וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריפ ולוהט: השפית והדוגמנית הזו היא התגלמות כל מה שקוּל

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 8:56

שווה להכיר: גברייט בכטל - מוזיקאית לשעבר, שפית, דוגמנית ובעיקר קול גירל אולטימטיבית, שתכניס משב רוח מרענן וגראנג'י לרוטינת הגלילה שלכם

היא מוזיקאית (לשעבר), שפית חובבת, דוגמנית שכבר חורכת מסלולים נחשקים, ובעיקר התגלמות הקול גירל האולטימטיבית - שרק השד יודע איך היא מצליחה לגרום לגבות מדוקקות להיראות כל כך מעולה - מה שהופך אותה לאיום משולש במובן הכי טוב של הביטוי. או למעשה מרובע, אם תוסיפו לזה את הסטייל הייחודי והאדג'י שלה. הכירו את: גברייט בכטל, שבדומה לסופרמודלס אייקוניות כמו אימאן או טוויגי מזדהה, בעיקר ברחבי הרשת, רק בשמה הפרטי (@gabbriette).

נמנים על חובבי מוזיקת הפופ-פאנק ו/או הרכבים נשיים בועטים? סיכוי טוב שתזהו אותה כצלע הראשית, הסולנית, של להקת הבנות "Nasty Cherry", אליה גויסה על ידי הזמרת והיוצרת הבריטית צ'רלי XCX. יחד עם חברותיה להרכב, הרביעיה זכתה לתהילה קצרה אי שם ב-2019, פלוס סדרת דוקו בנטפליקס שעקבה אחרי מעלליהן ועלייתן בסצנה המוזיקלית. עד שהגיעה מגיפת הקורונה והוציאה את הלהקה לפגרה ארוכה, ללא כל צפי לקאמבק. מאז, גברייט עסוקה בבישול וכל אותה העת גם מתחזקת את קריירת הדוגמנות הרותחת שלה.

עם 215.5K עוקבים בטיקטוק ו-385K באינסטה, הפיד של ילידת קליפורניה בת ה-26 מתחלק שווה בשווה בין סרטוני אוכל ויראליים ומעוררי תיאבון שגברייט מייצרת ממטבח ביתה, עת היא חולקת מדריכים ומתכוני בריאות אך על הצד המושחת שלהם (פרצלים מתקתקים נטולי דגנים, כריכים מושחתים, ובטטות בזעתר עם מטבל שום לימוני, אם להזכיר כמה), לבין הלוקים שמהללים את הסטייל הגותי-פאנק שלה ושגרות הטיפוח אליהן נצמדת.

כשהיא לא לבושה במותגי על, מז'אקמוס ועד ז'יבנשי להם בין היתר מדגמנת, האיט גירל והמשפיענית המולטי-טאלנטית מעדיפה בפער את סגנון הלבוש הגראנג'י שמרפרף לסטייל של אלילות הרוקנרול שלה אותן מעריצה מצעירותה, כדוגמת ג'ואן ג'ט וג'יין בינקר. בין אם זו טי-שירט לבנה קטנה וצמודה שפוגשת במכנסיים עם קו מותן אקסטרה נמוך, מחוכים ושלל טופים נועזים או שמלות סקסיות בדגש על שקפקפות.

עוד בוואלה!

הסווטשירט שלו, המיני שלה: ג'ניפר אניסטון רותחת

לכתבה המלאה

השיער שחור משחור שלא לגמרי עשוי, קעקועים מעטרים את זרועותיה הדקיקות, והיופי ערפדי. אנחנו מדברות על גבות מחוקות או מדוקקות עד לכדי פסים, עיניי סירנה (הדגשה מעושנת של החלק החיצוני והפנימי של העין) או לחלופין "ישנוניות" (קרי: מראה עיניים שמוטות המתקבל באמצעות הכבדה על העפעף עם אייליינר בקו ישר), לחיים חלולות ושפתיים עירומות. במובן הזה גברייט חולקת חיבה יתירה לאסתטיקת ה-succubus-chic עם לא אחרת מאשר כוכבת הריאליטי והיזמית קיילי ג'נר.

הישר ממסלול סתיו-חורף 2023 של דיזל במילאנו, כשבאמתחתה גם קמפיינים טריים ללייבל הבועט POSTER GIRL ול-H&M סטודיו, כמו גם שער במגזין האופנה האלטרנטיבי CR Fashion Book (הבייבי של קארין רויטפלד, עורכת ווג פריז לשעבר), גברייט היא פרסונה סופר מסקרנת שדוחפת את הגבולות בחזית הטרנדים האחרונים של האופנה והביוטי. אך יותר מהכל, העובדה שהתדמית שלה חפה מכל מה שמתאמץ להתיישר עם סטנדרטי היופי והסטייל התורנים, תכניס משב רוח מרענן אל רוטינת הגלילה היומית שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully