וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכנסוני העור החדשים והמוגזמים של שיין: "כמו בד לכיסוי חלציים"

27.4.2023 / 0:42

קמעונאית האופנה הפופולארית "שיין" הציגה את מכנסוני העור עם הכיסים החדשים שלה, שנראים יותר כמו חוטיני - או כפי שברשת כינו אותם "בד לכיסוי חלציים". זו לא הפעם הראשונה ששיין מצליחה להפתיע את הלקוחות שלה במכנסונים חשופים מדי

מכנסוני עור עם כיס של שיין/SHEIN

רק השבוע דיווחנו לכן על מיקרו טרנד חדש - מכנסיי הבייבי דול שנכנסו לתמונה ותפסו תאוצה בקרב איט גירלס למיניהן וגם על המסלולים השונים. הם כנראה הפריט הכי פחות פרקטי שתחזיקו בארון שלכן, אבל לגמרי מחזיק את תואר ה"נחשק" הרגעי. אבל חכו רגע, כי שיין החליטו לקחת את המכנסונים למקום אחר לגמרי - ודי מטריד.

קמעונאית האופנה שוב זוכה ללעג ברשתות החברתיות, לאחר שחשפה את מכנסי העור הקטנטנים שלה, שיש המכנים אותם "בד לכיסוי חלציים". מכנסוני העור הקצרצרים של שיין מוצעים לצרכניות במחיר של 13.49 דולרים (כחמישים שקלים) ומגיעים באורך שהוא קצת מעבר לתחתונים רגילים. הם מתהדרים בגב סטייל חוטיני ובכיסים אחוריים שזולגים מהבד אל הגוף - ומגיעים בשלושה צבעים: שחור, כסף וחום חלודה, ובגדלים 2-12 לאלו הנועזות מספיק כדי לנסות אותם.

ככה זה נראה

מכנסוני עור עם כיס של שיין. Shein, צילום מסך
מכנסוני עור עם כיס של שיין/צילום מסך, Shein
מכנסוני עור עם כיס של שיין. Shein, צילום מסך
"בד לכיסוי חלציים"/צילום מסך, Shein
מכנסוני עור עם כיס של שיין. Shein, צילום מסך
לפחות הגזרה גבוהה.../צילום מסך, Shein
מכנסוני עור עם כיס של שיין. Shein, צילום מסך
מגיע גם בצבע כסף/צילום מסך, Shein

הניו יורק פוסט פנה למותג האופנה לתגובה אולם לא נענה. בינתיים משתמשים ברשתות החברתיות לעגו לפריט המוגזם של המותג: "יש כיסים לקרם הזיהום הפטרייתי שלך! יששש!", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לא רוצה להביט יותר מדי מקרוב אבל אני חושבת שיש מצב שקורה שם משהו בחלק הקדמי של המכנסיים הקצרים האלה...". אחרת הוסיפה: "מותק, אני לא חושבת שיש מספיק בד נושם כדי להתמודד עם מה שיש שם". משתמשת נוספת כתבה: "כשנשים מבקשות כיסים, לא לזה אנחנו מתכוונות!". אחרת כתבה: "העובדה שהכיסים אמיתיים... לא מסוגלת להכיל את זה". משתמשת נוספת כתבה: "נכון שזה נראה כמו בד לכיסוי חלציים? איפשהו בעולם, לגמל חסרה אצבע".

מכנסוני עור עם כיס של שיין. Shein, צילום מסך
יש גם בשחור/צילום מסך, Shein

מוקדם יותר השנה, שיין עלתה לכותרות בגלל מכנסי הג'ינס המאוד קטנים שלהם (Low Rise Booty Denim Shorts) שהם באמת לא יותר מאשר חוטיני ג'ינס. לפריט יוצא הדופן יש כפתור מתכת עליון, רוכסן ורצועת חגורה בדומה לזוג ג'ינס שלם. במחיר של 14.87 דולר בלבד, תוכלו גם אתן ליהנות ממה שאמור להיות ג'ינס קצר אך נראה יותר כמו חוטיני. גם לפריט הזה נרשמו תגובות שליליות: "המפשעה שלי לעולם לא תתאושש מזה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני בספק שהמכנסיים הקצרים האלה יעברו את מבחן ההגינות הפומבי".

מכנסי ג'ינס קצרים במיוחד של שיין. Shein, צילום מסך
מכנסי ג'ינס או חוטיני?/צילום מסך, Shein

הביקיני של שיין שכונה "למה לטרוח?"

ביקיני קטנטן של שיין. Shein, צילום מסך
ביקיני קטנטן של שיין/צילום מסך, Shein

ובגד ים משובץ יהלומים:

בגד הים שעושה לך וודג'י של מותג שיין. Shein, צילום מסך
בגד הים שעושה לך וודג'י של מותג שיין/צילום מסך, Shein

הקמעונאית הסינית הפופולרית בקרב דור ה-Z ידועה לשמצה במכירת פריטי לבוש שערורייתיים וזולים. באוגוסט שעבר קונים שאלו "למה לטרוח?" על ביקיני משובץ קטנטן שאף אחת לא תעז ללבוש בפומבי. שיין אפילו הציעה בעבר בגד ים, גם הוא חשוף לדמי, משובץ באבני יהלום. תמונות של שתי התופעות הללו תוכלו לראות כאן למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully