וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגורת חזה ומיני קצרצר: השמלה המסקרנת של היילי ביבר

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 12:40

הטופ מודל המצליחה היילי ביבר יוצאת כעת גם בתכנית בישול ומציגה רגליים לוהטות בשמלת מיני קטנטנה לרגל ההשקה. נרשמו גם גרביונים 15 דנייר, אקססוריז מדויקים וסודות הסטיילינג מהמלבישה הצמודה שלה

לא פשוט להיות היילי ביבר. לפעמים נדמה שמלבד לצאת מהבית עם אאוטפיטים ראויים לכותרת או להסתובב בפרהסיה לצד בעלה ג'סטין כחצי מפוואר קאפל מסקרן, החיים של האיט גירל ההוליוודית די משמימים. אבל ביבר יודעת שבשביל לקדם את מותג הטיפוח שלה Rhode יש לשמור על הגחלת, כלומר להופיע לפחות בשתי ידיעות חדשותיות בשבוע.

בזמן שאנחנו העברנו את הימים האחרונים מארוחת חג שני לחגיגות המימונה ואז שוב ארוחת שישי, הדוגמנית ואשת העסקים הגיעה לניו יורק על מנת לקדם את תכנית הבישול החדשה שלה. רגע לפני השקת סדרת היוטיוב 'מה יש במטבח שלי?' (ספין-אוף לתכנית הראיונות שלה 'מי באמבטיה שלי?'), היילי נצפתה בשעות הקטנות הלילה בשכונת צ'לסי ניו יורק כשהיא לובשת את אחת השמלות הקטנות ביותר שראינו עליה.

כמי שיודעת לגנוב את ההצגה בלוקים חשופים וצמודים, ביבר הצליחה למקסם את ההגדרה לשמלה השחורה הקטנה עם שמלת מיני בגזרת סטרפלס מבית 16Arlington. עיצובה של המיני סטרפלס המזערית מקולקציית הקיץ של המותג הלונדוני כולל אבזם חגורה אוברסייזי מצופה קריסטלים בקו החזה והיא נמכרת במחיר של 1,250$.

עוד בוואלה!

פס דק על החזה וחצאית מאתגרת - זה מה שהיילי ביבר לבשה

לכתבה המלאה

להשלמת הגלאם היילי הציגה שילוב מוקפד של קלאסיקות על זמניות: גרבונים שחורים שקופים של Calzedonia (25$), משקפי שמש מלבניים מבית סן לורן, עגילי חישוק קטנים בזהב ותיק משי שחור.
מי שאחראית ללוק ובכלל למלתחה הנחשקת של הכוכבת היא הסטייליסטית דני מישל (החדשה של ביבר במקום מייב ריילי) שעובדת עם איי-ליסטיות נוספת כמו קנדל ג'נר, סלינה גומז וקלואי קרדשיאן.

בראיון שנתנה לפני כשבועיים למגזין ה"הוליווד ריפורטר" סיפרה מישל שבמקרה של ביבר היא שואפת להעניק לאסתטיקת הסטריט המזוהה עימה נגיעות של שיק מינימליסטי ולעיתים רבות תוספת מחויטת בדמות בלייזרים חדים במראה אוברסייז. היא גם אחראית לשידוך עם המותג 16Arlington אשר הניב לפני כשנה שני לוקים המתעלים את המראה ה"עירום" שכה חביב על היילי: האחד בשמלת מידי פאייטים בגוון ניוד איתה הופיעה בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, השני בשמלת מקסי בוהקת בצבע גוף עם מחשוף קאט-אאוט חושף כתפיים.

באותו ראיון חשפה הסטייליסטית את תהליך העבודה עם הכוכבות על מלתחת הסטריט שלהן, והוא כולל הכנה מראש של גיליונות אלקטרוניים בהם תמונות של בגדים ואביזרים מטעם עשרות מעצבים שונים מכל רחבי העולם, ממותגים קטנים עם פחות מ-1,000 עוקבים, דרך מעצבי על ועד סוחרי וינטג' עם פיסים ייחודיים. לאחר מחקר, התכתבות, ארגון ומעקב מול הגורמים השונים, כל מה שנבחר מגיע לשואורום שלה, שם נעשה החיבור הסופי בהתאמה לכל אחת מלקוחותיה המפורסמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully