וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארה קרופט: איריניה שייק בלוק קרבי במיוחד

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 13:42

אחרי השמועות המסעירות עם לאונרדו דיקפריו העלתה הטופ מודל אירינה שייק סשן תמונות כשהיא בלוק שחור וקודר, פלוס משקפי סקי וסנדלי גלדיאטור. אם יחליטו על מחליפה לאנג'לינה ג'ולי לסרט האייקוני - הנה אופציה לא רעה כלל

פסטיבל קואצ'לה הוא המיין איוונט בימים אלו, ומיטב הסלבריטאים והמשפיעניות מגיעים להשתחרר לצלילי הדי ג'יי הטובים בעולם. הסיפור הרותח של הרגע הוא הרומן החדש שככל הנראה נרקם בין ליאונרדו דיקפריו לבין הטופ מודל אירינה שייק, שדווקא לאחרונה נראה היה כי מחזקת קשרים שוב עם האקס ואב בתה בראדלי קופר.

על אף התמונות המטושטשות בהן נראו השניים צמודים בפסטיבל, לוק אחד של אירינה היה ברור, חזק וקרבי, כשהיא מתעלת את הלארה קרופט הפנימית שלה לובשת ריק אוונס מכף רגל ועד ראש. אנג'לינה ג'ולי הייתה מאשרת, אין ספק. כשהיא יושבת בטרקטורון הצטלמה שייק בטופ שחור מהקולקציה החדשה של אוונס (665 יורו), וטייטס קצרצר בעלות 220 יורו.

אירינה שייק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אחרי השמועות על רומן עם ליאונרדו - אירינה שייק עושה את קואצ'לה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

משקפי השמש העצומים, שמרפררים למשקפי סקי, או כאלו המתאימים לפעילות מבצעית, בעלות 550 יורו, גם כן של אוונס וכרגע בטטוס 'סולד אאוט'. בגזרת הנעליים בחרה שייק בסנדלי גלדיאטורים עמוסי רצועות עם פלטפורמה מכובדת, אותם שילבה עם גרביים שחורות. הגלאם היה קודר גם כן עם קוקו מתוח ואייליינר חתולי עבה.

עוד בוואלה!

אירינה שייק מיישמת את הטרנד הרותח

לכתבה המלאה
אירינה שייק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שייק בטוטאל לוק ריק אוונס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully