וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב האומה: הקאמבק האופנתי של השחקנית ההוליוודית

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 9:06

הכוכבת המשגעת בת ה-52 אומה תורמן פקדה שני אירועים מתוקשרים בלוקים מתוחכמים, יוקרתיים ובצבעוניות שקטה שרק הבליטה את היופי הטבעי שלה, שקיבל מעט עזרה מהד"ר, אבל גם זה - בשיא הדיוק

לאומה תורמן יש ללא ספק מקום של כבוד ברשימת האיי-ליסטיות כשמדובר בקבוצת השחקניות ההוליוודיות האיכותיות ביותר. אך בקטגוריית השטיח האדום היא לרוב לא אחת הבולטות. ולא כי היא לא יכולה. זה הכול שאלה של הגדרת מטרות, וכנראה שתורמן בחרה במשך שנים לא לקחת חלק במשחק.

אומה תורמן. GettyImages
וואו, וואו, וואו - אומה תורמן בשיא שלה/GettyImages

לאחרונה נדמה שהכוכבת בת ה- 52 החליטה לחמם מנועים בגזרה כשהשיקה נוכחות אופנתית מוקפדת בשני אירועים מרובי פלאשים. הלוק העדכני ביותר תועד בוויקנד האחרון במסגרת חגיגות גאלת פרסי "נשים עושות היסטוריה" שנערכה במוזאון הלאומי לתולדות הנשים בוושינגטון די.סי. אומה לבשה שמלת מידי מטריפה בגוון אפרסק פסטלי מקולקציית סתיו-חורף 23 של בית האופנה האיטלקי פראדה.

אומה תורמן. GettyImages
בטוטאל לוק פראדה/GettyImages

עיצובה של השמלה הסופר מחמיאה כולל צללית עיפרון מחויטת בעלת שרוולים ארוכים בשילוב כיס וצווארון במראה צבאי. את הטוטאל לוק השלימה באמצעות נעלי סלינג בק שחורות עם חרטום אולטרה מחודד (אחד הדגמים הפייבוריטים בקרב קהילת האיט גירלז) פלוס תיק יד שחור מעור מוברש בסילואטת טרפז - שניהם באדיבות פראדה. הגלאם המלוטש נחתם בשיער אסוף עם שביל בצד ואיפור נטורלי שהבליט את עיניה התכולות.

עוד בוואלה!

הגיע הזמן לתת את הדין: מה גווינת' פאלטרו לבשה למשפט המתוקשר?

לכתבה המלאה
אומה תורמן. GettyImages
גם שרון סטון הגיעה באלי סאאב ואשלי גרהאם בלנווין/GettyImages

לוק נוסף ששם את תורמן על מפת הפאשן חל לפני כחודש, אז התייצבה לתצוגה של פרגאמו במילנו. נדמה שהאאוטפיט אותו לבשה - סט של טופ גולף ומכנסי סלים מזמש בגוון חרדל - נבחר במטרה להדהד את החליפה הצהובה האייקונית מ"קיל ביל".

בית האופנה האיטלקי פרגאמו שנוסד לפני 96 שנים בפירנצה משיק בימים אלו קאמבק מסקרן באמצעות מתיחת פנים מרעננת תוך שמירה מתוחכמת על מורשת הליבה תחת ניצוחו של הקריאייטיב דיירקטור הצעיר מקסימיליאן דייויס. דייויס, בן ה- 28 בלבד, נבחר לתפקיד על ידי מנכ"ל החברה מרקו גובטי, מי שחתום על שיבוצם של ריקרדו טישי בז'יבנשי ופיבי פילו בסלין, על מנת לנער את האבק השמרני לטובת סטייל נחשק ועדכני.

מייסד הלייבל, סלווטורה פראגמו, היה מזוהה עם הזוהר ההוליוודי הישן של שנות החמישים והשישים, כך שהשידוך לאומה תורמן הוא לא פחות מבינגו. כוכבת קיל ביל הוסיפה לעצמה עוד קצת גובה עם זוג סנדלי רצועות דקיקות על עקב שהעניקו קלילות לחליפת הזמש. גם בלוק הזה השחקנית הציגה שביל בצד בשיער אסוף לצד איפור במראה טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully