וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח ים תיכוני: המלכה מקסימה מציגה מעיל טרנץ' משוגע

19.4.2023 / 9:40

מלכת הולנד מציגה את הסטייל הנועז שלה במעיל טרנץ' מלא חישוקים זהובים ומשלימה עם פריטים בניחוחות די מוכרים לאזורנו. בעוד במילאנו, ורגע לפני שמגיעה כאורחת כבוד להכתרה של המלך צ'ארלס - היא מספקת אמירה ברורה לשאר המלכות

אם קיימת מישהי שסיכוי קלוש שנשחיר עליה זו מקסימה (51), מלכת הולנד. על החוש האופנתי המפולפל של הגברת אין ממש ויכוח. מעבר לעובדה שהיא מזמן הצליחה לכבוש את ליבם של מיליוני הולנדים (והיא בכלל ארגנטינאית) בזכות הסטייל הממגנט, היא יודעת היטב מה היא עושה כדי לעלות היישר לכותרות המדור (ולא רק שלנו).

מקסימה, מלכת הולנד. אינסטגרם nlvogue, ANP, צילום מסך
ספייסי מקסימה שלום לך/צילום מסך, אינסטגרם nlvogue, ANP

השבוע התקיים שבוע העיצוב הבינאלומי במילאנו, אחד מהאירועים החשובים בלוח השנה של עולם העיצוב, אליו נוהגת המלכה להגיע, להראות את נוכחותה ולהרים למעצבים ההולנדים שמציגים. גם הפעם התייצבה, בעודה לובשת מעיל שאי אפשר לפספס גם אם ממש תתאמצו.

טיול קצרצר בפארק בשכונת איזולה, לצידה של האדריכלית פטרה בלייז, הציג לנו את קווין מקסימה במעיל טרנץ' נועז, בגוון ניוד. הפריט שחקק את הלוק המדובר כאחד המוצלחים לשנה הקרובה (לפחות), שייך לקולקציית 2019 של המעצב הדני קלאס איברסן. מדובר בעיצוב של טרנץ' הכי קלאסי, רק בשדרוג של תוספת חישוקים זהובים מפוזרים בכל חלקיו - פלאס חגורת המעיל העבה והחלקה ששדרגה את המראה.

עוד בוואלה!

כמו על שטיח אדום: מלכת הולנד חגגה יום הולדת 50 - וכל משפחת המלוכה התייצבה

לכתבה המלאה

מתחת למעיל השובב, נבחר בסיס צבעוני שהוסיף להבלטת ייחודיותם של החישוקים - בחליפה כחולה ותוססת. הוייב הספייסי לא נשאר רק בגבולות הגזרה של הטרנץ', גם האקססוריז קיבלו מקום ראוי בטוטאל לוק - תיק קלאץ' זהוב עם סמל של עין באמצע (לוק כזה מחייב להרחיק את עין הרע), ששייך למותג הטורקי Begüm Khan (3,500 דולר) המשלב השפעות מזרחיות מיסטיות עם אלגנטיות מודרנית.

כן נגיד שבגזרת הנעליים נרשם מקום לשיפור. מקסימה הלכה על זוג עקבים השייכים לבית האופנה היוקרתי סלבטורה פרגאמו, בעיצוב די מיושן ומבריק בצבע בז', עם פפיון בפרונט ועקב זהב. על מראה הבלונד האקזוטי הפזור, נוספו משקפיים של קרטייה (820 יורו) עם עדשות שחורות בגוון אומברה ומסגרת עליונה זהובה שתתאים בול לכל חישוק וחישוק במעילה. ואם לא היה שבעתן מהצורה המעגלית, גם על אוזניה נתלו שני עגילי חישוקים תואמים. מקסימה מקסימה.

ביקורה של מקסימה באיטליה, הגיע יום לאחר שהוכרז שהיא ובעלה, המלך וילם-אלכסנדר יגיעו לבריטניה להכתרת המלך צ'ארלס השלישי בתחילת חודש מאי, יחד עם בתם הבכורה, הנסיכה קתרינה-אמליה. כל שנשאר לגלות איך תתעלה על שאר בנות המלוכה שהוזמנו לאיוונט השווה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully