וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסודה? לא ממש. ג'ניפר לופז חושפת שרירי בטן מרשימים

ג'ניפר לופז מחממת מנועים למט גאלה ומספקת ספוילר מענג למעריצים. חליפת חצאית משגעת המציגה את שרירי הבטן המופלאים שלה ומטפחת שנקשרה לראשה - הכול זה איזון בחיים

האם ג'ניפר לופז עושה לנו ספוילנר ונותנת הצצה ללוק של הערב לכבוד המט גאלה? זו ההשערה של המעריצים הנלהבים, אבל אנחנו שעות ספורות לפני הרגע בו הכול קורה. אפשר להמתין בסבלנות. תחת הכיתוב "אולד הוליווד גלאם, אבל עם טוויסט", העלתה הכוכבת קרסולת תמונות בהן היא חושפת שרירי בטן מרשימים, שנראה כי הם לא מפסיקים להתחטב מפעם לפעם, בעודה לובשת בסט פנינה סקסי של טופ קצר וחצאית מידי.

לופז, שנמצאת ברשימת האיי-ליסטים שעתידים להגיע הלילה למט גאלה, לבשה חליפת חצאית של המותג האיטלקי ברונלו קוצ'ינלי, עשוי עבודת קרושה משובחת כשהטופ - 2,700 אירו והחצאית - סולד אאוט. מעל החליפה בלייזר לבן בכפתור כפול גם כן של המותג, וכובע בוקרים לבן עשוי צמר ב-159 דולר של lack of colors hat.

הסטייל ההוליוודי של פעם התבטא בעיקר במטפחת שנקשרה על ראשה של לופז באלגנטיות מקסימלית מתחת לכובע והדגישה את העיניים המעושנות בגווני חום ושאר הברקות ושימרים - מראה ביוטי שמזוהה עם הכוכבת מאוד. את הלוק חתמו סנדלי פלטפורמה לבנים עם עקב מנוחש של אקווזורה ב-745 יורו כשעל הכול מנצח הסטייליסט הצמוד רוב זנגארדי, שככל הנראה מבשל פיס מאוד מעניין להערב.

עוד בוואלה!

ג'ניפר לופז מקבלת פרס יוקרתי במחשוף נדיב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully