וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פס דק על החזה וחצאית מאתגרת - זה מה שהיילי ביבר לבשה

לרגל השקת מוצרי הטיפוח שלה מחוץ לגבולות ארצות הברית, עלתה היילי ביבר על חליפת חצאית מחרפנת המורכבת מטופ (סופר) מינימליסטי, חצאית מאתגרת ומעיל אוברסייז מלטף

היילי ביבר אושפזה ושוחרר מבית החולים/NOW עדן סניגו

כבר תקופה שאנחנו חושקות בליין המוצרים של היילי ביבר, עם פוקוס מקסימלי על השפתון/וזלין שמכיל בתוכו שמני הזנה ובכללי נותן גלואו מהמם לשפתיים, לפחות כך זה נראה על הביברית, שמטפחת סקין חלומי.

Rhode skin הוקם בשנת 2022 ועד שעה זו נמכר פיזית רק ברחבי ארצות הברית, כשבמקביל האונליין מספק אופציה להגיע לכל מקום בעולם. כחלק ממהלך ההתרחבות היילי השיקה בסוף השבוע את הלוקיישן החדש בו ימכרו מיטב מוצריה - קנדה - מולדתו של הבעל ג'סטין.

לארוחת הערב האקסלוסיבית בקנדה הגיעה הדוגמנית בחליפת חצאית תכולה ומטריפה עשויה צמר של לקוון סמית'. על החזה פס מינימלי בשילוב חצאית מיני א-סימטרית שנראית כאילו הופשלה בחלקה העליון, גרביונים חומים, ולאיזון - מעיל אוברסייז משגע, כי קר שם בחוץ.

לוק ההמשך היה על טהרת החום-שחור כשהסטייליסטית דני מישל החליטה להשאיר את הגרביונים והסטילטו השחורים, כנ"ל את האקססוריז - עגילי חישוק שמנמנים עשויים פסים פסים זהובים. כאן עלתה היילי על מותג הבית סן לורן עם מכנסי עור קצרצרים בשילוב חגורת סטייטמנט עבה, חולצה אוף שולדרס חומה בשילוב ראפלס בשרוולים ומעיל טדי בצבע קאמל.

עוד בוואלה!

ניאון און: היילי ביבר בביקיני לוהט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully