וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלכן: פמלה אנדרסון חוזרת לבגד הים האייקוני. ויש לזה סיבה מעולה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 10:22

פמלה אנדרסון ממשיכה למצב את מעמדה ופונה לצעד המתבקש הבא - קולקציה בעיצובה. כאישה שיודעת מה עובד, היא חוזרת למקורות ומשחזרת את בגד הים האדום האייקוני מימי משמר המפרץ, ובעוד שלושה ימים בדיוק כולכן תוכלו לבצע רכישה

טריילר לדוקו "פמלה, סיפור אהבה" על פמלה אנדרסון/נטפליקס

אנחנו די מופתעות שזה לא קרה קודם, אבל מדובר במיני קולקציה מתבקשת עם אחד הפיסים האייקונים בהיסטוריה, והכוכבת החמה והנכונה של השעה - פמלה אנדרסון. המייקאובר של השחקנית והדוגמנית הפך לאחד המדוברים בתעשייה, ואחרי שכל בית אופנה גבוה הבין שפאם פאם כאן להישאר - שיתוף הפעולה ניכר. אנדרסון עברה להלבשה מחויטת, עם סקסיות מרומזת ונראית בשיאה בגיל 55.

שיתוף הפעולה הנוכחי עם מותג בגדי הים frankies bikinis, אחד הפופולריים ביותר בקטגוריה, עומד לעשות הרבה רעש. השקת המיני קולקציה של פמלה והמותג תתרחש אונליין ב-4.5 והספירה לאחור כבר החלה. במרכז, עומד איך לא, שיחזור של בגד הים השלם האדום מהסדרה "משמר המפרץ" עם חיתוך ירך גבוה, מפתח עגול מחמיא בחזה וגב חשוף. המחיר - 730, אחד לאחד כמו הפיס האייקוני בסדרה, נטול הלוגו של יחידת ההצלה.

פמלה אנדרסון. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת נולדה - פמלה ובגד הים הסקסי בתבל בימי "משמר המפרץ"/צילום מסך, אינסטגרם

עוד דגמים סקסיים באדום - חזיית משולשים קלאסית ב-315 שקלים, ותחתוני טנגה היי-רייז ב-335 שקלים. לצד הדגמים שדוחפים קדימה את השת"פ יש גם חיבור לאהבה של פמלה לטבע ולרוח - ביקיני צהבהב פרחוני ב-650 שקלים, בגד-ים שלם עם אותו הפרינט בשילוב כפתורים קטנים בחזה ב-710 שקלים, ועוד דגם בצבעוניות עדינה של ורוד ולבן עם ורדים גדולים עדינים.

ישנה גם גופיית ספגטי עם ציור חופשי של פמלה עליה ב-335 שקלים ועוד סט ביקיני לבן עם תחתונים בגזרה גבוהה ממנו משתלשלים ראפלס עדינים, כפי שאמרנו - אחד הטרנדים החמים של הרגע.

שיתוף הפעולה של פמלה ומותג בגדי הים מגיע רגע אחרי שני דרופים מוצלחים מאוד בשיתוף השחקנית הצעירה סידני סוויני. שם נרשמה סקסיות מקסימלית כשלצד דגמי בגדי הים, יש גם הלבשה תחתונה בשילוב שרוכים, ביריות, וגרביוני תחרה.

עוד בוואלה!

לא עוצרת: פמלה אנדרסון לובשת שמלת קאט-אאוט סקסית בטירוף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully