וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבר מדר שורפת את השטיח הוורוד בפסטיבל קאן

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 8:52

הדוגמנית והשחקנית ניבר מדר הגיעה לפסטיבל קאן לקדם את הסדרה החדשה והפרועה בכיכובה "קורדרוי" ולבשה לשטיח הוורוד שמלת קאט-אאוטים מטורפת של אלון ליבנה. נרשמו עוד שני לוקים מסקרנים ואנחנו רק ביום הראשון

"קורדרוי", הסדרה החדשה והפרועה בכיכובן של ניבר מדר ודר זוזובסקי הצליחה לעשות כותרות עוד לפני שעלתה למסך. היפהפיות משכו את מירב תשומת הלב בפרימיירה הישראלית, וגם בחו"ל מצליחות לסובב ראשים כשהן מגיעות חמושות במיטב מחלצותיהן.

הסדרה המסקרנת של HOT, בה גם מככבים אריק ברמן ויפתח קליין מגוללת את סיפורים של מספר צעירים המחפשים ריגושים משורות בשירותים, תלבושות מוגזמות והרפתקאות מיניות מפתיעות. הגיבורה היא דר זוזובסקי, אך דווקא מדר, הפרטנרית האקספרימנטלית שלה בסדרה היא זו שבלטה במיוחד על השטיח הוורוד בפסטיבל הסדרות הבינלאומי בקאן.

ניבר מדר. יח"צ,
היישר מהמסלול בשבוע האופנה תל אביב. ניבר מדר באלון ליבנה/יח"צ

יריית הפתיחה הייתה בשמלה בגוון סגול עמוק של אלון ליבנה היישר מהמסלול בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב שהתקיים בחודש שעבר. טופ בעל שרוולים ארוכים ומחשוף וי המתחבר לחצאית מקסי תואמת שחשפה בטן שרירית מרשימה. לשמלה המשגעת צוותו סנדלים לבנים ואת שיערה הבלונדיני השאירה משוחרר בוויבי לא מתאמץ. זוזובסקי לעומתה נצמדה לבית האופנה הצרפתי שאנל שמלווה אותה לאורך כל הפסטיבל בטוטאל לוקים מהבגדים ועד לרמת הנעליים והתיקים.

ניבר מדר. יח"צ,
חליפת משבצות נוצצת של ליאור שוורצמן/יח"צ
ניבר מדר. יח"צ,
מדר עמוסה בתכשיטים של פדני, זוזובסקי נצמדת לשאנל/יח"צ

מאוחר יותר עברה ניבר ללוק נועז של חליפת משבצות נוצצת בשחור-לבן בעיצובה של ליאור שוורצמן, שכבר הלבישה את הכוכבת בעבר, כמו גם את אנה זק, סטטיק, נועה קירל ועוד. הז'קט נשאר פתוח ומתחתיו סטרפלס מינימליסטי שחור וכפפות שחורות עד אחרי המרפק ששדרגו את הלוק. האסוף המהודק והמשקפיים השחורים נתנו את הטאצ' הסופי, כמו גם התכשיטים של פדני - עגילי היהלומים והטבעות היוקרתיות שנענדו על הכפפות.

ניבר מדר. יח"צ,
אסוף מהודק ואיפור טבעי יפהפה/יח"צ

השמלה האחרונה והמשובחת הייתה גם כן של אלון ליבנה, כולה מאופיינת בכתב ידו המוכר של המעצב. מקסי שחורה חובקת גוף, מגה סקסית עמוסה קאט-אאוטים אול אובר מהדקולטה ועד המותניים - מה שלא הצריך שום עבודה נוספת ברמת האקססוריז. מדר שוב באסוף נקי ומינימום איפור שהדגיש את יופיה הטבעי.

עוד בוואלה!

הכוכבות מדגימות: מה תמצאו בפופ-אפ המטורף של דודו בר אור?

לכתבה המלאה
ניבר מדר. יח"צ,
סקסית באלון ליבנה. ניבר מדר כובשת את פסטיבל קאן/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully