וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ורי צ'ורי: זנדאיה מסובבת ראשית בסארי חושפני

לרגל השקת מרכז תרבות חדש ויוקרתי במומבאי, הגיעו מיטב הכוכבות הבינלאומיות כשהן לבושות בבגדים הודים מסורתיים, אבל עם טוויסט. ככה עושים את זה בבוליווד

לא בטוח שעל האינטרפטציה הזו חשבו כשהגו את רעיון הסארי בהודו, אבל זנדאיה כמו זנדאיה לוקחת את זה למקום שלה, גם אם זה לא בהכוונה מלאה של הסטייליסט הצמוד שהרכיב עבורה את המלתחה המושלמת בשנים האחרונות. לכל מי שלא מעודכנת בתרחיש המסתורי - לואו ראוץ' הכריז לפני מספר שבועות כי הוא עוזב את המקצוע, כשהוא עוקץ ומטנף על אי הערכה. מהר מאוד הבהיר כי לא מדובר בכוכבת שהיא כמו אחותו הקטנה, אבל הוא - מיצה.

לאירוע המטורף במומבאי שבהודו בסוף השבוע לרגל הפתיחה החגיגית של מרכז התרבות Nita Mukesh Ambani (NMACC) הגיעו השניים יד ביד, רואץ' וזנדאיה, כשהם לבושים בפיסים מטורפים של המעצב ההודי ראול מישרה.

זנדאיה. GettyImages
בגד מסורתי (אבל עם טוויסט) לאירוע יוקרתי בהודו/GettyImages

זנדאיה לבשה חצאית סגולה עם שובל ארוך שכולו מוטר בפרחים, עבודת יד כמובן. בחלק העליון חזייה זהובה מעוטרת כולה מעין עלים זהובים ובד המקשר בין החצאית לחלק העליון באותו שיפון יוקרתי מקושט כולו כוכבים ואבנים כסופות.

התכשיטים התואמים היו מבית בולגרי כשהבולט ביניהם הוא צמיד הנחש האייקוני. לוק יפהפה ללא ספק, אבל הבחיר בסגול כהה פחות שירתה את הכוכבת והיא יכלה לזהור בצבעוניות אחרת, דוגמת ג'יג'י חדיד.

זנדאיה. GettyImages
פחות הצבע שלה/GettyImages

הטופ מודל הגיעה בחליפה מהפנטת של אבו ג'אני סאנדיפ קוסלה, חלוץ באופנה גבוהה בהודו מעל 36 שנה, כך הוא מגדיר את עצמו. הטוטאל לוק בוליווד, על טהרת הזהב-שמנת עם טופ מעוטר כולו במטבעות זהב וגדילים זהובים מתוכשטים משתלשלים ממנו. סארי משודרג ניתן לקרוא לזה, אבל היופי האמיתי הגיע בהעמסת הצמידים בשתי הידיים, אותנטי, בדיוק כמו בהודו.

ג'יג'י חדיד. GettyImages
מרגשת. ג'יג'י חדיד בטוטאל לוק מהפנט/GettyImages

גם פנלופה קרוז פקדה את האירוע החלומי הזה, אבל פחות נצמדה לקונספט. שמלת אוסקר של תמרה ראלף בוורוד בייבי, עם שסע נדיב בפרונט ושכמיית נוצות להשלמת מראה הפלמינגו. האיפור-שיער היה ללא רבב והיפהפייה הנצחית נראתה משגע. אפשר היה אבל לפנק באיזה סארי.

עוד בוואלה!

הצד הפראי שלה: זנדאיה במכנסיים קצרצרים וז'קט חייתי

לכתבה המלאה
פנלופה קרוז. GettyImages
לא נצמדה לקונספט. פנלופה קרוז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully