וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק מיישמת את הטרנד הרותח

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 10:06

הכרזנו על מעילי העור באווירת המטריקס כדבר הכי חם בסביבה והטופ מודל המשגעת כבר נותנת פרשנות משלה. אירינה שייק בטוטאל לוק עור מפזרת סטייל אפלולי ברחובות ניו יורק ולצידה בתה הקטנה במעיל יוקרתי ומבט ממזרי

אירינה שייק. splash
אירינה שייק במעיל עור של לסיאנבו, ליה הקטנה במבט ממזרי ומעיל של ברברי/splash

תמונות פפראצי של הרגעים הקטנים בהם הצלמים עוטים על אירינה שייק בניו יורק סיטי הן מזמן לא תופעה נדירה. הטופ מודל חגגה את יום הולדתה ה-36, כשהפעם מתפרסמות תמונות חמודות במיוחד של השיטוט היומי בעיר, יחד עם בתה ליה בת ה-4, רק במתכונת חגיגות.

נראה ששייק קלטה את הטרנד המזדמן והבינה שמעילי עור ארוכים הם הדיבור כרגע. שנות ה-2000 וריגוש המטריקס באוויר ושייק הלכה על טוטאל לוק שחור מונוכרומטי משודרג. מכף רגל ועד ראש היא בחרה בגזרות אוברסייז מעור, בתוספת נונשלנטית של שיער דחוס בסוג של טעות בתוך צווארון החולצה. אנחנו פאנטיות של טעויות בכאילו.

הלוק אמנם אפלולי וחורפי אבל לגמרי נכנס לרשימת הלוקים הטובים ביותר שהדוגמנית מצליחה להרכיב. בטופ נרשם מעיל טרנץ' היסטרי מעור טבעוני מהמותג הרוסי "לסיאנבו", מותג צעיר שנמצא יחסית בתחילת דרכו. תחתיו נרשמו כבר דוגמיות של חליפות אצל ג'יג'י חדיד, היידי קלום ועוד. המעיל כולל שרוולים תפוחים וחגורת מותניים ונמכר במחיר 'מציאה' של כ-2,800 שקלים באתר הבית ואילו בתוספת כפולה של סך 4,850 שקלים בפארפאץ'.

המעיל המדויק עשה את העבודה אבל התוספות הפדנטיות שליוו אותו לא פחות מוצלחות. תחתיו שילבה סריג גולף שחור ומכנסי עור בגזרת סטרייט שנראו כמעט כמו סט. בקצוות סגרה עם משקפי שמש מרובעים בדגם הקלאסי וסיומת של שוז מבית ברברי, גם הן מעור (דגם Broadbrook, כ-695 יורו).

עוד בוואלה!

ממוגנת? אירינה שייק לא שכחה את המסכה - אבל כל השאר חשוף

לכתבה המלאה

האקססוריז הקטן שמלווה אותה כמעט בכל יום ברחובות מנהטן התוססת היא בתה ליה. הילדה שככל הנראה עוד לא יודעת שהיא שמחזיקה בזוג הורים יפים מדי, עם גנים משובחים מדי, מבית אירינה שייק והפרוד בראדלי קופר. לבילוי אם ובת ליה נראתה בסלט צבעים קל, אבל לא פחות יוקרתי. כשהיא מחזיקה שני בלונים לסלבריישן של מאמא אירינה, היא לבושה במעיל קווילט מתוק של ברברי עם סגירה של חגורה שחורה. כל השאר כיאה לגילה הורכב מגרביונים ורודים, מגפיים סגולים בתפזורת לבבות לבנים וכובע גרב חגיגי לא פחות - הילדה יודעת לעשות פאן.

נסכם ונאמר, שוב, שטרנד מעילי העור הארוכים משתלט על מלתחות הפאנשיסטות ובגדול. תיאוריית קונספירציה שלנו היא שהם משתלטים במיוחד על אקסיות שעוברות דרך קניה ווסט - קים קרדשיאן כבר נראתה בעברה כחלוצת הטרנד, אחריה הטרייה ג'וליה וואטאבר פוקס, ועכשיו אירינה שייק בדרכה השיקית והנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully