וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוקים המעולים של סופיה ריצ'י היו דווקא לפני החתונה

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 9:41

אחות לניקול ובת לליונל - סופיה ריצ'י אוחזת חזק בהגה המשפחתי. כמה ימים לאחר סיום הליך גיור למען האהבה ורגע לפני החתונה המפוארת, הריצ'י הצעירה הפציצה בלוקים מלאי סטייל מעודן בריביירה הצרפתית - קחו נשימה עמוקה כי זה ממש עשר מעשר

סופיה ריצ'י/gettyimages

בשבת האחרונה סופיה ריצ'י (24) נישאה לבחיר ליבה היהודי, מנהל התקליטים הבריטי אליוט גרינג', לאחר שהפכו לרשמיים בפיד האינסטוש באפריל 2021 ובעקבותיו עברה הליך גיור בהצלחה. מה שהובטח כחתונה מפוארת, אופנתית ומוזיקלית ביותר של השנה - עמד לגמרי בציפיות. כמובן, המראה שחיכו לו יותר מכל - שלוש שמלות קוטור מבית שאנל. אחת אחת קסם.

מה שאותנו קצת יותר סיקרן, היה רצף התלבושות טרום הוודינג. נראה שכבתו של זמר הלהיטים ליונל ריצ'י וכאחות לניקול ריצ'י שעל חוש הסטייל שלה אין ולו קמצוץ של פקפוק - סופיה, עשתה זאת ביג טיים! נצהיר פה אחד כי הסטייל העדכני של ריצ'י הצעירה, עבר מייקאובר נחוץ בשנים האחרונות. כזכור, לפני אירוסיה לגרינג', הייתה בזוגיות מתוקשרת עם האקס סקוט דיסיק - ובשלל הפפראצי'ז וכחלק מצילומי "משפחת קרדשיאן", נראה שסופיה החליטה לעלות מדרגה, לוותר על מכנסיי הטייטס הקצרצרים והטופים של אז, וטוב שכך.

סקוט דיסיק, סופיה ריצ'י. GettyImages
המייקאובר היה נחוץ. סופיה וסקוט דיסיק/GettyImages

את הוויקנד שלפני החתונה, בילתה הכלה הטריה על קו החוף הדרומי של הריביירה הצרפתית. היא החלה את החגיגות הטרומיות בשמלה של המותג הניו יורקי המצליח Khaite. עיצוב בגוון ניוד-חיטתי (2,400 דולר), הכולל צווארון גבוה, עיטורים מפוספסים לאורכה ועד חצאית פרנזים שנתנה הצצה לרגליה. ללוק הנקי התווספו זוג עקבים לבנים ומחודדים (בסייל של 528 דולר) מבית המותג, עגילי זהב ותיק עץ מרובע במסגרת שחורה של שאנל.

עוד בוואלה!

בטוחות שהשאנל שלכן מקורי? יצאנו לבדוק בשבילכן

לכתבה המלאה

הטוטאל לוק שהגיע אחריו, לבן כולו, בליווי קוקו צמה גבוה שנעטף במטפחת מקושטת בלוגו שאנל. המראה כלל חליפת חצאית עפרון בגזרת מקסי (269 דולר), לצד וסט בגימור נפתח עם כפתורים כהים (239 דולר) של המותג האוסטרלי Posse. לסט נוספו סנדלים לבנים של A.EMERY (170 דולר) - בכל זאת מדובר בחופשה, שרשרת פנינים כסופה ותיק שאנל מלא פרחים וסרטים בצורות.

האירוע הגדול המשיך להתקרב, איתו אאוטפיט חדש שעלה במחוזות האינסטה של הליידי, תחת הטייטל "משהו כחול". בשמלת מקסי תכולה של Khaite (2,006 דולר), קו צווארון גבוה, כשכל החלק הקדמי שמעל בית החזה מעוצב בבד שונה ומעט שקפקף, אזור שבלט בזכות הגולגול הגבוה ועגילי החישוק הכסופים. קלאץ' של Olympia Le-Tan (1,349 דולר) בצבעי פסטל תואמים לווייבים של השמלה עם הדפס ציורים טבעיים הצטרפו לחגיגה ושוז שמתאימות לכל אירוע מגונדר - זוג מנולו בלניק בצבע בז' עם אבזם מרובע ומלא אבני חן בפרונט.

בהמשך ישיר למותגים שנצפו עד כה, סופיה נכנסה למשחקי שחור-לבן בפיס אומנותי מלא אלגנטיות מבית שאנל. מחשוף וי עמוק, אבל היי - היא שמרה על מידותיה כבת ישראל צנועה-חדשה, והוסיפה טופ שחור בחלקו האמצעי. במרכז התיישב לו פפיון עייף, נפול - שהוסיף תחכום הכרחי לעיצוב המופלא. נעלי Khaite שחורות, שרשרת צ'וקר פנינים לצד לוגו שאנל, אוסף צמידים מאסיבי ומשקפי שמש שחורים. קלאס.

אין ספק שמישהי שם באה לעבוד, כל הלוקים שנוצרו בעזרת הסטייליסטית ליאת ברוך, קיבלו נגיעות רכות של אלגנטיות מתמשכת. ריצ'י המשיכה את הסופ"ש בשמלת מקסי בגזרת קולב, של המותג היוקרתי פרואנזה שולר (1,790 דולר) - פלג גוף עליון סרוג על פלטת צבעי השחור, בז' ותכלת, המחוברים לחצאית שחורה ארוכה. לצד התסרוקת האסופה (והכמעט קבועה שלה), נרשמו עגילי תליון זהב גסים, תוך כדי שהיא נושאת תיק מג'נטה של הרמס במחיר מפוצץ של (תנשמו עמוק) 17,655 דולר.

ולסיום סיומת, רגע לפני שהחליפו נדרים וביצעו את החלטת ההחלטות של לחיות זה לצד זו לעד (תמיד אפשר לברוח לפרק ב') - סופי הצעירה הלכה על לוק מלא סטייל ואחרון חביב. שמלמלת מיני לבנה צחה, שוב של פרואנזה שולר (1,490 דולר), בעלת צווארון מחודד וכפתורי זהב בחזית. את האקססוריז סגרה בנעלי בובה מלאות פאייטים ורודים וקצה שחור ומעוגל של שאנל (1,125 דולר). על רקע שיערה הפזור (הפתיעה) הונחו משקפי טייסים במסגרת זהובה, מבית אוליבר פיפלס ותיק קטן של שאנל מרופד בתפרים צבעוניים.

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully