וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לתת את הדין: מה גווינת' פאלטרו לבשה למשפט המתוקשר?

31.3.2023 / 9:00

על אף היותה טרף קל לאינספור יוצרי ממים, מלתחת המשפט של גווינת' פאלטרו באמת לוכדת את אותה תמצית מינימליסטית נחשקת. ואם תסתכלו ממש מקרוב, תגלו שאסתטיקת "אולד מאני" היא סוד כל הסיפור, וייתכן שיש גם פרצוף חיוור ושורשים מאפירים לשם האמפתיה

גווינת' פאלטרו/אינסטגרם

גווינת' פאלטרו בת ה-50 לבטח הייתה מעדיפה להקדיש את הימים האחרונים לקידום קרם העיניים המבהיר החדש, או השת"פ המלבב עם מעצבת האופנה הבריטית אמיליה וויקסטד, שאת שניהם בדיוק השיקה תחת אימפריית הוולנס שלה GOOP. במקום זאת, מזה השבוע השני שהשחקנית זוכת האוסקר וכוהנת החיים הטובים מתייצבת לדיונים בבית משפט אזרחי ביוטה, ותשאירו את זה לפאלטרו לתעל מינימליזם שיק גם בעיצומו של דיון מתוקשר.

גווינת' פאלטרו. GettyImages
מתייצבת לדיונים בבית המשפט - גווינת' פאלטרו/GettyImages

שגרירת הנרות בריח ואגינה, וכל מה שעושה, לטעמה, טוב לפות, נתבעת על ידי גבר בן 76 שטוען כי התנגשה בו בעוצמה ואז נמלטה מהמקום בתאונת סקי ב-2016, תוך שהיא מותירה אותו פצוע על הקרקע (עם צלעות שבורות ונזק מוחי קבוע, לטענתו). פאלטרו מצידה הגישה תביעת נגד, בגינה היא דורשת פיצוי סמלי של $1 ותו לו, בה נטען כי הוא זה שבכלל התנגש בה, וכן התכחשות לטענת ה"ברח". אבל מעבר לדרמה המשפטית, יותר מהכל התלבושות המעולות של השחקנית-יזמית, בשילוב עם הלך רוחה הזחוח משהו, הם שהפכו לוויראליים במהלך השבוע האחרון. מדיון לדיון פאלטרו מגישה תצוגת תכלית מרשימה של עושר מרומז, נקי מסמלים וצבעים/הדפסים צעקניים, או בקיצור: אסתטיקת "אולד מאני" (כסף ישן) במיטבה.

גווינת' פאלטרו. GettyImages
תצוגת תכלית מרשימה של לוקים נקיים מהדפסים וצבעוניות מונוכרומטית/GettyImages

שלא נדע כן? אבל אולם בית המשפט יכול להיות חממה אופנתית גבוהה, כמעט כמו המסלול או השטיח האדום, בעוד בין כתליו הנתבעים (בייחוד כשהמדובר באייליסטרים) מנסים להלך על החבל הדק של להיראות מסוגננים אך לא שטחיים, אמינים אך לא מנותקים, והעיקר שלא לצאת ראוותניים. משכך, פאלטרו בוחרת להתייצב לדיונים ולהגן על שמה הטוב בלוקים מאופקים, אבל עדין נראית סופר אסופה ומסוגננת.

כן, היא בקושי מאופרת, עד חיוורת מעט, ושורשים כהים מתחילים לבצבץ בשערה, אך כל אלה הם חלק ממהלך אסתטי מחושב שתורם "למאמץ" המשפטי, או לכל הפחות לתדמית שהיא מתעקשת לתחזק. בפתיחת משפטה בשבוע שעבר, כוכבת "שייקספיר מאוהב" נכנסה לאולם מחויכת בעודה לבושה בקרדיגן בצבע שמנת מהמותג שלה, G. Label by Goop (שנמכר בקצת מתחת ל-600$), אותו ציוותה למכנסי חאקי, ואבזרה עם תכשיטי חוליות בזהב מהמותג Foundrae ותיק חום שאינו זועק "מותג על". בצאתה מהדיון היא הוסיפה שכבה בדמות מעיל צמר ירוק של THE ROW, שעבורו כבר תאלצו להיפרד מכ- 5,400$.

ביומיים שלאחר מכן פאלטרו שמרה על פלטת הצבעים הניטרלית, אך ניכר כי עלתה שלב בגזרת הסטיילינג והתעוזה. תחילה עלתה על הופעה מחויטת אפורה, אך על הצד המשוחרר שלה, שכללה גופייה, מכנסיים רפויים, בלייזר ברכיסה כפולה, אליו תחבה את קצות שערה, ושתי שרשראות תליון באורכים שונים. ביום למחרת היא כבר נצפתה אקסטרה שיק, בחולצת פולו שחורה וחצאית מתנפנפת בצבע נייבי, אותה שילבה עם גרבונים שחורים אטומים ומגפונים צ'אנקיים של פראדה (בשווי 1,450$).

בתחילת השבוע, וליום הדיונים האחרון שפופרץ עד כה, פאלטרו שמרה על אותו קו שמרני אבל עם טוויסט בועט. הכוכבת לבשה מכופתרת לבנה תחת קרדיגן שחור צמוד שכופתר בחלקו, יחד עם חצאית מקסי שופעת אשר חשפה את קצות מגפוני הפראדה שלה, שכמובן הוסיפו ניחוח אדג'י ללוק המאופק.

בימים בהם הרשתות החברתיות מקדשות את תרבות ה"תסתכלו עליי", שמחזיקה את כולנו כבני ערובה מרותקים לטרנדים צעקניים ולוגומניה מכל עבר, יש קסם ברעיון שסטייל מולד אי אפשר לקנות, ואם כבר אז יוקרה מרוככת היא המפתח, ופאלטרו היא התגלמותו.

עוד בוואלה!

אופסי: צעצועי המין של גווינת' פאלטרו מביכים את הבן שלה

לכתבה המלאה
גווינת' פאלטרו. GettyImages
גווינת' פאלטרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully