וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה הפוטוגנית של שונית חמד

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 12:18

מסתמנת נהירה המונית לדובאי וגם שונית פרג'י ותומר חמד יצאו לנפוש ללא הילדודס. הדוגמנית והמשפיענית האהובה ארזה מכל טוב - והנה הפרטים על כל מה שהיא לבשה

היא אחת הדמויות הכי אהובות באינסטגרם הישראלי, אשת חייל, אימא למופת. באמת קשה שלא להתאהב באנרגיות החיוביות של שונית חמד פרג'י (36). החמדס חזרו הביתה בשנה האחרונה אחרי שגרו מסביב לעולם והשתקעו בדרום הארץ. מיקום אסטרטגי עם קרבה לעבודה של הבעל הכדורגלן.

בין מלאכת הג'יגלניג המרובה שיש על המשפיענית, היא מצאה זמן לקחת אוויר רק היא וההאבי בלוקיישן אליו כולם נוהרים בחודש האחרון - דובאי. לארוחת ערב ראשונה בפור סיזנס בדובאי לבשה שמלת סריג א-סימטרית של מנגו לטרמינל איקס עם שרוול יד אחת ושסע מכובד, עכשיו במבצע של 191 שקלים - אופציה לא רעה לחג, רק אומרות.

לאחר מכן השוויצה פרג'י (ויש במה) בביקיני ירקרק נוצץ של ריינה אולגה, המותג הסקסי הידוע בבגדי הים השלמים שלו עם גזרה אקסטרה גבוהה במפשעה לאשליית רגל ארוכה. הסט, שמגיע גם עם קשירה באזור הבטן ותחתוני קשירה מינימליסטיים נמכר עכשיו בטרמינל איקס בעלות 829 שקלים. לא לכל כיס, אבל לגמרי למלכות החוף.

משם המשיכה פרג'י ליהנות במדשאות המלון עם הלוק האהוב עלינו עד כה - בגד ים צדפות של שני שמר בירוק זית (כעת במבצע של 739 שקלים במקום 1,055) וחצאית חוף תואמת. לטוטאל לוק שילבה הדוגמנית כובע באקט של סלין, תיק קש גדול ושרשראות פנינים לבנות.

היוקרה עלתה שלב בשמלת בלייזר של מאצ' אנד מאצ' לפקטורי 54, שחורה עם פתחים במותניים ומתכושטת על דש הצווארון וקאט-אאוטס בעלות 5,190 שקלים אותה שילבה פרג'י עם תיק רומנטי בתיפורי קווילט של שאנל. היה כיף, אפשר לחזור למציאות.

עוד בוואלה!

"את יורדת מהפסים להצטלם ככה": העוקבים שוב יוצאים על בר רפאלי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully