וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר, הפרצוף שלך הוא כרטיס הביקור לחיים!

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 7:40

קבלו את רשימת התכשירים שיצילו את הבחור שלכן מעצמו ויעשו אותו יפה מבחוץ לפחות כמו שהוא מבפנים. זה בסדר, תודי לנו אחר כך

סבון פנים

אסיף קוסמטיקס. יח"צ,
לצחצח את העור/יח"צ

אם כבר לצחצח את העור, השפם והזקן, למה לא באמצעות קוסמטיקה תוצרת כחול-לבן? סבון פנים "דלעת" של אסיף קוסמטיקס - מותג שמשתמש בתוצרת הטבע הישראלי בלבד - שיגרום לרחיצת המצח והאף להרגיש כמו רגע בספא. בעוד שהסבון מועשר באלוורה ותמצית הדסים, תמצית דלעת מעודדת התחדשות תאים ומונעת פיגמנטציה של העור. בנים, אחרי הרחצה, נסו גם סרום הוויטמינים שלהם (שכולל גם ספירולינה).

69 שקלים, באתר אסיף קוסמטיקס וברשתות בתי הטבע המקומיות.

קרם עיניים

חוה זינגבוים. יח"צ,
אתה לא חייב להראות עייף לנצח/יח"צ

חבר, נבהלת מ"הכריות" הכהות תחת העיניים? אתה לא חייב להראות עייף לנצח. קרם העיניים Line Control של אשפית הטיפוח חוה זינגבוים מתאים לכל סוגי העור ואמור לטפל בדיוק בבעיה הזו. זה של זינגבוים לא רק מתאים לכל סוגי העור, אלא גם מכיל חומצה אלפא ליפואית ויטמין E, שלוקחים את הטיפול באזור הרגיש הזה צעד קדימה, מחדשים את מראה העור, מבהירים, מלחחים ומותחים אותו לקצה - בלי להסתבך מדי.

272 שקלים ל-30 מ"ל. ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאים מורשים ובאתר המותג חוה זינגבוים.

סרום לפנים לתיקון ומניעת קמטים

ליראק. יח"צ,
אנטי אייג'ינג מוצלח/יח"צ

גברים מקצוענים יכולים למצוא ג'ל שנלחם בסימני עייפות או אפטרשייב קרם אנטי-אייג'ינג מוצלח מבית מותג טיפוח הצרפתי ליראק פריז, אבל השוס האמיתי? סרום לפנים לתיקון ומניעת קמטים של המותג. התכשיר המרוכז (אבל לא דביק), שמורחים רגע לפני קרם הלחות, לא רק מסייע בספיגת לחות, אלא גם מכיל תמצית טוליפ שחור, סידן, מגנזיום, אבץ ונחושת, כמו גם שלל ויטמינים שצפויים למנוע פצעונים ולסייע להחלקת הקמטוטים המעצבנים האלה באזור הפנים.

149 שקלים, באתר Llierac ישראל ואצל הקוסמטיקאיות.

קרם לחות לפנים

מאק. יח"צ,
בול לעונת המעבר/יח"צ

יבשושיים, עונת המעבר מתישה אתכם? קרם הלחות לפנים Hyper Real של מאק מעניק לכל בחור שנראה עייף זוהר מיד אחרי המריחה, במרקם קליל שלא יכביד על הפרצוף. בעוד שהקרם עשיר בחמאת אבוקדו ומנגו, תמצית אדמונית וחומצה היאלורונית עשוי להלחיץ בעלי עור שמן, התוצאה דווקא נראית חלקה ונעימה למגע אחרי כל מריחה.

50 מ"ל במחיר 195 ש"ח, בחנויות M.A.C.

עוד בוואלה!

יאללה, תריחו! כך תגרמי לגבר שלך להרגיש כמו משב רוח מרענן

לכתבה המלאה

בושם כיס

axe. יח"צ,
תרסיס חובה בכל תיק/יח"צ

אם תכניסו לו לתוך התיק בושם כיס במחיר שווה לכל, ובכן, כיס, כמו זה של AXE שיעלה 21.90 ש"ח (בלבד!), כנראה שהוא יתאהב בכן אפילו יותר. למה? באמצעות התרסיס הנישא הזה שנכנס לכל מזוודה או תיק גב בקלות ויספיק ליותר מ-250 התזות, גם הוא יוכל להתרענן בכל שעה: לפני פגישה עם הבוס, רגע אחרי שיצא ממכון הכושר או בדרך מהביקור אצל אמא לדרינק עם החבר בפאב ליד הבית, כך שתמיד ירגיש טוב עם עצמו. בינינו, כל הבנים רוצים להריח, אף אחד לא רוצה להיות המסריח.

21.90 שקלים, ברשתות הפארם השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully