וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת קלי ברנדה 2.0: קורל סימנוביץ הדהימה אותנו

קורל סימנוביץ' הייתה אחת מאורחות הכבוד בתצוגת אופנה נחשבת בברצלונה, ולא הייתה אופציה להתעלם מהדימיון של הלוק לשמלת קלי-ברנדה האייקונית מבוורלי הילס. הגרסה המשופרת כמובן

בסוף השבוע נרשמה תצוגת אופנה לכלות של pronovias בברצלונה, ואחת מאורחות הכבוד, איך לא - קורל סימנוביץ רוברטו, הפאשינסטה המקומית. קבוצת pronovias מאגדת תחתיה אינספור אופציות של אופנת כלות וערב ונמכרת בכ-100 מדינות מסביב לעולם, 4,000 נקודות מכירה לייתר דיוק בהן ניתן למצוא שמלות כלה במנעד מחירים רחב במיוחד מטופ דיזיינרז כמו ורה וונג ועד לכדי אטלייר של הקבוצה עצמה.

סימנוביץ', שגם התמנגלה עם אד ווסטוויק (לידיעת דנית גרינברג) לבשה שמלת מקסי שחורה ואלגנטית של המותג ותיעלה את הקלי והברנדה שבה. השמלה, שמזכירה ללא ספק את הרגע האייקוני בבוורלי הילס כששתי הכוכבות מגיעות לנשף בשמלה זהה בקולור-בלוק שחור לבן, בגרסת המקסי שלה, עם טופ סטרפלס לבן וכיווצים במרכז, חושף כתפיים ועם שרוולים תפוחים. שמלת קוקטייל כהלכתה.

קורל סימנוביץ. GettyImages
אחת מאורחות הכבוד של pronovias. קורל סימנוביץ'/GettyImages

הטוטאל לוק המשיך בקלאסיות המתבקשת, תכשיטים של Noco, המותג של סימנוביץ' ואחותה, עם עגילי לב נתלים ב-14,800 שקלים, צמידים עם דיטיילז לבבות וטבעות, סנדלים שחורים מינימליסטיים על עקב גבוה ופן מוקפד חלק עם שביל לצד.

עוד בוואלה!

שמלת הג'ינס המעולה של קורל סימנוביץ' היא בול לעונה

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
תכשיטים של noco כמובן. סימנוביץ' מתעלת את שמלת קלי-ברנדה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully