וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד הפראי שלה: זנדאיה במכנסיים קצרצרים וז'קט חייתי

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 10:32

הקור לא מפריע לה לא חודר. זנדאיה מסובבת ראשים בחליפה חייתית קצרצרה שמגלה טפחיים, כשהיא מגיעה לתצוגה עטורת הכוכבים של בית האופנה לואי ויטון בשבוע האופנה בפריז

אחרי אמילי רטאייקאוסקי שהדהימה בטופ בוטני, פלורנס פיו שהשוויצה בחוטיני תחת חצאית שקופה, ורגע לפני ששבוע האופנה בפריז ננעל מחר (רביעי), אמש (שני) היה זה תורה של זנדאיה לסובב ראשים בעיר האורות. כשלואו רואץ', הסטייליסט הצמוד והמחונן שלה לצידה, יקירת המדור שלנו הגיעה לתצוגת סתיו-חורף 2023 של בית האופנה לואי ויטון במערכת לבוש קטיפתית מטריפה עם הדפס חייתי, שאפשר להתווכח אם הוא יותר טיגריס או צ'יטה. קשה שלא להיזכר בטוטאל לוק המנומר האייקוני המזוהה עם הזמרת שאניה טווין בקליפ ללהיט שלה מהניינטיז, אך אין ספק כי זנדאיה עשתה את זה טוב יותר, ועדכני יותר.

זנדאיה. splash
זנדאיה בחליפה חייתית של לואי ויטון/splash

כשהיא לבושה בחליפת מכנסונים קצרצרים - טרנד רותח שנצפה על המסלולים לאחרונה ומציע אלטרנטיבה נינוחה וסקסית לחייטות המסורתית - כוכבת "אופוריה" לא התכוונה לתת ליום קפוא בפריז להרתיע אותה מלתעל פנתרה נועזת, אבל בגבוה. ההופעה המטמטמת, בעיצוב בית האופנה הצרפתי הוותיק כמובן, כללה מכנסונים עם זוג כיסים אלכסוניים ומרוכסנים, להם צוותה חגורת עור שחורה רחבה, ובלייזר שיקי בפרינט פנתרי זהה עליו כפתורי סטייטמנט וצווארון שחור מעור. תחתיו בצבץ ברלט משולשים קטנטן בשחור, ותו לא. זנדאיה השלימה את המראה המהמם עם מגפיים עד הברך בהדפס תואם, רק בגוון מעט בהיר יותר מהחליפה, ואחזה בתיק מיני של לואי ויטון שהתהדר בפרינט מונוגרמי וידית עליונה.

זנדאיה. GettyImages
עם תספורת בוב רעננה/GettyImages

השחקנית בת ה-26, ששמרה על פרופיל יחסית נמוך ודל במסלולי אופנה בחודשים האחרונים, תפסה את השורה הראשונה של לואי ויטון לצדה של אמה סטון, בתצוגה מפעימה שהתקיימה במוזיאון ד'אורסה על גדות נהר הסן, אשר הציגה קולקציה ניטרלית ומינימליסטית למדי בגווניה ובעיצוביה (בייחוד אם משווים ללוק הפנתרה עמו הכוכבת הפציעה).

זנדאיה נראתה מחויכת וקורנת למרחקים עם תספורת הבוב הרעננה שלה, שעוצבה עם גל צידי מוגבה וסיומת קופצנית, איפור רך בטונים חומים ולק שחור אדג'י על ציפורניה הארוכות. בגזרת הבלינג, היא הסתפקה בעגילי חישוק זהובים קטנים, ועל צווארה השתלשלו שתי שרשראות עם תליונים מינימליסטיים זהים, רק באורכים שונים.

עוד בוואלה!

הגן הבוטני: אמילי רטאייקאוסקי באחד הטופים המשוגעים שראינו

לכתבה המלאה
זנדאיה. splash
מכנסונים, ז'קט שיקי וברלט משולשים/splash

זוכת פרסי אמי וגלובוס הזהב, בעלת סטייל אישי מהמשובחים בביצה ההוליוודית, הגיעה לפריז כדי לראות ולהראות, אך בעיקר כדי לעבוד. כי מה היא כוכבת-על ללא מינגלינג איכותי וקצת יח"צ לנשמה. כשהם מחובקים ומחויכים, זנדאיה תועדה בעין המצלמות לצידו של ניקולה ג'סקייר, המנהל הקריאייטיבי של בגדי נשים בלואי ויטון. לא לפני שהיא ניהלה סמול טוק פוטוגני עם המוזיקאי פארל וויליאמס, שהוא המינוי האחרון והדי מפתיע של בית האופנה הצרפתי כמעצב האמנותי לגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully