסף בשמלה של Cho Ateliaer, מותג שעל דיגלו חרוט 'מעוצב ומיוצר בספרד'. השמלה, שנמכרת ב-190 אירו, הציגה לוק אביבי בגוון סגול לילך בעיצוב הכולל אורך מידי, שסע קידמי, מחשוף מעטפת ושרוולי ¾ עם כתף פאפית.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
שמלה אביבית בסגול לילך - לטיסיה היא "המוזה של ספרד"/GettyImages

התיק התואם מאת הלייבל הטבעוני אוליביה מרק עשוי טקסטיל דמוי עור ועולה 109 אירו. על נעלי הסלינג באק בגוון ניוד גלוסי אחראית המעצבת קרולינה הררה, מעצבת אמריקאית בעלת שורשים ספרדיים לה מקום של כבוד במגירת השוז של המלכה. את הלוק חתמו עגילים בסגנון בוהו מבית המעצבת הספרדייה אלכסנדה פלטה.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
שמלה של Cho Ateliaer ב-190 יורו. המלכה לטיסיה/GettyImages

בחשבון האינסטגרם של משטרת האופנה המלכותית ניתן היה לחוש שהעם מעריך את ההשקעה בתוצרת מקומית עם תגובות מפרגנות כמו "זהו ניצחון עבורה ועבור האופנה הספרדית", "האביב בהחלט צץ, והמלכה לטיסיה יודעת את זה, היא לא יכלה להיראות זוהרת יותר" וגם - "המלכה שלנו היא המוזה של ספרד".

עוד בוואלה!

סיבוב שני: רונה לי שמעון לוהטת בשמלה אדומה

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully