וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטיני אאוט: מכנסוני הבייבי דול האלה זוכים לרגעי תהילה

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 9:06

הפריט הבסיסי במגירה האינטימית שלנו מקבל תפנית מעניינת - התחתונים הרחבים חוזרים לתמונה ומקבלים משמעות חדשה של לנז'רי אולטרה-נשי בצורת מכנסונים. אומרים שאופנה היא השתקפות של המציאות - ונראה שהמגמה הזו הולכת להתפוצץ. כי מהי בעצם אופנה נטולת סיכונים?

בדיוק כשחשבנו שכבר ראינו הכול, מיקרו טרנד חדש מתגלה לנגד עינינו כמטריף במיוחד, חלומי, אך יש יש כאלה שיגדירו אותו אולי כסיוט. אמנם הלבשה תחתונה כפריט חזיית טופ בלבוש היומיומי זו כבר לא ממש תופעה חדשה, אבל עד כמה שזה יישמע לכן מגוחך, האידאל הוא - ותרו על המכנסיים שלכן - לגמרי.

מדובר במכנסיי הבייבי דול שנכנסו לתמונה ותפסו תאוצה בקרב איט גירלס למיניהן וגם על המסלולים השונים. הם כנראה הפריט הכי פחות פרקטי שתחזיקו בארון שלכן, אבל לגמרי מחזיק את תואר ה"נחשק" הרגעי.

את כל הדרכים להמציא את פריט הבייסיק והאינטימי מחדש כבר לעסו ומיצו. אופנתי, נוח, סקסי, אורגני, אלסטי ומה לא. לכן, קשה לראות לאן תעשיית האופנה יכולה להתקדם מכאן. אבל כמו תמיד, יהיו את אלה שימצאו התשובה. הפעם זה מגיע בגדול, מכיוון בית האופנה מיו מיו שפיתחו את הפאנטי'ז המשגעים של הרגע.

ספק סקסי, ספק תחתוני סבתא - זה ככל הנראה השילוב המדויק בין השניים. מדובר בתחכום שובב עם דיטלייס קטנטנים מעוטרים, בהשפעת הרטרו. תחתוני סאטן ממשי רך, הכוללים רצועת מותן אלסטית, קו מותניים בינוני ובסופם מכפלת רחבה ומאווררת. אין ויכוח שהאיטלקים נלהבים מהטמעת התשוקה בקולקציות שלהם, כשהם לא שוכחים לקשט הכול עם לוגו האותיות המוכר של החברה.

עוד בוואלה!

מאיפה שווה לרכוש את נעלי הבובה החמות של הרגע?

לכתבה המלאה

גם בתצוגות מותגי העל, התחתונים חרכו את המסלולים - כשהקונספט הוא פשוט וקל: תחתונים בלבד ובמלואם (משחקים בתפקיד מכנסונים), לצד חלק עליון של חולצה, סווטשירט או כל טופ אחר לבחירת המשתמשת. במיו מיו תוכלו למצוא אותם במחיר 440 דולר, אלא אם ממש תחפשו בנרות והסיילים יציעו לכן אותם באזור ה-350 דולר.

קולקציית סתיו-אביב 2023 N°21. GettyImages, GettyImages
תחכום שובב על מסלול N°21/GettyImages, GettyImages

החל מקנדל ג'נר ברחובות אל איי ובחזרה לשנת 95' אל קייט מוס בניו יורק, הפריט הבודד השתלט על כל שאר האאוטפיט. מעל גרביונים ומתחת לחצאיות חצי שקופות ומרושתות, התופעה הפכה למגמה לגיטימית. ספק גדול אם היא תצליח להשתלב בארצנו הקטנה והמצטנעת, אבל אי שם בחוץ זה קורה ובגדול.

הלנז'רי החצי שובב נכנס להשוואה אל מול הרגע הבלתי נשכח בסרט "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", כשנחשפת הבחירה המפתיעה של השחקנית מתחת לחצאיתה, כשהיא לובשת תחתוני סבתא "מחטבים". התחתונים המחטבים הענקיים של ג'ונס הם אחד הסמלים שהכי מזוהים עמה. וכעת, עושים תפנית חדה ומקבלים מקום של כבוד וקבלה טוטאלית במגירה האינטימית. האם תסתכנו?

קייט מוס על מסלול מיו מיו בניו יורק, 1995. Catherine McGann/Getty Images, GettyImages
קייט מוס צועדת למיו מיו ב-1995/GettyImages, Catherine McGann/Getty Images
תצוגת אופנה פנדי. GettyImages, GettyImages
ליידיז, הקונספט הוא פשוט וקל/GettyImages, GettyImages

תצוגת אופנה של פנדי בפריז. GettyImages, GettyImages
הגרסה השקפקפה בחסות פנדי/GettyImages, GettyImages
תצוגת אופנה מיו מיו. GettyImages, GettyImages
לחוששות: גם קצוות מבצבצים זה מספיק/GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully