וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דר זוזובסקי בשמלת האירועים שכולכן חולמות עליה

דר זוזובסקי עדיין מחליפה לוקים בקצב מסחרר בפסטיבל הסדרות של קאן, ואחרי שפצחה באנסמבלים של שאנל עברה למעצבת ישראלית משובחת. קרצה לנו שמלה אחת שחורה ומופלאה שכל כך תרצו ללבוש לעונת האירועים הקרובה

הבטחנו כי הסיבוב של ניבר מדר ודר זוזובסקי בפסטיבל קאן עדיין לא נגמר - ואנחנו כאן כדי לקיים. זוזובסקי שמקדמת את הסדרה החדשה בכיכובה "קורדרוי" פתחה את סבב האירועים בשני לוקים מצוינים של שאנל, האחד אוברול טוויד בצבעי תכלת-לבן, והשני חליפת חצאית מתוחכמת, גם כן של בית האופנה הצרפתי בצבעי כחול-שחור בהדפס משבצות.

אחרי יומיים מוצלחים של שאנל, פינתה זוזובסקי מקום לנוכחות ישראלית, שכבר מזמן עושה חיל מעבר לים - המעצבת דודו בר אור. לאירוע ערב על השטיח הוורוד לבשה השחקנית את שמלת 'דיאנה' - מעין שמלת סליפ משודרגת מסאטן עם כתף אחת מעוטרת אבנים שמתחברת אל גב חשוף ונפילה אלגנטית מאחור מעל קו הישבן. השמלה, באורך מידי מדויק, נמכרת כעת ב-mytheresa ב-2,104 שקלים, והיא רכישה שימושית שתשרת אתכן הרבה יותר מעונה אחת, תודות לקלאסיות שבה.

דר זוזובסקי. GettyImages
לא מפסיקה להוכיח את עצמה - דר זוזובסקי בקאן/GettyImages

מעל השמלה המשובחת זרקה בלייזר אותו הפשילה בנונשלנטיות, ואיבזרה עם עגילי פנינה נופלים אלגנטיים, תיק כסוף בקליעת שתי וערב של בוטגה ונטה, וסנדלים כסופים גם כן.

היופי הטבעי של זוזובסקי ממגנט למרחקים והיא מזמן כבר הבינה שהיא כמעט ולא צריכה עבודה בגזרת הגלאם - אסוף מרושל עם שביל באמצע שבא בול בשילוב השמלה והעגילים, פנים נקיות עם נגיעה קלה של זוהר ושפתון בגוון טבעי. משגעת.

דר זוזובסקי. GettyImages
שמלת כתף אחת של דודו בר אור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully