וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס והעיר הגדולה: אמילי רטאייקאוסקי רותחת בשמלה נוסטלגית

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 9:14

אמילי רטאייקאוסקי משחזרת את שמלת פרינט העיתון שהפכה לקלאסיקת שנות ה-2000 עקב "סקס אנד דה סיטי" ומוסיפה נגיעה עכשווית התואמת לאופייה. האם הצליחה להתעלות על המקור? תחליטו אתן

נראה שלאמילי רטאייקאוסקי (31) יש דרך ייחודית משלה לעצור את התנועה ברחובות ניו יורק, האם זה חוקי? כן. האם היא לקחה אותנו כמה שנים טובות אחורה? הו, בהחלט כן.

בעודה מסתובבת בעיר, הדוגמנית, סופרת ואושיית האופנה עלתה על הגרסה העדכנית לשנת 2023, לשמלת העיתון האייקונית של קארי בראדשו (שרה ג'סיקה פרקר) בסדרת הקאלט "סקס והעיר הגדולה". בזמנו, דמותה של קארי השיקה שמלה בולטת בנוף הטריוויאלי - עיצוב מקולקציית סתיו-חורף 2000 של דיור, שהתנהל תחת צוותו של ג'ון גליאנו, מעצב המותג דאז (עד שפוטר עקב התבטאויות אנטישמיות ב-2011).

אמרטה, בריטית במקור אך גם התיישבה על מושב "הניו יורקרית של הרגע", הפתיעה בעיצוב מעט שונה אך עם שמירה על מוטיב הפרינט, רק עם תג מחיר נמוך בהרבה מזו המקורית - הבדל של אלפי דולרים. זו החדשה נמכרת כיום ב-530 דולר, ומעוצבת על ידי MIAOU, ואם שמתן עליה עין, קחו החלטה זריזה כי נראה שהביקוש לשמלמלה בשיאו.

מדובר בדגם מיני ממוחזר, בפרינט גרפי בצבעי שחור-לבן עם כיתובי שם המותג וצמד המילים "Signal ahead". הפיס המוזל כולל מכפלת א-סימטרית מסולסלת, בדומה ליצירה הקלאסית של דיור, עם טוויסט קליל אך סקסי בהרבה. במקום צווארון נמוך בקו ישר, נכנס צווארון גולף גבוה, גב חשוף והצצה למחשוף עדין ביותר של צידי החזה.

עוד בוואלה!

כמה זמן?! אמילי רטאייקאוסקי חשפה פרטים על הרומן עם הארי סטיילס

לכתבה המלאה

את הסופר דרס שמיותר לציין שאמרטה עצמה עושה חסד לשמלה, שילבה עם זוג מגפי עור מחודדים בגובה הברך, בצבע קרמל מבית דיור - שהוצגו במלואם הודות לשולי השמלה הקצרצרים. בפן האבזור היא הלכה על אקססוריז שלווים יותר, שלא גונבים את הפוקוס.

ראשית, תיק כתף קטנטן מעור שחור של מיו מיו (3,000 דולר), בעיצוב קוסמופוליטי שובה, כולל כיסים מרובים ואלמנטים זהובים. נרשמו גם משקפי שמש שחורים ומלבניים מ-DMY by DMY (190 דולר) ועגילי חישוק זהב עבים של Jordan Road (סולד אאוט).

זו לא הפעם הראשונה שרטאייקאוסקי בוחרת בפרינט העיתון. איוונט אחר בו עשתה לו כבוד, היה במסיבה השנתית של מגזין הארפר'ס בזאר עם קמעונאי היוקרה בלומינגדיילס בשנה שעברה, אז הגיעה בשמלת מיני וינטג'ית שכללה מחשוף וי עמוק, רצועות ספגטי דקות ומכפלת קצרה בהרבה מהמקורית. שם הצליחה להרוס לעצמה, כשבחרה בשוז בדפוס מזובר ומבלבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully