וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, תריחו! כך תגרמי לגבר שלך להרגיש כמו משב רוח מרענן

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 9:01

בעונה הקרה אולי עוד סלחת לגבר שלך, אבל את עונת המעבר הקרובה רצוי שייפתח ריחני ורענן. קבלו את רשימת הבשמים שיצילו את הבחור מעצמו ויעניקו לו את הניחוח הגברי המושלם

בנות, אומרים שהאביב היא ה-עונה להתרגשות, התרעננות והתחדשות, בין אם באמצעות פריט אופנה שתמיד רציתן ולא העזתן לרכוש או ביקור אצל הקוסמטיקאית לרענון עור הפנים לפני עוד ערב חג. אבל זה לא אומר שהעניין תקף רק עבורכן. איש לא טען שצריך לדחוף אותו בכוח לתוך הקליניקה של האסתטיקן כדי להזריק חומרים יקרים, אבל הזלפה או שתיים היא הבייסיק לה אפשר לצפות באביב הזה.

שאיפות גדולות: בשמים קלאסיים עם טוויסט

Invictus Victory Elixir, מהדורה טרייה לבושם הגביע המצליח של פאקו רבאן, לא רק טבעית וטבעונית לחלוטין (!) אלא גם מצליחה למזג הל, ליקר פולי טונקה, שמן לבונה וקטורת ענבר לתערובת גברית במיוחד. בעוד שהוא מתאים לשימוש בכל שעות היום, כמה שעות אחרי השימוש, כנראה תרגישו שאתם נמצאים בחופשה טרופית בין עצי קוקוס ולא בארוחת ערב חג עם הדודה מעפולה. ניצחון!

380 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

פאקו רבאן בושם. יח"צ,
Invictus Victory Elixir - מהדורה חדשה לבושם של פאקו רבאן/יח"צ

איב סן לורן חשפו לאחרונה את Y Eau de Parfum בגרסת ה-Intense שלו, ומאז המחמאות למזליפים לא מפסיקות להגיע. בשונה מגרסתו המקורית של הבושם, מתברר שמיקס קריר של לבנדר ומרווה צרפתיים, גרניום עם תמצית פצ'ולי היישר מבאלי, מצליח לסובב ראשים לעבר כל מי שנושא את הריח הזה.

449 שקלים ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם והפרפומריות.

איב סן לורן, בושם. יח"צ,
Y Eau de Parfum של איב סן לורן/יח"צ

הפרפיום The Scent Magnetic מבית הוגו בוס, מביא את הניחוח הקלאסי של המותג ומשלב את ריח פרי המנינקה עם תמצית וניל אקזוטי, עור ומיצוי של סובין (!), כמו שגבר אמיתי צריך לאכול מפעם לפעם. האנרגיה של מי שיבחר להזליף אותו? ממגנטת ומשאירה אחריה חותם פירותי-מתקתק שאלה שאוהבים, אוהבים מאוד.

359 שקלים לבקבוק של כ-100 מ"ל, בכל רשתות הפארם.

בוס דה סנט בושם. יח"צ,
The Scent Magnetic מבית הוגו בוס/יח"צ

ההורמונים משתוללים? קחו בחשבון ש-Defy Eau de Parfum של קלווין קליין, יריח לכם כמו גבר-גבר בבקבוק. גרסת הפרפיום לוקחת זמש ועור חמים, שמן מנדרינה לצד וטיבר ופלפל שחור ומערבבת אותם לכדי בושם שיהפוך את האופנוען הכי מחוספס בשכונה לגבר אלגנטי שלוקח את אלה שהוא רוצה לפנק לדייט בפרארי.

269 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

קלווין קליין בושם. יח"צ,
Defy Eau de Parfum של קלווין קליין/יח"צ

Bad Boy Extreme החדש של קרולינה הררה, מבטיח להכניס ברק ליומם של לאלה שמזליפים אותו - כתערובת מאוד נוכחת של ג'ינג'ר וברגמונט, פצ'ולי, עם נגיעה בולטת מאוד של קקאו עמוק, אינטנסיבי ולוהט (שנשאר ונשאר ולא משחרר מהגוף). מה שאומר שילדים רעים מאוד, מריחים כמו ילדי צ'וקולטה
מתוקים, לחובבי הז'אנר.

440 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

קרולינה הררה בושם. יח"צ,
Bad Boy Extreme החדש של קרולינה הררה/יח"צ

זעפרן, ליים מותססת ורוק'נרול: רק גבר שמעיז - מתיז!

Hugo Jeans Man של הוגו בוס - אחד המותגים החביבים על הישראלים שהשיק ניחוח מחודש - יגרום לכם לחוש כאילו יצאתם לחורשה מלבלבלת, בגלל שילוב אשכולית וליים תוסס לצד מנטה, עץ הארז וגרגרי ערער. ריח אידאלי למי שלא רק אוהב להעניק זר פרחים, אלא לפזר רמזים לטבע בכל פעם שמעניק חיבוק.

269 שקלים ל-125 מ"ל, בכל רשתות הפארם ובפרפומריות.

בוס בושם. יח"צ,
Hugo Jeans Man של הוגו בוס/יח"צ

הבחור שלכן מאצ'ו מן? הוא כנראה יחבב את הריח של Born In Roma Intense Uomo מבית ולנטינו, בבקבוק הניטים המרשים. חליטת וניל, וטיבר מעושן, עץ מתובל עם לבנדר, נשמעים כמו המתכון המושלם עבור איטליאנו שיק, כשהתוצאה היא קפיצה קטנה לעיר הבירה האיטלקית, שם הגברים הכי לוהטים לא חוששים להשאיר עקבות מהריח היוניסקסי על הנשים שלהם.

100 מ"ל במחיר 450 ש"ח, בכל רשתות הפארם.

ולנטינו בושם. יח"צ,
Born In Roma Intense Uomo מבית ולנטינו/יח"צ

בושם בניחוח… זעפרן? מי חשב שהתבלין היקר והעוצמתי, יכול להתגלגל לתוך בקבוק הפרפיום Crystal Saffron של בוטיק הבישום Matiere Premiere. המתכון? אגבה, שמן קטורת מסומליה, אמברוקסן וכמובן, זעפרן יווני, מעורבבים ולא מנוערים, שמתמזגים לתערובת אוריינטלית בלי מגדר, כזו שהבנות ירצו לגנוב לבנים, עבור אירוע ערב יוקרתי עם המון נוכחות. יא וולי, זו הבחירה עבור כל הספייס בויז.

100 מ"ל במחיר 875 ש"ח, בבוטיק Beyond Skin (קניון רמת אביב וקניון הזהב) ובחנויות נבחרות.

קריסטל זעפרן. יח"צ,
l Saffron של בוטיק הבישום Matiere Premiere/יח"צ

עוד בוואלה!

דרמו קוסמטיקה: מה זה הדבר הזה בכלל?

לכתבה המלאה

אם תמיד תהיתם איך רוקסטאר אמיתי מריח, מתברר שבין ההופעות, גיטריסט להקת בלאק סבאת', טוני איומי, חבר למותג בישום היוקרה Xerjoff - שיחד יצרו את Tony Iommi Monkey Special, בושם יוניסקסי בבוקבוק מרשים שנשמע איקוני כמעט כמו הרכב המטאל האנגלי, אבל (ויש אבל) רק עבור אלה שיכולים להרשות לעצמם. רום (!), ורד בולגרי, פסיפלורה, קרמל וענבר אפור מתמזגים לניחוח מסחרר, ברצינות, שמזכיר משקה אלכוהולי ספק מתקתק, ספק ממכר. אז ככה מרגיש להיות על הבמה, הא?

50 מ"ל יעלו כ-1,000 ש"ח, בבוטיק Beyond Skin (קניון רמת אביב וקניון הזהב), באתר לילית קוסמטיקה ובפרפומריות.

טוני, בושם. יח"צ,
טוני איומי, חבר למותג בישום היוקרה Xerjoff/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully