וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הלנז'רי הנחשק בעולם מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 10:17

קבוצת Calzedonia האיטלקית נוחתת לראשונה בישראל. בנוסף למותג הגרביונים המוביל אותו משגררות היילי ביבי וקיארה פראני, יפתחו גם חנויות של מותג ההלבשה התחתונה Intimissimi ו-Tezenis המציעה פריטים טרנדיים במחירים נגישים

מותגים בינלאומיים נוספים ממשיכים להיכנס לשוק הישראלי והפעם כל קבוצת Calzedonia האיטלקית. חובבות האופנה שחורשות את הבירות האירופאיות מכירות היטב את מותג הגרביונים המוביל, אותו משגררות מיטב הדוגמניות והמשפיעניות מהיילי ביבר ועד קיארה פראני.

קבוצת אינטר ג'ינס, אשר מפעילה את המותגים ריפליי, סטיב מאדן, ג'וסי קוטור ועוד, קיבלה את הזיכיון הנחשק. קבוצת Calzedonia כוללת גם את מותג ההלבשה התחתונה המוביל Intimissimi ו-Tezenis
הפונה לקהל יעד צעיר ומציע אופנה עדכנית במחירים די נגישים.

הצפי - עד שנת 2026 צפויות להיפתח 40 חנויות ברחבי הארץ (של שלושת המותגים יחדיו) ולכל מותג תוקם גם חנות און ליין. חנויות ראשונות ייפתחו כבר במהלך החודשים הקרובים.

קבוצת Calzedonia מחזיקה בכ-5,400 חנויות ב-55 מדינות ברחבי העולם, ומותגיה פופולריים בקרב סלבס, פאשניסטות ומובילות דעה. בעוד ש-Calzedonia ו-Tezenis הם בעלי ניחוח צעיר ופשוט יותר, מותג הלנז'רי שהושק ב-1996 Intimissimi, משדר תחכום ורומנטיקה ומכוון לקהל יעד בוגר יותר, גם ברמת המחירים. בין הפרזנטוריות של המותג ניתן למצוא את ג'וליה רוברטס, אירינה שייק, ג'יזל בונדשן וכיום מלוות אותו ג'ניפר לופז, היידי קלום ובתה לני.

עוד בוואלה!

ניחוח ים תיכוני: המלכה מקסימה מציגה מעיל טרנץ' משוגע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully