וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שכל כך יודעת: בלייק לייבלי בתמונות ביקיני אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 8:40

רגע אחרי הלידה הרביעית, בלייק לייבלי בחופשת חוף לצד ראיין ריינולדס. תפקידה הפורץ אי שם כ'גוסיפ גירל' נתן לה את הפוש המושלם לנצוץ והיא - יודעת לעשות זאת (לרוב ללא עזרת סטייליסט). עשינו זום אין לחופשה המשפחתית וזו התוצאה רבותיי

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס/gettyimages

בלייק לייבלי (35) וראיין ריינולדס (46), אחד הזוגות הנכונים בתעשייה העולמית, הפכו לפני חודשיים להורים ל-4. מעבר לעובדה שמין הילוד טרם נודע לעולם, אנחנו כן יודעות שמדובר בבית בעל אסטרוגן חזק ביותר, כשהזוג כבר אוחז בשלוש בנות - ג'יימס, אינס ובטי. בימים אלו יצאה המשפוחה המתוקשרת לחופשת קיץ מרעננת, כשבוגרת "אחת שיודעת", לא שכחה להשיק את פיגורת פוסט הלידה המטמטמת שלה.

נכון, כל אחת והקצב שלה, אבל בואו, חוש הסטייל שהשחקנית משדרת הוא בלתי נמנע לפטפוט. בחוף או כשהיא זוהרת על הרד קרפט, עם בייבי באמפ או בלי - בלייק יודעת את עבודתה כאושיית אופנה מצוינת ומצטיינת.

כפאשניסטה הישגית היא לא מפחדת להתנסות בטרנדים וסגנונות. בפוסט שהעלתה לאחרונה לפיד היא מציגה שילוב של הדפסים בהרמוניה מושלמת, תחת הכיתוב: "היא מוכרת צדפים על שפת הים" - מי זו ואיפה אנחנו מוצאות אותה? תכף תדעו.

עוד בוואלה!

הטיפה שהתגנבה: בלייק לייבלי במחשוף יוצא דופן

לכתבה המלאה

בחלק מהצילומים שטופי השמש, נראית לייבלי עם טופ ביקיני בפרינט בצבעי חום-שמנת ושרוך רטרו באמצע, של Follow Suit (140 דולר), זאת בשילוב מכנסיים בהדפס שונה ובגזרה גבוהה מבית Free people.

האאוטפיט הנונשלנטי והלא מתאמץ ממשיך את קו הגרוביות, בהשלמה כיפית ביותר של צדפים צבעוניים ותואמים על שרשראות זהב. האקססוריז המרכיבים את לוק החופשה של לייבלי שייכים למותג התכשיטים היוקרתי ברנט ניל. גם ג'יג'י חדיד לא הצליחה להתעלם מהאוסף והגיבה: "היא אספנית התכשיטים האהובה עליי".

לייבלי העמיסה שרשראות על גבי שרשראות באורכים שונים - בין הקצרות, הבחנו בעיצוב שתי שרשראות טניס על צווארה, אחת מהן מורכבת מיהלומים ורודים של המעצבת האמריקנית ג'ניפר מאייר.

כמובן שבעלולי ראיין לא התפספס בתמונות החופשה, לצד אמהות שני השחקנים. גם הוא נצפה תחת הכותר "שזוף וטוב לו". החתיך המתלווה לגברת נראה מסוקס בטיול על החוף, לובש מכנסי חאקי מקופלים, שמא יירטב (וייראה מסוקס אף יותר) עם גופיית סבא לבנה ופשוטה.

בתמונה אחרת ולא פחות לוהטת, היא מדגמנת בגד-ים וואן פיס בצבע שחור של Solid & Striped (208 דולר) עם קאט אאוט גדול ודי רחב באזור הבטן העליונה. היא לא מתיימרת להיות ה-גוף הכי מדויק לאחר הלידה ועדיין עושה זאת בעדינות האופיינית לה. גם העוקבים לא הצליחו להתאפק עם פרגון אחר פרגון: "בואו כולנו נמחא כפיים לבלייק על היותה אישה נורמלית! היא לא מיהרה לפרסם את גופה אחרי הלידה, כלומר - לא תומכת בשגרה לא בריאה של חזרה לשגרה מהירה. במקום זאת היא מפרסמת תמונת ביקיני טבעיות ללא פילטרים! איזו מודל לחיקוי נהדר עבור כולנו!". יו גו גירל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully