וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסו: נסיכת יוון התבגרה והיא משהו לא רגיל

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 10:31

למריה אולימפיה בת ה-26 יש בדיוק את הייחוס המתאים, החברים הנכונים והסטייל המתבקש לבחורה בטייטל שכזה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נחשפות אליה אבל ניכר כי הנסיכה כבר לא ילדה והסגנון האישי התגבש ללא פחות ממדויק

כשזה מגיע לגלאם מלכותי שאינו מחויב לכללי מונרכיה נוקשים תמיד אפשר לסמוך על נסיכת יוון שתספק לוקים שאי אפשר להסיר מהם את העיניים. מריה אולימפיה בת ה-26 התייצבה לצד אמה נסיכת הכתר מארי שאנטל ואביה יורש העצר בדימוס פבלוס בגאלת The Prince's Trust שנערכה בניו יורק ביום שישי האחרון.

אולימפיה נסיכת יוון. GettyImages
השתדרגה. מריה אולימפיה נסיכת יוון/GettyImages

לאירוע הגאלה השנתי של ארגון הצדקה לבשה הנסיכה היפהפייה שמלת מקסי זהובה ומעודנת מבית פראדה (2,500 פאונד). צללית השמלה נטולת השרוולים כללה צווארון גבוה אלגנטי וטקסטורת סריג פליסה. יחד עם תסרוקת הקארה הבלונדינית והאודם האדום, אולימפיה שידרה קסם של נערת רוק המתמזגת עם אסתטיקת הדקדנס המתוקתק נוסח האפר איסט סייד של מנהטן.

אולימפיה נסיכת יוון. GettyImages
בשמלה מהפנטת של פראדה לאירוע גאלה/GettyImages

מקורו של תיק הקלאץ' שנשאה (1,667 פאונד), המעוצב כספר שעל כריכתו כוס מרטיני בליוווי הכיתוב Dirty Martini, בקולקציית שיתוף הפעולה שלה עם הלייבל היוקרתי אולימפיה לה-טאן. באתר המותג, שבו מחירי הליין מתחילים ב-1,560 פאונד, היא צוטטה אומרת: "רציתי ליצור קולקציה שתפנה לכולם ועדיין תכיל חלק ממני". טוב, אולי לא לכולם אבל בטח לכל המיליה החברתי אליו משתייכת איט גירל שהיא גם בת מלוכה וגם דוגמנית (הובילה קמפיין של לואי ויטון) אשר מתגוררת בלונדון ובילתה מספר שנים בניו יורק כסטודנטית למנהל עסקים ולאופנה.

אולימפיה נסיכת יוון. GettyImages
הקארה מוסיף ללוק הסופיסטי/GettyImages

בין חבריה המפורסמים תוכלו למצוא את האחיות ריצ'י, האחיות הילטון, המעצב אוליביה רוסטאן, הדוגמנית ג'ורדן דון והשחקנית אמה ווטסון ויש גם את הזוגיות המדוברת עם הנסיך הארי ברזומה. בחתונה של סופיה ריצ'י שהתקיימה לפני כשבוע בדרום צרפת הפגינה הנסיכה הלוהטת סטייל בוגר עם שמלת ערב אדומה בעלת מחשוף קאט אאוט א-סימטרי של דיור. את האדג' השלימו זוג סניקרס שחורים מדגם סמבה המבוקש של אדידס ואותו קלאץ' מרטיני בעיצובה.

עוד בוואלה!

ניחוח ים תיכוני: המלכה מקסימה מציגה מעיל טרנץ' משוגע

לכתבה המלאה

מוקדם יותר החודש, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות מוקפדת שצולמה בספא הרכבת החדש של דיור, שם היא צולמה לובשת טוטאל לוק היסטרי מבית האופנה הצרפתי. האנסמבל שהרכיבה כלל סריג שחור חלק ומעליו מעיל טרנץ' דו שכבתי, מכנסי ג'ינס ורדרדים ונעלי בלרינה עם רצועות קרסול בשחור גלוסי.

בייחוסה המשפחתי של הנסיכה מריה-אולימפיה, ביתם הבכורה של פבלוס, יורש העצר של יוון, ושל מארי-שנטל מילר מסתתרים שורשי מלוכה לא רק מיוון אלה גם מסקנדינביה - סבה וסבתה מצד אביה הם קונסטנטין השני מיוון ואן-מארי מדנמרק. אך מכיוון שיוון ביטלה את מוסד המלוכה לפני למעלה מ-40 שנים, משפחתה של אולימפיה מתגוררת בכלל בלונדון, ומלבד הטייטל היוקרתי (מתוקף כללי הנימוס הבריטיים יש להתייחס לבני מלכות לפי תוארם גם אם הם הודחו וארצם אינה מכירה בהם) אין לבני המשפחה שום תפקיד רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully