וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 המלצות רותחות לאירועי אופנה ולייף סטייל שבפתח

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 8:52

מירידים שנתיים שהפכו כבר לקאלט ועד להפנינג עצמאות - עונת אירועי האופנה וירידי הלייף סטייל שוב איתנו, וזה מה שמצפה לכן בשבועות הקרובים

כשהחגים מאחורינו ומזג אוויר קיצי לפנינו, השבועות הקרובים צפויים להיות עתירים באירועי אופנה ולייף סטייל, ויש לנו את כל הפרטים! אם חיפשתם הזדמנות פז (או סתם תירוץ טוב) לדייק את מלתחת הקיץ ועל הדרך ליהנות מבילוי איכותי, הרי היא לפניכן.

תוכלו להתוודע למעצבים חדשים ולהתעדכן בקולקציות האחרונות תוך שאתם תומכים ביצירה ישראלית מקורית, או לחילופין למקד מאמץ באיתור אותו פיס אייקוני מאוספי וינטג' משובחים שאתם מחפשים מזה זמן. אז פיתחו יומנים, דאגו לבייביסיטר ושריינו את הבסטי - לפניכם 5 איוונטים רותחים בסימן שופינג, תוכן והשראה, ומזוודות של גוד וייבס.

משכית. מלכה ניהום,
הלוקיישן החדש של משכית בהוד השרון/מלכה ניהום

קולאז' האביב של קרן שביט

עם מסורת שנתית של יריד עיצוב ולייף סטייל ישראלי, שכבר הפך לקאלט וסוחף אליו המונים, גם הפעם המעצבת קרן שביט טווה יריד חווייתי וצבעוני, עשיר ומלא בחיבורים ועיצובים, ממש מארג של כל הדברים הטובים והיפים שהיא מאגדת סביבה ומקבצת לתוך חלל אחד ענק ומואר. קרן שביט: "בימים שחשוב לתת לראש קצת מקום לבריחה ולטפח את הרוח, אני מזמינה אתכן לברוח. להיות בארץ ולהרגיש בחו'ל". קולאז' האביב יציג חנות פופ-אפ ענקית של המותג הנושא את שמה, "קרן שביט", עיצובים על טהרת נשיות משוחררת ונוכחת, עם בגדים שאוהבים ומכבדים את גוף האישה, בטווח רחב של אפשרויות ומידות. כמו כן, בשדרת המעצבים והמעצבים יושקו בשורות עיצוב מקומיות חדשניות, ייחשפו מעצבים חדשים ויכונסו מעצבים ותיקים ואהובים. אז על מה אנחנו מדברים? אופנה, תכשיטים, אקססוריז, נעליים, בגדי ים, טקסטיל, ריהוט לבית וצמחים, מוצרי נייר, יצירות אמנות ואפילו שוקולד בוטיק איכותי. הכל לצד אוכל טעים, חברה נעימה ותוכן מעניין.
מתי? 20-22 באפריל
איפה? טרמינל העיצוב, אהוד קינמון 32 בת ים

קרן שביט. יפעת גולן,
יריד חוויתי וצבעוני של קרן שביט/יפעת גולן

חגיגת הווינטג' של אלעד הופמן

חגיגת הווינטג' הענקית של אלעד הופמן יוצאת (שוב) לדרך. אל האירוע יתקבצו 25 בוטיקים ואספנים מנוסים מרחבי הארץ שנבחרו בקפידה, אשר יציגו מרכולתם הווינטג'אית - בגדי נשים ובגדי גברים (במגוון מידות), מותגי אפסייקלינג, תכשיטים, אקססוריז ואפילו תוכלו לאתר אוצרות להלבשת הבית. והפעם, הופמן מוסיף לחגיגה דוכנים שונים וצעירים יותר בתחומם. אם זה דוכן של אופנת Y2K, קונדיטוריה חדשה וחנות חפצים בתחילת דרכה, "במטרה לאפשר לחנויות חדשות לקדם את העסקים שלהם ולפתח את עתידם בעולם שכולו וינטג' ויד שנייה" הוא מסביר. צפו לעוד שלל הפתעות בלוקיישן מהמם, ותגיעו ליהנות משלושה ימים של אופנה איכותית עם ניחוח של פעם, מהארץ והעולם, שתלווה במוזיקה משובחת להשלמת החוויה. כמו תמיד, טווח המחירים צפוי להיות מגוון ונוח.
מתי? 27-29 באפריל
איפה? מלון בובו, יבנה 42 תל אביב

אלעד הופמן. אור דנון,
שלושה ימים של אופנה עם ניחוח של פעם/אור דנון

הפנינג יום העצמאות של בית האופנה משכית

בית האופנה משכית יוצא בהפנינג יום העצמאות, באירוע בו מצדיעים ליצירה ישראלית עם 40 יוצרים מקומיים, וכחלק מאירועי הפתיחה לחנות הקונספט החדשה של בית האופנה בהוד השרון. זו החנות הראשונה בישראל על טהרת היצירה המקורית הישראלית שמביאה את העתיד של הריטייל - חוויית אירוח המבוססת על בילוי רב חושי המייצר התנסות לייף סטייל במגוון עולמות תוכן. באירוע תמצאו מפריטי לבוש של המותג הנגיש של משכית ("אם ביי משכית") ועד קולקציית הקוטור המיוצרת בהתאמה אישית. בחנות יצפו לכם גם חלל עיצוב לבית המארח את עבודותיהם של מעל 30 יוצרים ישראלים, חנות ספרים, חנות פרחים, חלל מעצבי תכשיטים מובילים, איזור בר וסטרט-אפ של גלידה ישראלית, כמו גם חלל משפחה וילדים. שרון טל, המעצבת של משכית: "דווקא בתקופה כזאת זה הזמן להצדיע ליצירה ישראלית ולחגוג אותה כדי להזכיר לכולנו את ישראל היפה על ערב התרבויות העשיר שבה".
מתי? 20-25 באפריל
איפה? חנות הקונספט החדשה של בית משכית, כיכר המושבה סוקולוב 46, הוד השרון

משכית. שי הנסב,
הפנינג במשכית לרגל יום העצמאות/שי הנסב

פופ-אפ פרויקט החממה 7 של מפעל הפיס בשיתוף רשת סטורי

פרויקט החממה 7 של מפעל הפייס בשיתוף רשת Story משיקים מתחם פופ-אפ ייחודי שיוקם ויפעל למשך חודש וחצי בחנות סטורי בכיכר דיזינגוף, בו ימכרו ששת הקולקציות הזוכות הבאות שנבחרו במסגרת הפרויקט: דנה אקוס ונוי פרימור - Above, יערה ארגמן - Familiar Feeling, הילה ברודי - HAR, נועה טרלובסקי - אופנת ברכה, גילי פלג - Forest, גולן פרידמן ואדי גברילידיס - HOUSE OF JAFFA. רשת סטורי מלווה באופן קבוע את הפרויקטים של מפעל הפיס מתוך אג'נדה של עידוד יצירה מקומית ומעצבים צעירים בתחום האופנה. כמו כן, במסגרת פרויקט החממה של מפעל הפיס, עיצבו הזוכים חולצות T במהדורה מוגבלת שימכרו אף הן במתחם הפופ אפ ובאתר סטורי, ובמחיר אחיד של 160 שקלים. כל ההכנסות מהמכירה יועברו לעמותת "הופכות את היוצרות" המסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות.
מתי? 3 במאי - 15 ביוני
איפה? חנות הדגל של סטורי, כיכר דיזנגוף 94 תל אביב

פרויקט החממה עם סטורי. דור שרון,
familiar feeling לרשת סטורי/דור שרון

עוד בוואלה!

החנות החדשה של בננהוט היא משהו שעוד לא ראיתם

לכתבה המלאה

יריד ABOUT US by Karina

יריד ABOUT US במהדורתו העשירית חוזר במתכונת קיץ ייחודית, ויכלול קולקציות קיץ 2023 חדשות של מותגים ומעצבים מקומיים אשר נבחרו בקפידה ותוך אוצרות מדויקת של יזמית האופנה והלייף סטייל קרין לאופר-דיין - מתחומי האופנה, האקססוריז ועיצוב הבית - תוך שימת דגש על תמהיל מדויק בין מעצבים צעירים ומבטיחים למעצבים וותיקים ונחשבים. היריד העשירי יכלול תערוכת אמנות ייחודית באוצרות קרן בר-גיל תחת הקונספט של "EYES WIDE OPEN", שתהיה פתוחה לקהל הרחב בכל שלושת ימי היריד. ולבשורה: השנה לראשונה קרין לאופר-דיין החליטה שבמקום לתרום את הכנסות היריד לעמותה, היא למעשה תאפשר למעצבים מתחילים או מותגים צעירים לקבל ביריד חנות במתנה, מה שיוכרע במהלך חודש הבא בפאנל שופטים בהובלת קארן אוברזון יו"ר טרמינל העיצוב בבת ים, ענת חפץ חברת בורד שנקר ומעצבת אופנה בינלאומית, והסופרת והבלוגרית שלי גרוס, שיבחרו את המעצב/מותג הזוכה. צפו לחוויית קניה איכותית שבצידה תוכן וערך מוסף, לצד אוכל עשיר ומוזיקה טובה.
מתי? 1-3 ביוני
איפה? טרמינל העיצוב, אהוד קינמון 32 בת ים

טרמינל עיצוב בבית ים. אור שדה,
שנה עשירית לחגיגה/אור שדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully